@Nina Sanders ik wil de trajecten wel van je overnemen haha. Ondanks dat wij zelfs ivf nodig hadden en ik 4 pogingen/3 puncties achter de rug en heel wat terugplaatsingen heb ik dat dus nooit als echt heel belastend ervaren. Maar hier echt er komt geen derde meer. Het is exht goed zo, qua carrière en ook qau aandacht voor de kinderen en ik heb ook nog eens een jongen en een meisje wat wil je nog meer! 2 is gewoon meer dan genoeg en echt ik wil nooit meer zwanger zijn! Respect dat jij er nog over nadenkt hoor. Ik wordt begin volgend jaar weer Tante en daar ga ik heerlijk van genieten. Lekker baby knuffelen maar niet de rest hebben zoals dr slapeloze nachten en niet te troosten baby etc. Ik vind het heerlijk dat T steeds groter wordt!
Hier was het juist extreem rustig weer. Geen zuchtje wind. Wel is de warmte opeens weg en daardoor voelt het super herfstig in de lucht. Echt ZO fijn. Ik hou van herfst.
Uiteindelijk is ze rustig geworden in de auto, moest wel weer huilen toen we haar in bed legde, maar dat duurde maar even. Ik denk dat ze ergens wakker van is geworden. Gisteravond werd ze ook al paar keer wakker door haar zus die niet wou slapen. Daarnaast is ze gisteren voor het eerst naar de opvang geweest na de vakantie. Ik denk dat alles bij elkaar ervoor zorgde dat ze compleet over de rooie ging. Zo erg nog niet meegemaakt.
Yep en ik lig nog lui in bed . Ik kan er dan echt heerlijk van genieten. Als ik zo de weg op moet denk ik er wel iets anders over
@Katin87 wij hebben dat één keer gehad. Toen waren we van noord duitsland (boot) naar Nederland gereden. Hadden we familie gezien. Aangekomen in hotel en toen was L he-le-maal over de zeik. Zwaar overprikkeld natuurlijk. Maar wisten wij veel. Tegenwoordig let ik daar wel op. Na drukke dagen plan ik ook bewust rustdagen. Maarja. Soms moet het gewoon (zoals de opvang), en dan doe je er niks aan. Gelukkig wennen ze wel
Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ga nu een uurtje sporten en dan even langs de drogist. Vandaag eigenlijk geen plannen. Was enzo en wil de koelkast schoonmaken. Verder zit ik eraan te denken de middagslaap van O weer in te lassen. Die wordt de laatste tijd echt zo onmogelijk wakker..
Nou! Hier heeft L opeens ook weer middagslaapjes nodig. Niet elke dag: maar wel een paar keer per week. Ik denk: slaap dan gewoon langer snachts. Maar dat doet ze niet ofzo
Wij gaan in het huis aan de gang. Mijn vader komt ook om kasten om de gasmeter en meterkast te maken. Hij is daar goed in, scheelt ons werk en de nodige afleiding voor hem. (Morgen is de begrafenis van zijn broer, mijn oom.) Maar even, het is gewoon herfst buiten. Kijk die 35 graden was to much. Maaaar, dit..? Ik word er gelijk zo moody van.
@jvsd92 stuur die herfst maar hierheen! Hier is het zonnig, maar fris. Geen wind, maar er hangt echt zo’n heerlijke herfstlucht. I love it.
Ik hou ook van de herfst, maar wel als het zonnig is hahaha. Die depri grauwe dagen in oktober / november, als de winter nog moet beginnen, vind ik niks haha!
Hier vanmorgen bij het CB geweest voor J zn entingen. Alles was prima verder. Nu aan het werk. Alleen hebben ze de omgeving omgegooid vandaag dus op het moment kunnen we niks. Ben thuis aan het werk dat scheelt.
Wij hebben net heerlijk gewandeld. Nu lunch en dan gaan de kinderen plat hebben papa en mama even een uurtje rust
Vanmorgen de test overleeft, heel apart om door een teststraat te gaan. Binnen 48uur de uitslag. Met mijn keel gaat het gelukkig al een stuk beter. E en mijn man zijn lekker naar de ballenbak (mag volgens de folder). Ik heb net achterstallige was vouwen weg gewerkt. 3 was zit in de wasmachine. Nu even chil op de bank al denk ik niet voor lang wat L begint alweer wakker te worden