♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier onze ongekamde Dikkie dik ;)

Magnolia29, Mya, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ kapper. Ja onze jongens moeten ook naar de kapper. De oudste sowieso. De jongste eigenlijk ook, maar ik wil nog niet hahaha. Maar echt zijn achterhoofd is net een orkaan! Wordt lang en staat alle kanten uit.

@Muisje458 wat fijn om van je te horen. Die pittige nacht en kan ook komen on dat e zo goed en snel ontwikkeld. Ik bedoel... L rolt nog steeds niet elke dag. Haha.

@ vandaag. Ik ben vandaag de hele middag net vriendinnen heerlijk wezen winkelen. Ben goed geslaagd.
    2 lange broeken
    2 korte broeken.
    Zomer jack.
    2 basic zwarte tops.
    4 shirts
    2 bhs
    5 tangas
    En 2 nieuwe slaapzakken voor L

Mie maar voldaan. Was echt leuk even een dagje weg met mijn vriendinnen.

Mya, Nina Sanders en Muisje458 vinden dit leuk.
  3. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Ah wat een lekker bekkie. ❤️❤️

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ventileer ventileer ventileer. Op jouw manier. Ik ben super super super blij dat je hier iets post. Ook al weten wij niet exact wat je door maakt, wij vragen ons wel serieus af hoe het met je gaat. Moet je daarom per se reageren? Tuurlijk niet. Maar hopelijk voel je je gehoord lieve meid!

Magnolia29, Mya, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Heerlijke dag gehad hier. Vanochtend kon ik even blijven liggen, man gaf A fles. Baby hele dag vrolijk en wij (dus?) ook haha. Net voor het in bad gaan moest A hardop lachen omdat ik gek deed, zo verliefd.

Morgen mijn vrije dag. Hoop dat het in ieder geval niet waait, dan ga ik lekker een stuk wandelen met A en de hond denk ik..

Net wat shirtjes besteld in maat 68 bij de Hema. A heeft in verhouding een langer bovenlijf. Denk dat zn broekjes nog wel een tijdje in mt 62 kunnen haha. Zeker met zn Happy Socks eroverheen. Zo leuk, kregen we als kraamcadeau en past ie nu haha.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.348
    8.349
    113
    Amsterdam
    @Muisje458 blijf schrijven hoor dan. Jeetje wat een slecht nieuws en heel veel sterkte echt!!

@Nina Sanders grapjas die jongen is echt een plaatje om te zien met je hij ziet er niet uit!

7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    heeerlijk mannetje en geniale slaapzak ook!

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jeetje @Muisje458 ik ben er stil van. Wat een rotnieuws. Ik ga duimen dat ’t relatief mee zal vallen!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Joh die haren dan. Haha..absurd toch?! Maar voor de rest is hij gewoon zo gezellig en vrolijk.. Ik hou zo veel van hem haha ♡♡

Siepie85 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kruidvat!!!

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @Muisje458 oh shit.. daar had ik even overheen gelezen.. Wat een heftig rot nieuws zeg... hopelijk snel duidelijkheid en dat het goed te behandelen is..

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Muisje458 sterkte meis. Fingers crossed dat het goed te behandelen is.

Wel leuk dat je weer even wat laat horen!
    Kleine gaat zo te horen en zien goed :)
    Hopelijk gaat het met jou ook snel beter ♡

13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Nina Sanders haha en ik snap niet zo goed dat je die foto’s niet ‘durfde’ te plaatsen. Heerlijke foto’s ! En ik vlijm haar wel meevallen. Het is gewoon een mooie dikke bos! Vind niet dat er uit ziet alsof het alle kanten op groeit :)

@Poolvos bij L zie je het op de foto’s ook wat minder. Maargoed zelf vind ik het niet zo ramp, als je alleen van meerdere hoort dat eigenlijk zoiets geknipt moet worden... Dacht even checken op zp :roflmao:

14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Muisje458 wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Veel sterkte en lekker spuien hier wanneer je daar aan toe bent !

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Muisje458 Jeetje wat heftig! Super veel sterkte. En je kan altijd hier even je hart luchten. Wat ziet de kleine er goed uit!

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Muisje458 wat fijn om weer iets van je te horen!
    Maar wat een ontzettend klote nieuws :(
    Sterkte de komende tijd!

@Nina Sanders wat een bos haar! Wauw wauw wauw!
    L heeft de andere versie van die slaapzak :D

vandaag maakte ik een grapje tegen mijn vriend over nog een baby en toen zei die dat hij nog wel een 4e wilt, maar nu nog niet.
    Logisch, maar ik deed wel een vreugdedansje hoor :D

foto is gemaakt door C:D
    Bekijk bijlage 653354

Mya, Kirzy, jvsd92 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Muisje458 Wat fijn dat je hier iets post! En wat een rot nieuws over je vader :( Heel veel sterkte, pas goed op jezelf!

@Foto's; wat een knappies ❤ Foto spam mag wat mij betreft altijd, ook zonder toestemming te vragen :roflmao:

Wij zijn vandaag voor het eerst weer naar Plopsaland geweest (Hebben abonnement). Was heerlijk rustig, goed geregeld qua looproutes en schoonmaak tussendoor. N was door het dolle heen! En V hebben we in een babyschommel gezet. Hij gierde het uit, vond het fantastisch! ❤

Nu lekker slapen, morgen weer de eerste dag lesgeven aan mijn volledige groep! Ben heel benieuwd hoe het gaat :thumup:

Mya, Miekje86, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nou, hier al een uur af en aan een verdrietige baby. Slaapt dan voor 10 minuten om vervolgens weer hard huilend wakker te worden. Net maar zetpil gegeven, even bij me zitten en over kwartiertje weer terug in bed als die pil beetje is ingewerkt.

Rot tandjes.. als ze Nou gewoon eens doorkomen, dan is het weer even klaar. 2 onder tandjes heeft hij al, maar daar had hij niet zo veel last van als van deze 2 boventanden.. arm ding..

Maar hij ligt nu op schoot heel hard zijn best te doen om mijn aandacht e trekken met geluidjes maken en met die kleine knuistjes in mijn gezicht roeren, en Ik doe heel hard mujnbesthem te negeren

Mya vindt dit leuk.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning ladies!!

maandag alweer :confused:
    Deze week werkt mijn man alleen maandag&dinsdag. Daarna heeft hij een weekje vrij. :thumup: Gaan dan dus volgende week woensdag weer werken. Echt super fijn, hij heeft ‘t ook echt nodig.
    En ik ga dan ook mooi een paar ochtenden uitslapen opeisen :D

Vandaag blijf ik lekker thuis rondhangen. Wat wassen en stofzuigen enzo. Vanavond misschien een boodschap, zonder de kids. L gaat van 9-14u naar de opvang. Dus dan heb ik ook echt even tijd voor R en mezelf :cool:

Mya, Magnolia29, Imona en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.348
    8.349
    113
    Amsterdam
    Hier even flink sjaggo. T keurig pas om 6:50 wakker ik al om 0600 door een rond vliegende helikopter die nu nog rond vliegt echt geen goede start.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina