@Nina Sanders Goed dat je gaat bellen! Vooral je moedergevoel volgen in dat soort situaties @Imona Ik zou me juist ziekmelden. Even pas om de plaats en kijken wat je echt wilt, voor je overhaaste beslissingen neemt!
Heb net een sollicitatie gestuurd. Hopen op reactie. Mijn man kwam net thuis en zag me janken aan de eettafel zitten. Hij zei: trek je bek dan open zeg er wat van. Ga desnoods naar je leidinggevende dr baas. Als jij het niet doet, dan doe ik het. Kijk hoe je er bij zit. Maar ik ben dan onzeker en bang dat het in mn eigen hoofd zit. Dat ik dingen zie die er niet zijn. Maar er zijn door de jaren heen, al vanaf t eerste half jaar dingen gezegd die t daglicht niet kunnen verdragen. En dat ben ik nog steeds niet vergeten Heb in 2016 een miskraam gehad. Toen werkte ik daar niet 2nof 3 maanden. Had haar verteld dat ik niet makkelijk of misschien wel geen kinderen kon krijgen. Paar weken later moest ik vertellen dat ik een miskraam had gehad. Reactir: maar je kon toch helemaal geen kinderen krijgen? Paar dagen later belde ik dat ik de volgende dag niet kon werken omdat ij gecurateerd werd. Reactie: kan dat niet op een andere dag dan? Ik weet het. Is 4 jaar geleden. Maar ben dat nog steeds niet vergeten. En nog meer dingen. Kreeg vandaag de tip dat ik meer collegialiteit moet tonen. En vervolgens vraag ik dat e daar mee bedoelt en krijg er gewoon geen antwoord op.
Ik heb de knoop doorgehakt om niet meer te kolven op het werk.. Ik word er zo onrustig van, ben er echt klaar mee. Wil dit weekend over naar alleen ochtend en avond live voeden, daarnaast nog 2/3 x flesvoeding overdag. Het is goed zo
@Imona k heb maar 1 tip. Volg je hart. Ik weet dat velen mij nu ook een zeik mama vinden. Qua hapjes enzo. Maar ik ken mijn baby. Nee. Dit is anders. Ik volg mijn gevoel. Jij ook ♡
@Imona meen je die! Dat raakt je tot op het bot, logisch dat dit je heel onzeker maakt en dat je dit nog voelt na vier jaar. Je man heeft wel gelijk dat je er wat van mag zeggen hoe jij je voelt! Mensen mogen ook wel eens achteraf nog met de neus op de feiten worden gedrukt wat betreft hun gedrag. Goed dat je de sollicitatie hebt verstuurd, nu rustig laten bezinken en dan voel je vanzelf hoe en wat
Verstandig!! Ik ben ook heel blij dat ik nog maar 1 keer hoef te kolven. Geeft weer zo veel meer vrijheid en flexibiliteit. Met 10-11 mnd ga ik sowieso naar 2 keer per dag. Hij drinkt al genoeg water dus dat is ook fijn.
Goedemorgen! @Imona logisch dat je zoiets niet vergeet. Die opmerking kan gewoon niet. Totaal gevoelloos. En je man heeft wel een punt. Wat heb je te verliezen? Misschien word de lucht dan wel geklaard. Hoe lastig ook ik zou het gesprek aangaan. @Magnolia29 fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Zal je een hoop rust geven. Zelf vond ik het een dingetje om volledig te stoppen met bv geven. Maar dat was achteraf meer omdat je dan echt een periode afsluit. En ik vond het echt even een momentje voor ons 2. Ruim 8 maanden vol gehouden vond ik al heel wat @Nina Sanders misschien toch even de huisarts bellen? Wat je zegt jij kent je kind het beste. @Poolvos hier ook zo een ouder die met de vaccinaties bloed zenuwachtig is. Man man wat vind ik dat toch zielig het is voor een goed doel. J had flink last van zijn prikken. Helemaal uit zijn doen. Om 1900 naar bed met een zetpil hij zat op 38 graden. Nu aan het bedenken hoe we J zijn bday gaan vieren. Mijn vriend zijn fam kan niet allemaal samen. Ouders gescheiden. En 1 van zijn broers kan niet met zijn moeder enz. Bloed irritant om daar rekening mee te houden. Wat mij betreft zoeken ze het maar uit. Die dag draait om J en niet om hun issues met elkaar. Maar mijn vriend wilt dat absoluut niet. Ik zei al nou bedenk jij dan maar lekker hoe we het wel doen. Dag ervoor is ons nichtje jarig van zijn kant. Zei al dan geeft je fam lekker die dag cadeautjes aan J en hoeven ze de volgende dag niet te komen Ga er nog maar is over nadenken. Vandaag weinig plannen. Straks even de eendjes voeren met J en daarna boodschappen doen. Verder zien we wel weer wat de dag brengt
Ik zou idd gewoon zeggen: die dag is zijn verjaardag en jullie kijken zelf maar wie wanneer komt. Desnoods de ene s ochtends en andere smiddags. Maar kom op. Je kan toch wel voor een paar uurtjes effe je issues opzij zetten. Iets met volwassen zijn.. je hoeft niet met elkaar e praten. Als je elkaar maar laat ademhalen is t genoeg toch?
@Kirzy ik heb gelukkig geen last van vaccineren. Maar ik doe ‘t zelf dan ook op het cb bij al die kids. Zijn bijna altijd 2 prikken tegelijk, dus dan doet de verpleegkundige er een en ik de andere. Maar toevallig gisteren mijn dochter een prik gegeven - tegen TBE (is een ziekte die hier veel voorkomt, door tekenbeten overgebracht). Nouuuu ik was nerveussss Hahaha! En ik zei: we moeten je effe een prikje geven L. En zij echt: oké mama! Ik kom eraan!! Mag m’n knuffel dan ook een pleister? Geen kik gegeven. Alleen de knuffel moest huilen van de nepprik. Nou. Mama wen hartfrequentie van 200 per minuut. Ik zou dat normaal dus nooit doen. Maar ze moest de herhaalprik voor eind juni en de reguliere zorg ligt stil en officieel doen we dit nu dus niet. Nou ik ga dus niet opnieuw beginnen met 3 prikken volgend jaar.
@Imona zo denk ik er ook over. Alleen zegt mijn vriend dat het ons niet in dank afgenomen gaat worden als we ze confronteren met elkaar Zijn moeder is heel relaxed die zegt mij boeit t niet heb al 30 jaar niks met ze te maken die dag draait om die kleine.
Hahah @Poolvos bij je eigen kind lijkt me dat dan toch weer even anders. Wat goed dat ze geen kik gaf. Grote meid!! Hier gaat het met 1 tegelijk helaas. Maar goed duurt altijd maar even gelukkig.
Mijn portemonnee wou dat ik het merk next niet had ontdekt . Hoe valt dit merk? L gaat nu langzaam over in maatje 74 (hij is wel stevig) welke kan ik dan het beste nemen? 68/74 Of 74/80.
Hier voor eerst sinds corona weer wezen baby zwemmen. Kleine vond het geweldig weer lekker zwemmen lachen spetteren. Was dit keer privé les andere 2 kwamen niet kindjes ziek door prikjes. Gelijk weer aangemeld voor volgende week mogen maar max 6 komen dus plekje weer gereserveerd.
@Imona wat naar zeg, dat vergeet je idd niet @Kirzy , lijkt me vervelend om zo te moeten plannen. Anders idd de 1 ochtend, ander middag ofzo? Zoon vertelde dat L vanmorgen om 6 uur al wakker was. Ik hoorde haar pas om 07.10. Ze was ook flink moe toen ik haar naar het kdv bracht, en zag dat ze voor 9 uur al op bed lag daar. Geen idee wat ze dan al die tijd uitspookt in bed Gister had ze krampjes gehad, ik was werken, man was druk geweest met haar. Sneu. Geen idee waar het door komt. Ze poept nu zo 2 keer per dag, zonder lactulose. Alsof dat een tijdje geven geholpen heeft en haar darmen nu weten hoe het moet ofzo. Ik cross weer naar school en kdv om het kroost op te halen Fijne middag!
Hier weer voor het eerst echt weer op kantoor aan het werk, ik vind het heer-lijk! Iedereen zijn eigen ruimte, en het is nog een nieuw gebouw ook. Alles lekker luxe dus! Ik hou ervan L heeft het helemaal naar haar zin bij mijn ouders. Dat werkt ook lekker. Ik kan niet wachten tot de casussen weer opgestart mogen worden, helemaal nu ik weer een cursus volg. Wat gaat er nog een hoop mis binnen de hulpverlening zeg, kan niet wachten om te helpen weer positieve veranderingen toe te passen in de praktijk.