Jeeej. En daar gaat mn avond. Was van plan om te gaan diamondpainten. Maar ben tot nu toe alleen maar bezig geweest. Oudste had een nachtmerrie dus brullen. Helemaal in paniek. .En nu de jongste ook wakker en zodra ik hem neerleg krijst ie de jongen uit zn lijf.. .En natuurlijk is dat altijd als je alleen thuis bent.
Nou bij ons is het ook het verhaal over chronische verkoudheden, maar hoe bepaal je dat, want ik werk daar nog maar sinds eind februari, en toe was echt elk kind verkouden. 1 heeft nu overleg met dokter gehad en die zegt dat t chronisch is, dus kind mag komen. Langzamerhand wordt iedereen weer verkouden, en GGD heeft tegen leidinggevenden gezegd dat wij als leidsters het nu per kind moeten gaan bekijken, en als ze extreem hoesten of benauwd hebben, of koorts dan moeten ze naar huis. Maar de gewone niet overdreven snot neus mag dus nu blijven als wij leidsters het wel vertrouwen, eerlijk ik vind dit zo lastig om te beoordelen, en met mij alle collega’s.
ik sprak de ggd en die zeiden tenminste hier in Adam, dat je op zo’n moment moet testen. Dan heb je een soort nulpunt dat de gewone snotneus k is en worden de klachten erger dat kinderen dan wel thuis moeten blijven. En idd alle kinderen hebben eigenlijk standaard snotneuzen/licht verkouden. T was pas 2 weken voordat kdv weer ging starten niet verkouden en na nog geen 2.5 dus weer verkouden.
Ik zou ook zeker ondergoed kopen. Hemden komen hier bij de zeeman vandaan wel de stretch versies. En onderbroeken, zijn hier boxershorts van de WE.
Oja, en als je net denkt dat alles een beetje loopt met het huis. De tegelzetter mist drie pakken tegels. Hij heeft ze verkeerd besteld, of er zijn er te weinig geleverd. Geen idee waar dit mis is gegaan. Hij zegt zelf te weinig geleverd. Hij heeft er in principe nog maar TWEE nodig, twee tegels. En dan is het af. Nu weer ruim vier weken wachten. Hij heeft het gelukkig wel zo opgelost dat er in ieder geval gestuct kan gaan worden. Maar man man man.
Oei tandjes kunnen echt vervelend zijn, hier hebben we spul uit Spanje daarvoor. Isdin heet het, super spul werkt uren hier. Herkenbaar van dat je man alles kreeg, hier ook ik alles zelf betaald en in de schulden gezeten daardoor, en vriend kreeg rijbewijs en studie, en bijdrage voor spullen voor t huis. Dat wil ik dus ook kunnen doen voor mijn kinderen, als ze dat waarderen.
Hier kan ze wel zelf bij billen van 1 op andere de erg wou ze zelf doen mem mocht niet meer mee naar de wc dus heb niet echt tips ging hier van zelf. Als ze wat plakkerige poep heeft komt ze in blote kont nog wel even vragen of schoon is
Hier hetzelfde liedje. Althans de oudste maakte weer enorme strijd bij het naar bed gaan. Nu ook huilen dat ze papa wilde, maar die is werken... Ze kan met haar 2,5 jaar al zo goed tijd trekken. En maar huilen... En zolang zij ligt de schreeuwen kan de jongste ook niet slapen. Heel frustrerend. Kan niet wachten tot ze op kamers gaat Is het bij jou inmiddels rustig @Imona ?
Oh vreselijk is dat.. zeker als ze de jongste wakker houd.. Nope. Oudste slaapt. Jongste krijst alles bij elkaar. Zodra ik hem terug in bed leg en weg loop isnt gillen. Heb m net al een fles water gegeven (had zn papfles al grhad) en een zetpil. Dus honger, dorst of pijn kan hij niet hebben.. ben nu ruim een uur met m bezig. Nu huilt hij maar even hoor.. pff.. Hou daar niet zo van. Laten huilen maar continu er uit halen schiet ook niet op. En als ik he bij mij in slaap laat vallen weer in bed leg, schrikt ie zich kapot als ie wakker wordt dat hij ineens ergens anders ligt. Sprong 6.. wat een klote sprong..
GGD zeggen verschillende dingen, leidinggevende zei dat GGD had gezegd dat de testen traumatisch konden zijn voor jonge kinderen en raad t daarom af voor elke snot neus, alleen bij meerdere symptomen en serieuze verdenkingen willen ze testen. Of kinderen die langer dan 1,5 week of 2 weken verkouden zijn. Maar dat van de 2,5 week na opening verkouden, klopt helemaal, hier eerste week alle kids, geen 1 verkouden of wat dan ook, van hele kdv ook peuters. En na de tweede week begonnen de verkoudheden, eerst moest iedereen met snot meteen naar huis, ouders waardeerden dit niet zeg maar... wat ik ook logisch vind. En zeker nu sinds deze week iedereen weer zelf betaald....
moet zeggen E heeft geen kick gegeven met de test en T een klein huiltje. Degene die het afnam zei ook eerlijk dat vooral de volwassene beste wel miepte om het zo te zeggen.
Er vallen ook nooit kinderen flauw bij vaccineren. Nou, moet je eens een dagje vaccineren bij ons op de praktijk. Al die stoere kerels vloeren als eerst. Gevolgd door alle angstige vrouwkes. Bij het consultatiebureau soms ook wel hoor: maar dan de ouders
Zo. Hehe.. na 2 uur krijsen..uithalen, stil, terug leggen, 5 of 10 minuten laten gaan, uit halen, stil, terug leggen, 5 of 10 minuten laten gaan, etc. Is ie eindelijk in slaap gevallen.
Bedankt voor jullie reacties. @Siepie85 ja O is heel smal gebouwd. Zit nu in 92/98, maar weegt zo'n 13 kg. Volgt zn eigen (onderste!) Lijntje. Toch eet hij goed en doet hij het prima. Die andere gap jongen. Da's andere koek. Die zit gewoon op het gemiddelde (voor ons doen zeer stevig). Toch eet hij niet extreem veel. Morgen ga ik echt de HA bellen. Vanavond ook weer 3x gespuugd. Vast voedsel lukt gewoon niet. Spuugt mega zuur. Al 3 mnd hebben wij tussen 16 en 20 een onrustige en ongelukkige baby. Voeding flink indikken gaat perfect. Super happy. Maar vanaf de groente hap = onwijs maagzuur. En ja, hij heeft er last van. Het is genoeg. Benieuwd wat de dokter zegt..
Oh en dat betekent niet dat hij niet gaat slapen. Maar we kennen baby O inmiddels. Hij is niet zichzelf
Sorry hoor. Even mn hart luchten. Ga toch naar weer solliciteren bij mn vorige baan. Supermarkt. Is niet ideaal. Maar moet weg hier.. zit nu weer te janken dat ik morgen moet werken. Wil me t liefst ziekmelden. T stukje goedheid en loyaliteit in me zorgt er voor dat ik het niet doe, maar de rest van mij schreeuwt er om om het wel te doen. Voel me zo'n aansteller.. En ongesteld zijn helpt ook niet mee.. Maar loop er al zo lang mee..
Ik zou jezelf ziek melden! Echt meid even voor jezelf zorgen. Pak dan je ‘ziekte’ dagen om alles even goed te laten bezinken wat je nu wilt. Anders ga je ook overhaaste beslissingen maken, zonde. Maar dat je jezelf nu zo voelt zeg genoeg. Goed voor jezelf zorgen, uiteindelijk ook fijn voor je kindjes! Lekker even voor jezelf kiezen !