♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Hier verbeterde het eens hij naar de crèche ging. Er kwam meer structuur in zijn dag en dat deed hem goed.

Werk je van thuis uit? Dan kan je eventueel wat bijslapen onder de middag. Veel succes volgende week alleszins.

2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Volgens mij begint A zelf naar het 2/3/4 ritme te gaan. Vanochtend ongeveer 7.00 wakker, 9.00 tot 9.45 geslapen, en nu ligt ie vanaf 12.45 alweer te slapen. Héérlijk. Hij is altijd mega vrolijk maar als ie zo goed slaapt nog extra vrolijk.

Net lekker in mijn eentje even veel boodschappen gehaald. Echt te veel lekkere dingen :o:
    Vanochtend was gevouwen, nieuwe was aangezet, beneden gestofzuigd en man heeft erachteraan gedweild. Morgen vrij en dan wil ik boven stofzuigen en dweilen, kijken of het overdag lukt haha. Misschien nog met een vriendin afspreken en haar zoontje. Maar in ieder geval even naar de stad, want ik ben van plan morgenavond voor het eerst weer naar volleybal te gaan maar heb mijn kniebeschermers volgens mij weggedaan toen ik stopte wegens de zwangerschap (die waren ook echt oud en af haha).

Mya, S2909 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Poolvos, wolkje1994, Siepie85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    jvsd92 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha als ik klaar ben met dit project. :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag was een heerlijke dag. O heeft wel 100x dankjewel gezegd. Wtf jongen, why? Dit is jouw dag!
    Ook toen ik m naar bed bracht riep hij me terug: 'dankjewel mama, ik vond vandaag een super leuke dag met jou en papa en [naam baby O].'
    Shit zeg, dan lopen echt de tranen over mn wangen. Mn kleine jongen al zo groot. En hoe hij zn gevoelens uit. Ja, hij is schijt vervelend als hij moe is. Momenteel luistert hij ook gewoon niet. Maar dit soort uitspraken zijn me goud waard. Ik hou zo ongelofelijk veel van die jongen. Enkele kiekjes, haal ze wel zo weer weg. Collage: eerste foto is van toen hij 1 werd. 2 jaar geleden dus.

OHJA. Aan zn haar mocht ik niet komen. Want hij is een grote leeuw. En die hebben manen. Tja. Geen commentaar!

Mya, S2909, Poolvos en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend lief dat hij zo vaak dankjewel zei :cry: Fijn dat het een mooie dag was! En wat een lieve foto's:)

9. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Nina Sanders aaaawh te schattig! Logisch dat je daar emo van wordt
    Fijn dat het een geslaagde dag was.
    Leuke foto's ♡ met zijn mooie manen :D

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks meiden. Alsof het allemaal niet genoeg was met de pizza's van gisteren, hebben we nu ontzettend schandalig zitten vreten met een hoofdletter V: patat oorlog besteld met een cheeseburger beiden én allebei een kipkorn. Ik voel me echt 5 kg dikker nu, maar weetje. I DON'T CARE want vandaag was zo'n leuke dag. En het feit dat ik weer dagelijks sport zorgt ervoor dat ik dit soort dingen dan wat meer los kan laten. O wilde nl rond zessen héél graag broccoli. Ehhhhhh, sure little guy. Ga ik nu voor je maken, plus een kostje voor op de opvang morgen voor je kleine broertje en jou.
    Deze dag was zó perfect. Alleen 1 klein dingetje: baby O was vanavond wel ontroostbaar. Denk dat het teveel voor hem werd. Alle indrukken en het weinige slapen. Ik voelde me wel wat schuldig, maar na 30 min heb ik hem een zetpil gegeven :o:. Wel wat snel, I know, maar hij lag echt non-stop gruwelijk te brullen (als een leeuw, aldus zijn broer). Doet ie normaal echt nooit. Hij was zo unhappy. En ik had hem al telkens gewiegd. Mijn vermoeden is dat er meer tandjes doorkomen. Dus vandaar dat ik dacht: zetpil!
    En meneer was gelijk weg. Hij was ZO moe.
    En nu gaat deze mama schandalig aan de wijn. Vakantie + oudste zoon die jarig is = WIJN ! Die hele fles is voor mij! Just in case..

Mya, Miekje86, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Nina Sanders fijn dat jullie zo’n super dag hebben gehad!

E hebben we zelfs op film staan dat ze meteen toen der kado had uitgepakt zei dank je wel papa en mama. Gevolgd met ik ben zo blij met alle versieringen etc. Exht smelt dan!

man o man nog kleine 3 weken dan is T alweer 1 pffff. Maar we gaan het dus niet echt vieren met die nieuwe maatregelen. Alleen familie gespreid over de dag. Aangezien we momenteel in het episch centrum zitten.

