♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Het valt me dus gewoon nu pas op dat er een nieuw deel is :o::roflmao:

Vandaar dat ik geen meldingen meer kreeg :rolleyes:

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    ja zo heeft L het soms ook precies zitten! Agh ik heb leuke haarspelden gekocht, komen morgen binnen. We moeten er inderdaad even doorheen. Ga er nu helemaal voor :roflmao:

@Magnolia29 agh gos! Gelukkig geen bult !

@Katin87 dit lijkt best op de huid van mijn vriend. Precies t zelfde. Bleek ook een schimmel te zijn.

Hier weinig te melden verder. Heerlijk dagje gehad en L doet het super. :thumup:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Katin87 Hier eentje met schimmel wat bijnaaaaa weg is. Ziet/zag er exact zo uit! Duurt alleen wel f voordat het goed weg is.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Lotion haha dan was het wel heel rustig!

Goede dag hier. Vanochtend half uurtje in wagen geslapen, vanmiddag anderhalf uur in bed en eind van de middag nog twintig minuutjes in de wagen :D De iets mindere nacht had dus geen effect op de dag verder gelukkig.

Morgen thuis aan het werk, voor het eerst dat A dan op de opvang is. Wel nodig, ik moet echt concentreren dus hoop dat het lukt:)

Ik denk dat ik langzamerhand niet meer live ga voeden (behalve snachts voor zolang dat nodig is en goed gaat). Hij drinkt zoveel beter uit de fles, is natuurlijk makkelijker ook. En hij krijgt straks toch zon 4 dagen per week overdag fles. Het voelt gek, dat er een soort periode voorbij is dan, maar het geeft me ook rust, die strijd overdag bij het voeden is echt niet fijn. En hij is dan ook bijna nooit voldaan.

Man zit er een beetje doorheen qua werk. Hij gaat waarschijnlijk met praktijkondersteuner praten. Gelukkig vertelt hij het me wel maar lijkt me voor hem ook goed om even met een onafhankelijk persoon te praten. Hij geeft nu A de fles, ik ga even de keuken opruimen en dan gaan we lekker samen film kijken.

Fijne avond nog dames!

wolkje1994, Mya, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.349
    113
    Amsterdam
    @Magnolia29 knuffel voor jou en de kleine!

@Lotion dat was dan heerlijk rustig denk ik of niet!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    @Muisje458 goed om van je te horen. Sterkte met je vader. Hier ook nog steeds brakke nachten, je bent niet alleen.

@alle andere dames, ik lees alles maar te druk om te reageren. Negeer jullie dus niet en vind t nog steeds leuk om te lezen. Weet niet meer wie zei dat we al 8 maanden schrijven.. heel bijzonder indd maar zelfs al langer, namelijk tijdens de zwangerschap al.

wolkje1994, Magnolia29, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nog een maand wachten @Siepie85 !

Heeft u de eigen bijdrage doorbetaald? Dan hoeft u niets te doen. U krijgt de vergoeding automatisch op uw bankrekening gestort rond 8 juli 2020. U krijgt tussen half juni en eind juni 2020 een brief van ons.
    Bron; svb.nl :o:

Kirzy, Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  8. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Goed om ook van jou weer te horen @Muisje458! Fijn dat het tussen jou en je man beter gaat. Wel heel triest nieuws van je vader, sterkte!

9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Dat zei ik, en je hebt helemaal geluk! In het laatste 100 dagen topic!

Heb het wel eens vaker gezegd. Maar ik heb serieus ook verhalen van jullie in mijn hoofd zitten. Vorige week bijv, ben ik aan het tanden poetsen, denk ik opeens ‘hoe zal het met muisje en blauwbeertje zijn?’. Je spreekt elkaar al zolang, ook al is het ‘anoniem’ via een forum. Toch na zo lang blijven dingen je bij :)

Mya, Imona, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh jee. Moet eigenlijk slapen maar zit in mn Dynasty marathon....

Miekje86 en Siepie85 vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo wij hebben vandaag heerlijk uit kunnen slapen tot 6.15uur.ik werd uit mijn zelf wakker en L kwam om half 7. Voel me als herboren :roflmao: (was wel even lekker na een druk avond spreekuur)

E heeft het gisteren super leuk (haar woorden) op school gehad want 1 van haar vriendjes van de opvang zit nu weer bij haar in de klas en daar heeft ze heerlijk mee gespeelt.

Mya, Nina Sanders, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Goooede morgen!

Heerlijk geslapen. L lag om half 9 ofzo. T dagritme verschoof een beetje door een einde middag dutje die even nodig was. Heeft geslapen tot 6.20 toen wilde hij niet meer alleen in n eigen bedje. En ik vertik het om voor 7 uur naar beneden e gaan. Dus bij mij in bed gelegd. Mijn wekker stond om half 8 (om een fatsoenlijk dagritme er in te houden dat hij s avonds tussen 7 en 8 op bed ligt) maar doorheen geslapen. We zijn net pas beneden en dr oudste slaapt nog haha

Mya, wolkje1994 en Kirzy vinden dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @wolkje1994 toevallig zat ik laatst 'ons' gedeelte terug te lezen van de laatste 100 dagen. Was leuk om te lezen.

Vandaag moet J voor zijn entingen. Moest eigenlijk om 08:50 er zijn maar werd gister gebeld of het later kon. Prima maar wel na zijn slaaptijd. Dus nu 11:50. Hopelijk heeft hij er weinig last van straks.
    Verder weinig plannen. Als het droog is vanmiddag even stuk lopen.

Fijne dag allemaal en werkse voor degene die moeten werken

Mya, S2909 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Kirzy leuk! Ga ik ook eens doen! Succes met de entingen !

Kirzy vindt dit leuk.
  15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Straks gesprek bij DHL. Ik twijfel zo enorm. Veel mensen die ik er over spreek zeggen dat ik het niet moet doen en dat het niks voor me is.. dat maakt dat ik alleen nog maar meer ga twijfelen

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou er gewoon heel open in gaan. Hoelaat heb je je gesprek?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier zojuist de nieuwe treinset binnen gekregen. IK WIL DIE ZO GRAAG ZELF OPENMAKEN. Stiekem wil ik gewoon een enorme treinbaan in de woonkamer hebben als O thuis komt. Maar dan heeft hij geen kado uit te pakken...

Kirzy, Poolvos en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.388
    113
    Haha herkenbaar. Dochter is bijna jarig en ik had cadeautjes besteld, dan wil ik het ook het liefst direct geven om haar blije koppie te zien.

Net als dat ik eigenlijk hun kamers helemaal af zou willen maken en dat zij er pad in mogen als het af is. Maar ja, als je 11, 8 en 5 bent wil je natuurlijk zelf mee bepalen :roflmao:

De verbouwing schiet hier op gelukkig. Hopelijk deze of volgende week de elektricien, dan kan man daarna de muren afmaken en stucen en dan kan ik gaan behangen :thumup:
    Ondertussen gaat de aannemer buiten verder, deze week de pannen er op, ik denk volgende week de kozijnen.
    En dan blijven we hier tot onze dood wonen en doen we nooit meer zin enorme verbouwing :roflmao:
    (Iedereen die ons goed kent zegt nu: haha, dat zal wel :rolleyes:)
    Met L gaat het prima, net 1,5 uur geslapen,kan zeer mooi voor we naar school moeten nog een keer in

Magnolia29, Kirzy, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.349
    113
    Amsterdam
    Hier de gordijnen besteld worden eind juli opgehangen. Was wel even weer 200 euro duurder dan geschat helaas. Ze zijn nu bezig met de overkapping! Even een leuk buitenlampje voor op de tafel gekocht!
    En verfrollers plus afplakzooi zodat ik morgen aan de slag kan. Plan is muur per dag zodat in ook lekker kan niksen in m’n vakantie.

Magnolia29, Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Over 10 minuten.

@treinbaan.
    Is wel gaaf als er meteen een grote treinbaan in huis staat. Haha.

Maarvsamen opbouwen is ook leuk denk ik

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina