fijn zulke geluiden Gaat door merg en been. J heeft hier door dat hij spullen in de lucht kan gooien ook erg fijn. En als je dan nee zegt schud hij heel hevig zijn hoofd. Die draak weet t dondersgoed
Ik word nu helemaal gek vh geschreeuw als hij iets wil. Hij maakt zichzelf zooooo duidelijk. Hij schreeuwt gewoon en zijn armpje gaat in de lucht... Dan kan het zijn dat hij wil drinken als je net op dat moment drinken pakt of dat hij iets wil dat ik vast heb. Maar hij schreeeuwt gewoon en zodra hij het krjjgt is hij stil. Pfffff
Dat kan ze hier ook super goed Verder staat het speelgoed stof te nemen. Enkel rechtstaan en rond de meubelen wandelen doet ze. Ook blijft ze al een paar seconden zelfstandig staan. Enige waar ik nog echt op wacht zijn de papapapapa en mamamamama maar die willen echt niet komen Edit op meubels kruipen begint jammer genoeg ook te lukken.
Ohw en waar ze hier plat van gaat is als ik het liedje hoofd, schouder, knie en teen voor haar doet. Is een succes.
Hier gaat L ook alle kanten op. Snoeren van stekkers zijn favoriet, mocht er een keer wat in het zicht/voor het grijpen liggen dan ziet ze dat. Kijkt ons vervolgens met zo’n blik van ‘mama kijk eens wat ik ga doen’, kruipt er héén en trekt er hard aan. Wanneer ik dan nee zeg begint ze erg hard te lachen. Echt geweldig. Maar soms zo irritant
Baby O krijgt denk ik meer tanden. Zure tandenpoep, gisteren 5x, nuilerig, slaapt veel, jengelt veel. MAAR zo'n heerlijk kind. Oh en hij heeft een nieuwe klank ontdekt. Maakt zich de hele dag kwaad. Gghhiii-ggghhiiii! (Ghi uitspreken als in Gisele.. dus níet als g(h)yros, snappen jullie m nog?)
OH en baby is grijpt ook echt ALLES wat in zijn vizier komt. Niks is veilig. Als ik het dan weg leg of van hem af pak wordt meneer boos. Leuk weetje: baby O heeft een beduidend lagere stem als zn broer. En hij is ook flink wat voller. Ik stel me baby O als een gezellige gast voor later die samen met papa bier gaat drinken met heerlijke kaasjes en chips. Heerlijk. Broer O blijft fijn, net zoals mama, en daarmee ga ik later lekker aan de wijn en olijven. En shoppen hahaha. Dat is wat ik me voorstel, onze kleine Fred haha! 'Hoe heet dit ook alweer mama?' 'Concealer.' 'En dit?' [....] 'Hee mama.' 'Hee O.' 'Ik vind jouw nagels echt 100% zeker weten mooi. Maar doe je de volgende keer gele nagels?' 'Wie weet, Fred.' 'NEEEEEEE.' 'WHATS UP jongen?' 'Ik ben een grote leeuw.' Dat soort gesprekken hebben we.
Haha, grappig om te lezen hoe alle kids zich gedragen. Onze meid schudt al een paar maanden ‘nee’ als ze geen eten meer hoeft. Echt heel grappig hoe vroeg ze al door heeft wat doe beweging betekent. Daarnaast maakt ze ook al heel lang een soort geluidje alsof ze stikt Vindt ze grappig. Ik wat minder.
Ohhhhh baby O doet dit ook maar dan in het verlengde van een lach. Ik vind dat echt too cute. Broer O deed dit niet.
Zojuist mijn uitslag van de test al binnen . Test is negatief, ik heb gelukkig geen corona. Morgen dus gezellig naar mijn zusje
Hier eerste werkdag gehad buiten de deur. Heb al veel vanuit huis gewerkt, maar nu voelde het veel meer ‘echt werken’. Maar men hee. Bof ik even dat ik zoveel chille opstart ochtend met L heb gehad. Echt even schakelen nu. Maar was ook heerlijk weer te werken! Mijn vriend heeft L trouwens de leeuw geleerd. Als ze bij je bijv in bed ligt valt ze opeens boven op je en is t ‘wahhh’. Kind je bent tien maanden
Oh lord hou op schei uit. Ik moet dagelijks met O de leeuwensprong doen en mag m niet eens meer aanspreken met O. Want hij is een grote leeuw. Dan kijkt ie me niet eens meer aan he en negeert ie me. Helaas voor die jongen trapt deze mama daar niet in. Je toont respect en liefde en dan doe ik alles voor je. Maar anders.. behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden. Mijn man vindt mij hard. Tja. Dat klopt. Maar hee. Die jongen lijkt op mij. Ik weet echt wel hoe ik die moet aanpakken. En ja, dan is het een lieverd die lekker bij mama wil knuffelen. En soms driftig is. I'll let him. Koel maar gewoon even af hoor, grote leeuw. Don't mind haha!