Mya, jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pffff lastig he.
    Ohja, over die versiering. Zei O ook nog. Dat hij het zo mooi vond. En dankjewel enzo en ik vond het zon fijne dag.
    Dat was gewoon zo lief. Was elke dag dan maar zo denk ik dan.
    Ben zo trots op 'm!

Hier ben ik trouwens spelletjes aan het spelen met een buurtkat. Die komt telkens super nieuwsgierig hier kijken. Ja, soms ook binnen haha!

Mya vindt dit leuk.
  13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Wat zijn het dan ook een schatjes hè!

haha die komt even vast bekijken wat hem straks te wachten staat als de coonies komen.

14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @jvsd92 :eek: veel te mooi dit ! Mijn vriend wordt gek van je, iedere keer na verhalen/foto’s van jullie verbouwing begin ik ook over onze toekomstige verbouwing;)

@Nina Sanders fijn dat jullie zo’n heerlijke dag hebben gehad!

Duidelijk is voor ons nu wel dat L zo’n baby is/was waarvan wel eens gezegd wordt ; ‘deze baby wilt helemaal geen baby zijn’. L kon best wel huilen/onrustig/gefrustreerd zijn, ondanks dat ze echt een blij ei is. Sinds ze kan staan en lopen langs alle meubels. Overal bijkomt, echt overal, al moet ze ervoor de tripp Trapp op klimmen. Hebben wij zo’n tevreden meisje. Krijgen ook echt veel opmerkingen de laatste tijd ‘wat is ze rustig en tevreden de laatste tijd zeg’ ‘wat vermaakt ze zichzelf goed’ ‘wat is het een tevreden meisje zeg’.

En de rust bij L heeft bij mij ook zoveel rust. Dan maar 100x op een dag haar ergens vanaf tillen, net op tijd van de leuning van de bank kan vissen enz. Maar die zielige gefrustreerde emoties bij L, voor mij nooit meer. Vond dit zo zielig !

Kirzy, Mya, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja dat is dus nog wel een ding. Baby O heeft 2x heel fel gereageerd toen we bij mensen op bezoek gingen met katten. Echt een soort eczeem achtige uitslag icm kortademig, niezen en piepen. Ik wil het nog een keer proberen maar sowieso kun je dit bij baby's nog niet echt testen. Bovendien kunnen ze er ook met gemak overheen groeien. Als baby O voor de 3e keer zo reageert dan laten we deze coonies voor nu aan ons voorbij gaan (we hebben inmiddels al een aantal keren contact gehad met de cattery natuurlijk maar ik wil echt het zekere voor het onzekere nemen). In de hoop dat baby O er bijv over een half jaar oid anders op reageert. Ik heb hier niks over gezegd omdat ik nog in een soort ontkenning ben haha.
    De buurtkat is een ander verhaal, die is wel eens s avonds binnen..

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    misschien bij de cattery zelf op bezoek gaan? Dat deden wij sowieso dat we ook even konden zien hoe of wat. Dan kan je het ook meteen even testen. Ze zeggen altijd dat het zgn zo jong nog niet kan. En idd testen pas vanaf 5 jaar ofzo.

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier zeurt T ook minder maar kan nog steeds vreselijk miepen vooral als er dingen zijn die hem niet bevallen. Wil hij naar buiten kruipen en je doet de hordeur dicht zodat het niet kan dan kan hij echt woedend worden;)

wolkje1994 vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Precies dat. Was ook ons idee. Mijn man had dit trouwens ook. Ook op die leeftijd. Is er later wel overheen gegroeid. Maargoed, punt is: wil ik dat dat koste wat het kost nu doen? Mijn schoonouders hebben vroeger dus mijn man regelmatig met katten in aanraking laten komen. Zodoende dat ze weer katten namen toen hij ong 1,5 was. Mede omdat je het niet kunt testen. Hij is er toen geleidelijk overheen gegroeid.
    Maarja, klinkt dit niet als een erg egoïstische stap?

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Je wil vooral ook niet dat de kids zich gaan hechten en ze dan weg moeten doen. En daarvoor neem je ofc ook geen katten. Ik snap je dilemma echt heel goed hoor.

wolkje1994 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Precies. Ik ga dus even voor nu broeden en onderzoeken wat het beste is. Reageert hij echt fel, dan ga ik mijn huisarts nog een keer bellen voor advies en ja, dan zal ik het advies opvolgen waarvan ik denk dat het beste is voor baby O. Want hee, wie weet anders over een tijdje. Kids groeien er bijna altijd overheen!

Siepie85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina