Heeft iemand van jullie ervaring met een babyfoon app? Onze babyfoon (simpele van Alecto) laadt niet meer op. Nu zag ik dat er apps zijn die je kunt gebruiken. Mijn man heeft een soort tablet die bijna nooit gebruikt wordt (beetje tussen laptop en tablet in) waar waarschijnlijk wel een app op gezet kan worden. Die zou op L's kamer gezet kunnen worden. Op zich vind ik een babyfoon in huis niet nodig, bij de anderen gebruikte ik hem nooit in huis, maar we hebben nu de luxe van een groot en goed geïsoleerd huis blijkbaar, want ik hoor haar echt amper als ze flink huilt. Eigenlijk wil ik haar al horen voor ze echt huilt. Maar geen idee of zo'n app werkt? Wij zijn niet zo in to the gadgets met onze 2 oude 2ehands laptops en goedkope mobieltjes
Ligt er denk ik aan hoe het bereik is van de WiFi in jullie woning. Vaak als de woning goed geïsoleerd is heeft het WiFi signaal moeite om door de wanden heen te komen. Dus meerdere wifi punten zijn dan vaak wel nodig. Denk dat je dat eerst moet checken. Voor de rest geen ervaring met zo een app.
Ja wij hebben de ‘Babyfoon 3G’ app gekocht in de App Store. Voor als we ergens anders zijn. Ik vind de app op WiFi altijd slecht werken, zelfde als de ‘Luna’ app. Wij gebruiken altijd onze telefoons op 4G. Dan werkt het prima. Er zijn er meerdere gratis, dus ik zou gewoon f wat downloaden en kijken of het werkt in huis!
Thnx, ik ga het maar eens proberen. Wi-Fi is wel een goeie, op haar slaapkamer is het bereik goed, maar op onze kamer er naast heb ik nooit Wi-Fi. Daar moet sowieso al een versterker komen. En op 4G, dat wordt een beetje duur denk ik. Ik heb maar beperkt internet per maand. Zat voor nu hoor, maar met de hele dag een babyfoon op 4G dan ben ik er zo doorheen denk ik Hoe is het verder bij jullie? @Muisje458 , nog goede nachten gehad? Het logeerpartijtjes is gelukkig weer voorbij, die meiden hebben 5 uur geslapen, ik dus ook. Man maar 2, want zijn wekker ging al heel vroeg. Niet voor herhaling vatbaar dus Zo gaan we samen lekker uit eten, man heeft gereserveerd, erg leuk restaurant aan het water en mijn moeder past op dus dan hoeven we niet zo vroeg thuis te zijn
Hout vasthouden. Gisteren geslapen van 21 tot 3 en dan tot 6 en om 8 wakker. In de dag doet ze ook soms ineens een dutje van anderhalf uur. Ze doet het redelijk ok sinds een week. Enige minpuntje ik ben gedurende uren aan het spoken 's nachts want heb niet meer de gewoonte van lang te slapen. En eerlijk ik weet niet wat we verandert hebben. Ok heel veel. Heb haar bed van plaats verandert als ze slaapt leg ik het voedingskussen tussen ons zodat ze minder kan rollen en ik verplicht haar van aan de borst weer in te slapen.
Hier is ze enorm veel aan het ontdekken deze dagen. Ze stapt rondjes rond de tafel, houdt onze benen vast en probeert in de zetel te kruipen. Kruipen gaat enorm snel de laatste dagen en ik moet erachter lopen voor dat ze geen domme dingen doet. Ook begint ze te huilen als ik nee zeg. Opvoeden is echt niet makkelijk soms. Ook heeft ze eindelijk door dat voorwerpen op of in elkaar horen en as we speak kan ze blazen op de fluit.
Zijn favoriete spelletje is hier dingen jn een mandje of lade doen en er weer uithalen en deksel/doppen op de flessen etc doen. @Muisje458 herkenbaar. Toen mijn oudste zo slecht sliep en het over ging heb jk nog jaaaaren zijn ritme aangehouden in de nachten. Ik was het niet meer gewend uren achter elkaar te slapen. Vandaag was hij erg zeurderig, deed moeilijk met zn slaapjes overdag. Normaal is hij nooit zo. Een vraagje. Het eten gaat hier eindelijk goed. Maar omdat hij zo kokhalsgevoelig is zoek ik naar manieren om fruit te geven. Hoe doen jullie dat met stukjes? Ik snijd bv een druif in acht stukjes maar dan is hij zoooolang bezig om alleen 1 druif te eten. Is dat normaal? Grote stukken gaan nog niet gezien die kokhalsreflex.
Ik snij een appel, peer, perzik en alles wat een beetje hard is in super fijne reepjes.de banaan, watermeloen, sinaas laat ik haar zelf van happen. En druifjes inderdaad in 8 of 4voor de kleintjes.
Ja hier ook alles er uit halen en er weer in stoppen! En dan tegelijk ook een blok in je mond hebben. Of ons een toren laten bouwen en dan lachend omgooien, hij wacht nu zelfs tot je klaar bent met omgooien!
