@Miekje86 helemaal gelijk in hoor. Ik weet het niet. Het is gewoon even op ofzo. Ik ben gewoon zo ongelofelijk moe en echt, er komt helemaal niks uit mij. Nu heel hersenloos Onze Jongens in Miami kijken (ja, fout maar stiekem leuk) en dan duik ik erin. Ik zal binnenkort weer meer posten maar voor nu heb ik even geen nieuws, behalve dat ik het helemaal gehad heb en toe ben aan vakantie..
Hoe jij je voelt is zeer herkenbaar voor mij hoor. Na de zwangerschap van E hebben zelfs mijn bazen aan de bel getrokken. Zij hadden door dat het niet goed ging. En vlak voor deze vakantie voelde ik mij weer het zelfde, maar door dat de vorige keer dit goed uitgesproken is met de baas kan en durf ik sneller aan de bel te trekken. Ik heb nu bijna een week vakantie achter de rug en begin me nu weer uit gerust te voelen. Ennuh gewoon genieten van je foute film. Hoe heerlijk is dat verstand op 0 en lekker staren
Hihi lekkere coupe ontploft en een heerlijke bolle toet. Als je te moe bent stuur je hem maar door. Plek zat hier op schoot
Ow L heeft het staan ontdekt. Het lukt hem nog niet zelf, maar als ik hem mijn handen geef (doe ik altijd om hem zelf te gaan laten zitten) gaat hij gewoon staan en een lol dat hij dan heeft. Benieuwd hoelang het duurt voordat hij zichzelf om hoog trekt
Ah zo super lief. Dankjewel! Doet me goed. En idd coupe net-gedoucht haha. Heb mijn man er even af geknipt haha
*stuurt baby O even door* Note: slaapt door van ong 19 tot 7 maar met hitte is hij soms al om 5/6 wakker. Ligt dan te keten in bed. Is wel erg gehecht aan zn papfles. Oh en hij wil vooral 's ochtends knuffelen. Pas op met brillen, want niks is veilig. Ohja, hardop boeren laten vindt deze jongen hilarisch. Net zoals mama. Joe joe.
V is 1 ( !! ) dag naar het KDV geweest. Begon vandaag te snotteren (Ik voelde de bui al hangen....) en hoest nu al iedere 10 minuten in zijn slaap. Zucht Worden leuke maanden zo
Helemaal top, ik leg hem wel bij L in bed. Die slaapt de laatste tijd ook die tijden om daarna te keten bij ons in bed samen met zijn grote zus en wij hebben mazzel dat wij geen brille dragen en ik ben net zo asso met boeren laten
Hier ook een hoestende en niezende baby. Zoals kvd zegt gewoon de beslisboom volgen. Zo lang er geen koorts is en hij is gewoon vrolijk gaat hij gewoon naar de kdv wij mazzel dat L altijd vrolijk is
Ik lees ook alles mee en zal vanavond als ik weekend heb uitgebreider reageren voor nu even: A wordt net wakker slaapt al weken zo niet maanden tot 5/6 zoals jullie hierboven (oké vaak na fles nog wel een uur/anderhalf maar toch). Gister maar 1 slaapje van anderhalf uur gedaan en iets later op bed dan anders (19.15). Ik vind het helemaal goed
Kwart. Over. 4. Toen werd V wakker, arm snottekoppie. Kon niet meer ademen door z'n neus. Heb hem om 7u weer naar bed gebracht, N is inmiddels ook wakker en breng ik zo naar school. Mag ik daarna ook weer naar bed?
Nou precies dit, heb meteen het protocol maar even gelezen gisteren Gelukkig mag N met een neusverkoudheid ook gewoon naar school, scheelt weer
Zo ben ik ook weer ff, werk/nieuwe stage is echt best heftig. Overdag dus echt nergens tijd voor en ook lange dagen helaas, gelukkig maar tot feb. E net vanochtend naar school gebracht en T ligt nu ook lekker te slapen en ik zit nu even heerlijk onder de overkapping. Vanavond heerlijk risotto maken!! Bedden ook alweer afgehaald en die ga ik zo lekker buiten laten drogen en er meteen weer op doen heerlijk is dat. T was vanochtend een kleine mopperpot, als hij iets wil en het kan niet dan gedraagt hij zich echt als een stervende zwaan! Maar z’n zus wegbrengen naar school vond ie geweldig en daarna boodschappen doen kon er ook wel mee door. Ik chil hem nog even zolang hij slaapt hehe.
Hier een rustige ochtend. Het is nog steeds zo benauwd binnen. Bah. Begin van de middag laat ik mijn nagels weer doen. Wat zal ik eens doen. Dit keer heb ik zin in iets knallends. O is zondag jarig, we gaan daar de Zoo en we hebben vakantie. Mag wel wat vrolijks dus!
Hier ook moe kleine slaapt van 19-23.30 23.45-3.30 3.45-5, 5 uur klaar wakker Werk 3 dagen 8 uur en op mijn vrij woensdag 8.15 dochter school brengen 9.30 baby zwemmen 14.00 dochter uit school halen 15.00 dochter zwemles vrije vrijdag ook weer 15.00 zwemles dochter en S ochtends ook vaak druk ff naar de winkel apotheek enz
Wauw @Nina Sanders , hij lijkt een stuk ouder zeg, komt vast door zijn haar, prachtig mannetje @Magnolia29 , veel te vroeg zeg, vreselijk @Angelmom1 , wat pittig, snap dat je doodmoe bent Vanmorgen ben ik lekker op de fiets naar de markt geweest met de 2 jongsten. 20 min heen, 20 terug. Zo lekker dat L mee kan op de fiets. Jongste zoon wilde kibbeling eten daar, maar ja, toen wilde L ook eten. Dus mini krentenbol gehaald, eet ze dat ding helemaal op, gewoon zo uit haar hand. Netjes steeds een hap er af. Ze heeft haar eerste stappen langs de bank gezet. Zo trots! En wat gaat het weet snel allemaal, ik blijf me er over verbazen