@wolkje1994 Hahaha, oeps. Sorry. Het kost zoveel energie en tijd. Maar als ik dan weer zie wat ik vandaag gedaan heb ben ik ZO tevreden en trots. Dus ergens is het (nog) leuk haha.
Nou meiden. Mijn oom is begin deze avond overleden. Hij is heel rustig in slaap gevallen. Dus het is op een fijne manier gegaan. Familie is gisteren en vandaag nog geweest om afscheid te nemen. Het is goed zo. Ik ben erg blij dat hij niet meer ergens last van heeft. Het was zo ingewikkeld voor hem soms. Eind deze week hebben we de uitvaart. We gaan dus ook niet meer naar FR met de hele familie. Maar ach, dat komt wel weer. C’est la vie..!
Niet leuk ofc maar andere knop is er niet. Gecondoleerd en heel veel sterkte, fijn voor hem dat het relatief snel gegaan is. Idd dan maar een andere keer Frankrijk.
Gecondoleerd, fijn dat het voor je oom rustig gegaan is. Sterkte de komende tijd, blijft lastig en heftig
Sterkte lieve @jvsd92 ! Niet leuk, maar fijn dat het toch op deze manier ging. Frankrijk wacht wel. Eerst maar even een beetje bezinken. En laat het vooral een leermoment voor jezelf zijn. Hoe dankbaar je mag zijn voor alles wat je nu hebt. Zo zie ik het dan altijd. Alsof ik me dan extra realiseer wat ik heb en hoe goed ik het heb. Stom dat dat ervoor nodig is he. Dat zegt maar hoe snel je dingen ook als vanzelfsprekend ervaart. Ik voel weer een lang NS'je aankomen. Ga ik niet doen haha. Want deze dag is voor mij juist zo bijzonder omdat O mij mama maakte! XOXO.
Leuke serie ontdekt trouwens. A million little things. Of gaan jullie nu zeggen dat ik onder een steen heb geleefd. Oh Lord. Ik kijk te veel series. Ben binnen no time door Suits, Selling Sunset, New Amsterdam en 13RW heen. Waar haal ik die tijd vandaag want ben te druk geweest afgelopen maanden. Ik weet het wel. Ging van mijn nachtrust af haha
Ik zou vragen of je bij de cattery op bezoek mag komen en dan ook uitleggen waarom. De meeste vinden dat geen probleem, liever een keer bezoek en dat baby O er toch op reageert dan kittens verkopen en weer terug krijgen (of uitzicht verliezen omdat ze weer verkocht zijn vanwege een allergie). Vaak gaat het met de ene kat beter dan met de andere. Dusja hij kan nu op andere katten reageren maar mogelijk dragen de katten die je wilt dat stofje niet waarop hij getriggert word en kunnen jullie gewoon genieten van de 2 kittens.
@jvsd92 heel veel sterkte met je oom. Fijn dat hij niet heeft hoeven lijden. En ook heel fijn voor iedereen die wilde nog afscheid heeft kunnen nemen van hem. Veel sterkte de komende tijd.
Hmwahh. Ik ben bij aflevering 15. Maar dat ben ik al een tijdje. Ik heb tussendoor the good fight en station 19 weggebinged. Nu heb ik weer niks, dus ga ik verder met a million little things.
Ik ben brak . Eerst is L aan het spoken geweest tot een uur of 2, vanaf een uur of 3 kwam E spoken tot half 5 ongeveer en wat een feest om 5.45uur was L alweer wakker. Sinds 6uur zit ik alweer beneden met hem om de rest niet wakker te maken. L had net ook 37.7, gok dat zijn tanden een rol mee spelen. Nu ligt L alweer op bed en is de rest hyper actief beneden. As we speak begint L alweer te huilen, dit gaat een lange dag worden
@jvsd92 gecondoleerd met dit verlies. Gelukkig heeft hij niet lang hoeven lijden. Sterkte de aankomende tijd!
@Miekje86 ooo wat een brakke nacht!! Hopelijk valt het mee en ben je niet al te zombie vandaag. Moet je werken of ben je vrij? Kun je wat rust pakken vanmiddag?
Hier nu even een klein uurtje sporten. Kindjes net weggebracht. Daarna wat boodschapjes doen en douchen. Vanmiddag gaat mijn man verder in de tuin en moet ik echt even aan de poets. Ik wil alle was weggewerkt hebben, toiletten en de trap een sopje geven + plinten boven afnemen. Ik spotte een laag stof haha. Morgen doe ik dan beneden en de koelkast ofzo. Het blijft vakantie he