♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.822
    7.770
    113
    Amsterdam
    haha ik ben er zelf niet zo goed in. Vooral dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Maar m’n zusje gebruik ik altijd die heeft ook een insta account met meer dan 10k volgers volgens mij dus ze doet iets goed haha.
    Als ik zo foto’s van jou voorbij zie komen vind ik het vooral warm overkomen en ook veel spullen. Ik bedoel met strak echt clean en weinig dingen, ik neig naar warmer en wat meer spullen aankleding. Maar vriendlief en ik komen altijd beetje in het midden uit. Ik heb uiteindelijk de eettafel die ik wil hout met zwart mat onderstel. Ach zo heb je altijd weer wat te wensen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zeker waar. Veel spullen? Echt?
    Onze badkamer nu is mega minimalistisch en op zich hebben we weinig prullaria. Daar ben ik echt allergisch voor. Maar een mooie plant, mooi kunstwerk, mooie kast of spiegel..? Ja daar word ik wel warm van hoor ;)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Jaaaa ik ken ze! Heb meerdere merken gehad. Maar bij mij blijft dat dus gewoon niet mooi zitten. Ook wel is zo’n ding met een touwtje gehad. Nou ik heb zeg maar geen achterhoofd dus dat werkt allemaal niet echt. Heb nu al zeker 5/6 jaar waxjes. Ziet er altijd perfect uit. En niemand die het ooit is opgevallen. Maar ik wil nu mijn eigen haar is even de kans geven.

    Als ik dan de trouwfoto’s terug kijk denk ik wel weer: Waaaaah ik wil die bos weer. Maar het is even goed zo. Ik zit dus toevallig de foto’s nu te kijken, morgen drie jaar getrouwd! Ik zal is een foto delen, haal hem straks wel weer weg.

    Bekijk bijlage 652812
     
    S2909, Poolvos, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wauw! Ge-wel-dig toch!
    Die waxjes, ik ben altijd bang dat mensen het dan toch zien zitten en dat je haar sneller uitvalt omdat het je haar letterlijk dag en nacht verzwaart.. Ik heb 2 paar. In de winter is mijn haar donkerder en vaak wat langer. Daar heb ik echt een ultra donkerbruine variant voor. In de zomer is mijn haar vaak iets lichter door de zon. Daar heb ik een donkerbruine die exact een halve tint lichter is en die net iets korter is (in de zomer vind ik lang haar al gauw te heet). Ik vind ze perfect, want het geeft je echt een Hollywood glam coupe met de juiste verzorging. Als je vaak liever lui dan moe bent zoals ik, kun je prima volstaan met een heerlijk rommelige staart of knot. Dot eyeliner erbij en wat goede blush, this momma is ready!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en je haar even laten rusten is nooit verkeerd. Extensions kunnen altijd nog!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ^^ als ik dit typ voel ik me een mega prinses, maar jullie moesten eens weten hoe ik er nu bij zit..
    Vettig haar, make-uploos (doei wenkbrauwen), loose pull on pants en een tijgerprint top waar ik lekker bh-loos in kan zitten. Ja sorry hoor, maar 's avonds op de bank moet dat kunnen!
     
    Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja het is echt hoe je je haar verzorgd met die waxjes. Ik vlecht bijv altijd elke avond mijn haar in. Ben ik thuis en ga ik de deur niet uit dan ook een vlecht. Ook gaan er elke drie maanden nieuwe in. Veel dames verzorgen het dan gewoon net even niet lekker.

    In de zomer laat ik ze ook altijd een stuk korter knippen! Anders broeit het zo naar mijn idee haha. Maar nu dus even lekker zonder. Dikke prima. Dus hier ook fijne knotjes of een beach krul erin.

