Man en ik zijn vandaag alweer 12.5jaar samen was ik een beetje vergeten . Heeft man afgelopen dinsdag al geregeld dat er vandaag een bloemetje bezorgt werd en normaal is hij de gene die datums vergeet. Morgen nog maar even een gebakje voor bij de koffie halen. Hier vandaag 2 kinderen met onweer naar bed gebracht, begon precies te storten en flink te rommelen met bedtijd. Maar beide zijn direct als roosjes gaan slapen. L is tot nu toe 1x wakker geweest, hij lag op zijn buik en kon niet meer terug.
Van harte! Ook al zo lang. Wij waren begin dit jaar 15 jaar samen. Pffff. Tellen nu gewoon ons huwelijk. Teller staat op 7
Ja wij tellen normaal ook ons huwelijk. 12 september alweer 6jaar. Maar man vond 12.5jaar wel bijzonder om klein beetje te vieren
Goedemorgen, wat lief van je man @Miekje86 dat hij eraan dacht. Wij waren afgelopen woensdag alweer 16 jaar bij elkaar alleen niks gedaan. We gaan ergens in de nabije toekomst uiteten samen als de kindjes dan uit logeren gaan. M’n moeder wel eerst T alleen overdag een keer hebben om te kijken hoe het gaat en dan mogen ze samen komen logeren. Hij is daar voor Corona 2 keer alleen geweest en daarna helemaal niet meer.
Morrning!! hier ook 12,5jr samen recent (12 juli). En bijna 6jr getrouwd Wat gaat het toch snel. Verder weinig nieuws. L gaat vandaag weer naar de opvang wel lekker even alleen met man en R.
Hier goede nacht. A was 6.00 wakker, tot 6.30 wat laten brabbelen en toen fles bij ons in bed en opgestaan. Nu bij m’n ouders met hem, hij ligt net weer op bed. Laatste vakantiedagje! Morgen weer aan het werk. Toch wel gek. Man heeft zich ziekgemeld. Hij heeft binnenkort gesprek bij waar hij in principe gaat werken maar vanwege corona werd dat uitgesteld enz. Hij gaat nu wel vragen wanneer hij ongeveer kan starten want huidige werk houdt ie niet lang meer vol. We hebben het er al over gehad dat, stel dat nieuwe werk zegt je kunt per 1 dec of 1 Jan beginnen, dat hij nu of volgende maand opzegt en dan dus een tijdje thuis kan zijn tussen de banen in. Dat redden we wel even. Weten jullie of dat dan weer effect heeft op evt kinderopvangtoeslag als hij even geen werk heeft? Moeten we dat dan aangeven voor die 1 a 2 mnd?
Gefeliciteerd @Miekje86 , wat lief van je man! @RoseMurphy , wat rot voor je man. Ik zou het wel aangeven ja voor de toeslag. Anders moet je het terug betalen, daar heb ik zon hekel aan. Ik was vergeten mijn oudste af te melden, hij was met de bso gestopt en pas een half jaar later bedacht ik me dat ik de toeslag was vergeten stop te zetten. Zo jammer van dat terugbetalen. L kan zich zelf optrekken sinds gister. Ik was even vergeten hoe irritant dat is. Ze kroop net zo heerlijk rond in de woonkamer dus ik kon de wad ophangen, band van dochters fiets geplakt en ze bleef zo rustig. Ging ik kijken, stond ze natuurlijk de plantenbak leeg te halen Dat wordt de 2 planten die er staan maar weer weghalen. Ik ben echt van het weghalen, ik leer haar heus wel dat sommige dingen niet mogen hoor, maar ik ga echt niet de hele dag 'nee' roepen, daar word ik niet blij van. We hebben gelukkig amper prulletjes enzo, alleen 2 grote planten dus dan moeten die maar even weg.
Super kan ze dat d e onze ook de leren totaal geen fiets held. Zelfs met rijwieltjes krijgt ze het klaar om te vallen evenwicht probleem
Zijn er meer dames die meer dan 9 maanden bv geven en werken Ik kolf dus nu maar 1 keer in mijn lunch pauze en kolf dan 160 ml Voor de vakantie gaf ik 300 mee naar kdv vandaag 200 mee gegeven (dronk 70 en 60 vandaag voorheen ging die 300 wel op ) want 300 kolf ik nooit in 25 min Drinkt nog niet echt goed ander drinken uit een beker. Welke bekers gebruiken jullie.
ik kolf nu een maand al niet meer en krijgt overdag ook al een maand geen bv overdag meer. Alleen nog sochtends en savonds. Is meer dan genoeg gegroeid dus heeft het ook niet nodig.
Dronk vorige week tijdens vakantie nog wel 8 x in 24 uur misschien ook door warmte Dus ben bang dat hij anders echt te weinig krijgt Omdat drinken uit beker ook nog lastig gaat hierin nog zoekende naar de juiste beker
Ik kolf en werk. Maar ik werk nog steeds dagelijks van thuis uit. Dus wellicht niet te vergelijken. Ik kolf 2x en dan heb ik ongeveer genoeg voor 2 flesjes van 120ml mee te geven. Of hij die uitdrinkt bij kdv is afhankelijk van hoeveel hij gegeten heeft s middags. Hij heeft dagen dat hij alles opdrinkt en dagen dat ik volledig flesje weer mee terug krijg. Ik vraag wel dat als er maar klein beetje over is om dit onder groente of fruitpap te mengen. Thuis drinkt hij tijdens het eten uit een oxo rietjesbeker. Maar heb hem tijdens het spelen een lege beker gegeven en zie dat hij daar wel al de handeling doet om er uit te drinken.
Hello! Hier is het nu 25 graden binnen. Joepie, gisteren toch wel weer warm. Wat zijn jullie plannen?
Hier heb ik vanaf 7mnd de rietjesbeker van difrax gegeven. Uit een gewone beker drinken komt later wel.
Hier een rietjesbeker van Nuby. Na een paar dagen snapte hij het. Ook drinkt hijuit een normale beker. Maar zo’n rietjesbeker is net f wat handiger!
Jaaaa fijn he. Eindelijk weer even normaal bewegen zonder dat direct het zweet overal staat. Ik ga denk ik echt niets doen. Behalve de was enz. Gisteravond een heftige migraine aanval gehad. Is nu gelukkig weg op een beetje hoofdpijn na. Maar ik ben gesloopt. Net of ik niet geslapen heb. Terwijl man zo lief was. Is op de bank gaan liggen en heeft mij laten liggen vanochtend dus ik werd om 8 wakker.
Hier drinkt hij uit een open beker als ik het vasthoud. Of als ik er steeds een mini laagje in doe dan drinkt hij het zelf en vul ik het steeds aan. Want hij kan nkg geen maat houden en slaat de beker dan teveel achterover. Door steeds een klein laagje erin te gieten drinkt hij toch zelf zonder flink te morsen.
Hier drinkt ze uit alles. Waar ze zo moeilijk was voor de fles melk is ze zo gemakkelijk voor water. Tuitbeker, rietjes beker, gewone beker of gewoon waterflesjes met de drinkdop erop. Alles lukt.