@Nina Sanders gefeliciteerd met jullie kleine grote man. Geniet van vandaag en veel plezier in de dierentuin
Oh zo ziet het er wel schattig uit idd. Dan ga ik toch maar eens de koopjeshoek in de gaten houden, thnx!
Wat gaat het hard he??? Hier alweer bijna tijd voor de 11 maanden foto Leuke foto ook weer! Lekker dier ♥️
Nou, gisteravond een @Nina Sanders ’je gedaan. Ik lag in bed en kon maar niet slapen Heb ik dus nooooit last van. Gelukkig sliep R goed door en heb ik uiteindelijk toch van 1 tot 6 geslapen ofzo.
@Nina Sanders Gefeliciteerd met jullie leeuwtje! ❤ Hele fijne dag vandaag en veel plezier in de dierentuin vanmiddag!
@Nina Sanders van harte gefeliciteerd met jullie mannetje, en hele fijne dag. Hoop wel dat t weer daar iets beter is, hier regent t alleen maar..,
Gefeliciteerd @Nina Sanders met grote O! Geniet met elkaar ! Hier gaat het slapen weer steeds beter met L. Heerlijk, daar knap je echt van op’
@Nina Sanders gefeliciteerd!!!! O ff tip qua bed ik zou peuter lekker overslaan en meteen een 1 persoonsbed kopen. Kijk even naar manowoods die Verkopen super leuke handgemaakte bedden. Wij hebben daar toevallig een huisje van en dan nu nog met bed uitval bescherming die je er ook weer af kan halen.
Gefeliciteerd met O. @Nina Sanders! Gezellige dag in de dierentuin gewenst! Wij zijn bij onze peuter ook gelijk voor een eenpersoonsbed gegaan. Wij hebben deze: http://www.woonwoon.nl/woon/slaapkamer/kinder-bedden/flexa-play-kinderbed-flexa-baby-kinderkamer-groen-wit-mdf/ We hebben er ook extra uitvalbescherming bij gedaan. Werkt prima Op vakantie had het bed dat niet. Mevrouw rolde daar regelmatig uit bed
@Nina Sanders Van harte met O en veel plezier vandaag De kerstfilm was The Christmas Contract. Extra leuk omdat er 4 acteurs uit One Tree Hill in spelen en dat vond ik een heerlijke serie haha.
Hier zijn we weer naar af. Zo ging het gedurende een week goed. Zijn we nu 2 nachten weer aan 6keer wakker. Vraag mij echt af hoe ik het volgende week ga doen met werk erbij. Heb echt schrik van er compleet onderdoor door te gaan. Maar wie weet doet de crèche haar deugd en slaapt ze daar wel alleen in en kunnen we het doortrekken naar huis. We zullen zien.