Ohh hier kwamen we dus dik een tijd gekedeb geleden achter. Ik was blokjes aan het bouwen en hij gooide het al om voor ik klaar was. Hij bleef t doen en werd er helemaal wild van. Had het de kinderen evrteld en toen gingen zij aan de slag. Allllleees moest om hahahahaha
@Boordevol een recreatiepark in Flevoland! ‘Devoorst’. Wij zitten op een apart gedeelte, een ‘lodge park’. Huisjes van hout. Vrij nieuw allemaal. De inrichting is zoooo mooi! Om die reden heb ik het huisje geboekt. Wel vrij kleine badkamer, maar erg netjes en schoon. Schoon is nog belangrijker voor mij. De sfeer is heel gezellig en rustig, echt wel wat ruimte tussen je ‘buren’. Maar wel de gezelligheid! @riean wij hebben een super fijne babyfoon wat niet via WiFi gaat. Dit wilde wij absoluut niet omdat er steeds meer ‘inbraken’ zijn op zulke babyfoons en mensen mee kijken. Ik durf t dus niet. Wij hebben deze Bekijk Baby Monitor babyfoon met camera Nachtzicht | Temperatuurmeter 3.2" beeldscherm | Terugspreekfunctie|22 uur batterijduur op: https://www.bol.com/nl/p/baby-monitor-babyfoon-met-camera-nachtzicht-temperatuurmeter-3-2-beeldscherm-terugspreekfunctie-22-uur-batterijduur/9300000001601584?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Wij hebben precies hetzelfde model en in ons huis is het bereik dus amper van slaapkamer tot woonkamer. Komt vast doordat de muren best dik beton zijn. Maar dan nóg. Tot de tuin doet ie het dus sowieso niet. Ik zou dus nooit meer voor deze kiezen. We gebruiken nu meestal een oude telefoon en facetime Dat wifi kun je trouwens gewoon fatsoenlijk beveiligen. En hier is er toch niemand in bereik
@Boordevol, Ik snijd alles wat rond is in 4 in de lengte zodat er geen verstikking gevaar is. En ja hij doet er dan ook lang over. Maar steeds minder lang. Wat je ook mag doen is bosbessen platduwen en zo geven. Dan zijn ze iets groter om vast te pakken.
Hier ook een baby die graag torens omgooit. Als ik hem wil afleiden van iets dan moet ik maar een toren bouwen. Die moet en zal omgaan. Geen twijfel over mogelijk. Het enige waar hij nog over zou kunnen twijfelen, is dat al we er twee bouwen naar welke hij eerst gaat. Fier als een gieter als ze omver gaan. Hij begint nu wel te proberen om ze zelf te stapelen. 2 op elkaar lukt soms wel, soms niet. Leuk om hem zo te zien spelen.
O echt! Wij gebruiken m zelfs achter op t erf. (Loods en schuren enz) doet t prima. Zou m juist zo weer kopen, grappig hoe t weer verschilt dan
@Boordevol hier krijgt L alles gehakt. Maar volgens mij is L de jongste van het stel hier. Al aten wij gisteren sperziebonen en daar had ik een paar hele van gegeven. Alles is netjes op de grond beland . Zou in ieder geval alles in reepjes geven en dan lekker laten happen. Kan niet wachten tot dat L daar het geduld voor heeft. Tot nu toe raakt hij erg gefrustreerd als het niet in zijn mond beland tja eetlust van zijn moeder en het alles lusten van zijn vader, geen goeie combi. @Muisje458 wat fijn dat de nacht een heel stuk beter is gegaan. Daar knap je zelf ook van op. Hopelijk zet deze lijn zich zo voor. @babyfoon, Wij gebruiken een simpele alecto zonder camera. Ik hoor precies aan zijn huiltje wat er aan de hand is en verder als er een camera op zit dan staat ik daar de hele tijd naar @Nina Sanders ik zat net te bedenken, goh nina is stil. Alles gaat toch wel goed. Nu is moe zijn niet zo fijn, zorg dat je niet teveel hooi op je vork neemt in jou geval kan je er volgens mij wel wat van die vork af laten halen Hier vandaag overleefd. Schoonmoeder bedoeld het allemaal goed, maar ben blij dat ik weer thuis ben. De auroreis heen was drama. L heeft wel geteld een kwartier geslapen en vond het daarna wel welletjes. Bij schoonmoeder wilde hij ook niet slapen. Dus om half 4 maar weer naar huis en op de terugreis heeft hij gelukkig 1.5uur geslapen. Bij thuiskomst even lekker laten spelen en daarna lekker douche, papfles en naar bed. We hebben hem niet meer gehoord. E heeft het helemaal top gedaan maar die had voor het eerst de tablet mee in de auto. Op de heenreis prinses sofia gekeken en terug frozen gekeken. Geen kind aan gehad .Ze was ook heel lief voor L want ze probeerde ons te helpen door hem te troosten of dat was eigen belang, ze hoorde namelijk de film heel slecht door hem. E ging alleen niet zo makkelijk naar bed, denk dat ze teveel indrukken had van vandaag, maar voor nu is het al driekwartier stil boven, heb dus goeie hoop.