Ik vind ze ook lekker. Nadeel van die mini dingen is dat je nooit voldaan bent na 1. @Magnolia29 van harte met je meisje!
@Magnolia29 Gefeliciteerd!! @wolkje1994 Eerlijk; ik zou niet wachten met als enige reden het huis. Helemaal niet nu je binnen afzienbare tijd zicht hebt op het grotere huis! En hoewel ik voor jullie hoop dat het snel raak mag zijn als jullie er voor gaan, kan het natuurlijk ook nog even duren. Ik heb gisteren in 1 avond het boek De Ooievaar uitgelezen, gebundelde columns met ervaringen van verloskundigen. Zo leuk en interessant om te lezen allemaal. A wordt nu wakker van zijn dutje. Iets meer dan een uur geslapen dus best netjes voor hem! Hij was supermoe en viel al in slaap tijdens zijn fles haha. Ik heb lekker tijdschrift zitten lezen. We gaan straks even met z’n vieren (hond ook mee ) lekker wandelen hier in de omgeving. Ik ga vandaag eens kijken of ik mijn hardloopschoenen kan vinden en dan misschien vanavond eens proberen. Ben er bang voor want heb volgens mij bijna zo’n anderhalf jaar amper gesport. Volleybal mag binnenkort ook weer, even kijken wat voor corona regels daarbij zitten. Voor ons trouwen zijn man en ik beiden een tijd in de sportschool geweest. Ik krijg daar nu eigenlijk ook wel weer zin in. Vond de groepslessen ook wel leuk maar dat kan voorlopig niet denk ik.
Man gaat zich ziek melden. Hij is echt nog niet helemaal fit. Het lijkt wel weg te komen vanuit (lichte) overspannenheid. Vind het zo rot voor hem. Hij heeft ook echt geen fijne manager dus hoop dat die een beetje begripvol reageert. Maar ik weet niet zo goed hoe hem verder te helpen. Zelf ga ik dinsdag weer aan het werk. Waarschijnlijk even naar kantoor om daarna weer zoveel mogelijk thuis te werken. Blijft voorlopig advies bij ons. Ben er nu wel aan gewend maar af en toe kantoor en collega’s zien blijft toch ook wel prettig. Ik heb op zich wel weer zin om te werken maar deze weken niks hoeven en lekker met A en man zijn waren toch ook wel heel fijn. Volgende vakantie is pas rond de kerst.. al wil ik tussen door nog graag een lang weekend met z’n allen weg. En eigenlijk ook een nachtje hotel met alleen man haha.
Hier vanochtend langs geweest met haar 2 mama's. Was leuk om die twee samen te zien spelen. Ze bracht ook nog een kadootje voor O mee omdat ie volg wk jarig is. Leuke mensen! Nu bekaf op de bank. Man man man, 3 kindjes bij elkaar. Wat een werk . Ik wil geen 3e . Hier aan het afwegen wat ik zal doen. Beginnen aan een nieuw boek of New Amsterdam verder bingen
Ik heb al vakantie nodig door het feit dat ik al de hele middag bezig ben met inpakken. Wassen, nog wat strijken, alle spullen verzamelen enz. Onze reizen naar resorts waren toch wel ideaal. Voordat we een kind hadden haha !
Omg kleine meisjes worden zo groot!! Ze wilde perse zonder zijwieltjes fietsen en zat gisteren al te verkondigen dat ze onze hulp niet nodig had. Nou binnen 30min kon ze het plus zelf wegrijden en remmen. Dat was onze middag haha, naast de fiets rennen! Maar wat een giga trotse moeder hier!
Bedankt lieve meiden! ❤ Ze (wij) hebben een top dag gehad. Hele dag visite af en aan, de laatsten gingen rond 18.00 u weg. Ze heeft geloof ik alle K3 merchandise wat te koop is, gekregen Huis inmiddels weer aan kant, nog even tv kijken en dan gaan de beide kids op bed
Och kijk haar nou! Ze straalt!! Fijn dat het een leuke dag was. Hoe is het met de koelkast afgelopen?
Die had man gisteren gemaakt, deed het vanochtend nog Maar vanmiddag weer niks Dus hij doet as we speak nog een poging om 'm aan de praat te krijgen
Kindjes slapen al 1,5 uur. Man is wat oefeningen aan het doen (ja, ik ga om 7u in de ochtend, maar man geeft ook om zn borst- en armspieren haha en heeft losse gewichten in de bijkeuken). En dit weer jongens. Ergens eng maar ZO LEKKER. Ik ga zelfs een glas wijn pakken. Ik zit heerlijk droog onder de overkapping. Met een fluffy dekentje en heerlijke spots, kaarsjes en fakkels.
Hier gaat het nu ook al 15 min los. Ik vind het zo heerlijk. Mooi voor het raam te kijken. J slaapt gewoon door gelukkig. Lijkt hier wel oud en nieuw met al die flitsen.