@Katin87 ik snap helemaal dat het vertrouwen weg is. Appen met andere meiden om af te spreken als hij aan het werk is vind ik wel een dingetje zeker als hij het geheim houd. Ik denk dat een gesprek met een professional kan helpen. Misschien wel om goed uit elkaar te gaan maar misschien ook wel om zijn ogen te openen. Hij wil het van jou niet aannemen (of wil het niet horen), als jou familie er wat van zegt komt het al een beetje binnen als ik het zo lees. Misschien komt het nog beter binnen van een vreemde,maar misschien voor jou ook prettig om alles bij een vreemde neer te leggen. Dan kan je ook alles vertellen wat je dwarszit en bij familie hou je je toch altijd een beetje in ik tenminste wel.
Wat zijn jullie weekens plannen? Hier is E net opgehaald door opa en oma om daar een nachtje te logeren. Ze gaan als het weer een beetje meezit ook naar een bos toe met een speeltuin (heel leuk daar). Wij gaan er een relax dagje van maken met L, die ligt op dit moment lekker te slapen. Zo even naar se supermarkt. Vanavond gaan man en ik lekkere hapjes eten en Lucifer weer verder kijken. Morgen in de loop van de dag E weer ophalen bij opa en oma en verder helemaal niks. Heerlijk oké misschien even naar de Intratuin, de bbq's zijn nu in de aanbieding en man wil toch wel heel graag een nieuwe
@Miekje86 de paw patrol taartjes ophalen, wat in huis doen en einde middag weer pizza's maken. Vanavond de boel versieren en morgen is mijn kleine grote vriend alweer 3 . Dan gaan we s middags naar de Zoo en verder gewoon relaxen. Nu heerlijk 2 weken vakantie!
@Katin87 wat een klote situatie. Niet fijn om in te zitten. Dikke knuffel.. @Nina Sanders geniet lekker van je welverdiende vakantie! @Miekje86 Hier weinig plannen. Nu ben ik ook bloedchagrijnig op het moment. Zullen de hormonen wel zijn Mn vent kan niks goed doen(nu doet ie ook weinig tot niks dus daar zal t wel aan liggen) en J is ook al de hele dag niet in zijn hum. Gister te horen gekregen dat de partner van mn naaste collega postief is getest op corona. Zij wordt morgen getest. Heb hele dagen met haar op een klein kantoor gezeten afgelopen week dus hoop dat niet dat ze positief test. Verder ga ik zo lekker een taartje eten ookal had ik gezworen dat deze zwangerschap niet te doen
@Kirzy wat vervelend. Hoe gaat de zwangerschap verder? @Katin87 sterkte. @Nina Sanders Heerijk vakantie! Geniet ervan. En alweer 3... Kan niet wachten tot dit kleintje 3 jaar is hahaha. Dat is zo een leuke leeftijd.
@Boordevol mag niet klagen. Wel nog steeds bekaf en vooral in de avond last van misselijkheid. En nu dus echt last van hormonen Buik groeit al lekker niet normaal
Ik moet heel eerlijk zeggen.. Ik benijd je niet haha. Maar heb er ook he hahaha. Ik zag gisteren een zwangere vrouw bij de huisartsenpraktijk. Lijkbleek, duidelijk niet lekker. En ik was zo blij dat ik die fase voorbij ben. Pff. Maar als je nog kids wil dan moet ej er natuurlijk doorheen.
@Nina Sanders veel plezier dit weekend. Voordat je het weet zijn ze 4 en gaan ze naar school. @Kirzy mijn man kon tijdens mijn zwangerschappen ook niks goed doen . Als ik nu ongesteld moet worden en ik zit naast hem in de auto heb ik heel veel commentaar op zijn rijstijl ik gok iets met hormonen . Buikje groeit al lekker al ben ik blij dat mijn buik dat niet meer doet, oké wel door iets anders dan een baby @Boordevol dank je. Gaat denk ik helemaal goed komen. Nu onderweg naar de Intratuin. Komt er een plensbui naar beneden en wat hebben wij niet bij ons....regenkap en paraplu's weer lekker slim van ons
Ahah jaa je moet er wat voor over hebben Nou vind ik die misselijkheid nog t minst erge. Vind die vermoeidheid erger.
@Miekje86 ahaha ja en dan die kerels die er niks van snappen die hormonen. Hier zegt ie dat het allemaal maar onzin is Ik was net bezig met afvallen. Schiet zo natuurlijk niet op Al ben ik gelukkig nog niks aangekomen. @Magnolia29 aaawh jaa wat gaat het hard he!
Ikzoekcadeautipsvoorzijn eerste verjaardag Krijgt toet toet garage Maar wil er wel wat bij Duplo genoeg
Bij ons op het lijstje staat tot nu toe: - smartmax my first (verschillende varianten) - vtech magisch babyliedjesboek - veel toettoet &zoefzoef spullen - megabloks
Wij hebben het volgende: Speelgoedkist met naam op Duplo Loopwagentje Activiteitentafel Bal en blokjes
Hier druk druk druk met het huis. De vaart zit er weer goed in. De vloer wordt gelegd. Dus volgende week beginnen we boven al met de plinten. Het einde begint in zicht te komen. Vandaag de verjaardag van mijn schoonbroertje. Die heeft toen Q geboren was een Burberry blouse gegeven. Nu kan hij deze echt net aan, dus vandaag naar zijn verjaardag aangehad. Man man man, wat een trotse oom. Super leuk om te zien. Toen we thuis waren heeft hij direct een legging aangekregen en een tshirt hoor haha. Bekijk bijlage 660547 Bekijk bijlage 660545 Bekijk bijlage 660546
@Katin87 Oeh lijkt me heel lastig en naar deze situatie. Ik hoop dat met hulp en heleee goede gesprekken jullie er samen uit kunnen komen. Ik begrijp dat je zo een ontzettende tweestrijd hebt.