    En eyeliner, ja ik kan niet zonder. Mijn trouw makeup was ook mét hele dikke eyeliner. Na allemaal lichte proef makeupjes bij de visagiste. Doe toch maar die eyeliner erbij. Anders ben ik mezelf niet. :o:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Same. Ik moet nog douchen. Gips vegen in mijn haar, lijk wel grijs. En ik zit buiten. De buren kunnen me zien. ‘Hoi buren! Ja ik ben even heel ranzig maar geniet prima hoor.’ Die douche komt zo wel voordat ik mijn bed in stap.
     
    Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Super grappig. Ik draag al 18 jaar een dikke wing, zet mn wenkbrauwen aan, gebruik bronzer/blush én doe wat high lighter op. Thats it! Trouw make-up ook zelf gedaan. Was bang dat mijn jaren 30 pied-de-poule jurk vies zou worden (ben niet zo van de standaard witte jurken, ben ik veel te klein voor. Ik had een jarem 30 vintage jurkje met zwarte rok en pied-de-poule lijfje met ruches. Schrok me kapot waar mijn man mee aan kwam (kreeg ALLES van zijn ouders: een Hugo Boss kostuum mét alles erop en eraan (overhemd, kostuum, bijpassende bordeaux stropdas en bijpassende bordeaux schoenen) en té grappig: er zat ook een pied-de-poule motiefje in verborgen). Wij waren op en top jaren 30 gekleed en het was perfect!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.822
    7.770
    113
    Amsterdam
    Zal ook maar niet zeggen hoe ik op de bank hang haha!!!
     
    jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Klinkt ontzettend tof! Hou er wel van als je net f lekker wat anders doet dan standaard. Mijn man had een kostuum op maat laten maken, zijn pantalon was echt skinny skinny omdat hij dus perse sneakers aan wou, sneaker addict. Ze waarschuwde hem dat hij echt even zijn pantalon omhoog moest trekken voordat hij ging zitten omdat hij anders ging scheuren. :o:

    Tja, ik was wel in het wit. Maar ik was verliefd geworden op deze jurk in de Pronovias etalage in Barcelona. Deze moest ik hebben.
     
    Siepie85 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.599
    2.170
    113
    @Imona van harte gefeliciteerd! Hopenlijk heb je een leuke dag gehad.

    @Magnolia29 , hier zijn we ook van de merk kleding, liefst wel beetje in de sale, laat ik t zo zeggen, max 15 euro voor baby per kledingstuk, jas mag tot 30 euro. Maar laatst had zeeman super leuk baby shirt, voor 3,50 en die dus ook gekocht. Ook bij Zara vrijdag wat broekjes en shirtjes geshopt. Qua merken hier voor jongens, vingino, Z8, Dirkje, Feetje, tumble n dry, quapi, B Nosy. Hier koop ik veel via internet, zeker nu in deze Corona tijd.

    Hier ruim halve dag op pad geweest, heel ver gelopen, zo trots op mijn baby, die zeurt gewoon niet in de wagen, heeft ruim 4 uur in wagen gezeten, zonder eruit te willen, ook nog wel tukje gehad van 25 min, en dan gewoon prima vrolijk wakker. Kids waren op hun space scooters, en zo hebben we paar speeltuintjes tegen gekomen, ik met baby boodschapjes gedaan, terwijl kids en vriend in speeltuin waren. Werd later als we dachten, dus kids maar pannenkoeken gegeven, dat is snel klaar en eten ze ook supersnel, daarna onder de douche gedaan en in bed, ze waren op, en juist morgen moeten ze naar school.

    Zoon was hard gevallen met zijn space scooter, hij kreeg daarbij het stuur in zijn borstkas, flink geschrokken waren we, en hij heeft een flinke blauwe plek en schaafwond op borstkas, wel sneu, ziet er erg pijnlijk uit, en zijn t shirt was er ook gescheurd door, dus moet best hard zijn gegaan, hoop maar dat hij er verder geen last van krijgt.
     
    Imona, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Och ja, alles moest hier op maat worden gemaakt, mijn man was destijds behoorlijk slank (10 lichter als nu maar hij is absoluut niet dik, volgens mij heeft hij nu een BMI van 21 ofzo).
    Had idd ook een skinny model pak. Té grappig!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Mya och wat sneu. Hopelijk alles goed!
     
    Mya vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heb trouwens weer iets opmerkelijks (ja ja, ik kan niet slapen, 1 a 2x per maand heb ik dit nog).

    Na de bevalling van de oudste nooit meer cyclus terug gekregen. Had ik ervoor ook niet dus dikke prima. Ook nooit meer aan de AC gegaan.

    Na de jongste heb ik een Kyleena spiraal. Bevalt me prima. Geen bijwerkingen, voel me emotioneel stabiel (met Mirena had ik wel een meer zuivere huid) en het gaat gewoon prima. Alleen: ik heb alsnog regelmatig last van spotting. Als in: bruin tot wat helderroze afscheiding, maar een inlegkruisje volstaat. Mijn vraag is dus: is dit puur een reactie op de hormonen of is het écht mogelijk dat mijn lichaam zelf iets doet? Het enige wat ik na baby O veranderd heb in mijn dieet is het toevoegen van meer eiwitten en vetten!

    Sorry voor de details hoor, maar ik vind het gewoon opmerkelijk.
     
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Gaaaap. Baby O kwam vroeg vandaag. Papfles zit er al in.
    Ik spring gauw onder de douche voordat de oudste wakker wordt!
     
    S2909 vindt dit leuk.
  17. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Hier ook een vroege vogel. Vandaag dagje verlof dus denk dat ik er ook maar weer in kruip bij het eerste dutje.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gister een heerlijke dag gehad. S ochtends vriendjes van koudste over de vloer. S middags met de hele bende naar het strand geweest. Was heerlijk.

    Als een blok geslapen allemaal. Alleen L heeft vannacht een half uurtje liggen feesten.kletsen, spelen.. Na half uurtje beetje miepen, speen er in en weer verder geslapen.

    Vandaag weinig plannen. Verder met de was (letterlijk) en vanavond naar de sportschool. Misschien op de fiets als het niet te hard waait. Vanmiddag lekker met de kinderen in de tuin in bad.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Joehhh! Ik ben er ook weer, gisteren vergeten overnieuw meldingen aan te zeggen: dacht dus dat jullie allemaal rustig waren haha !

    Hier ook van quapi @Magnolia29 ! Maar vooral hebben wij Hema, h&m, prenatal in huis. Ze groeit zo hard... Merkjes komen wel. Aanrader! Zalando lounge en Veepee! Zijn apps met collecties of producten van nu, vaak dure merken. Met veel korting!

    Hier werd L rond half vier wat onrustig, dacht leg haar even goed. Kind heeft tot vijf uur vanochtend liggen spelen in bed, prima natuurlijk als ze gewoon rustig is. Maar jeetje wat een kraai geluiden. Ik lag dus ook wakker. Vijf uur een verdunde fles en ze sliep, zes uur weer een fles en toen sliep ze een gat in de dag tot acht uur. Net keken we samen in de spiegel. L helemaal fris en fruitig. Ik wallen tot op mijn knieën.
    Dit omdat wij tot gisteren ook nog laat gewerkt hebben. Moesten onverwacht kuilen, gáaaap vandaag!

    En spierpijn tot en met... Gisteren gestart met het BBB programma van NBFM
     
    Miekje86, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zo joh, wil ik aan het werk gaan, neemt gewoon niemand op die ik wil bereiken en in de mail zijn ze ook niet echt voortvarend o_O.
    Annoying.

    Was hangt alweer buiten, vaat uitgeruimd, gedoucht, kids weg..
    Ik zit nu dus heerlijk met een bakkie alleen buiten. Wat een rust!
    Ik weet van gekkigheid niet wat te doen nu :roflmao:
     
    Mya, S2909 en Imona vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina