♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

oooooooh wauw! Prachtige foto!
    Knappe meid ❤️

hier even wat stiller.. ben druk druk druk
    N heeft het adenovirus op zijn ogen en die moeten we goed in de gaten houden.
    C klaagde vanmiddag over keelpijn en begon ineens te snotteren.
    Vanavond verhoging en ze werd net huilend wakker.
    Dat laatste is vaak een voorteken voor ziek worden bij haar.
    Morgen mag ze niet naar school maar gelukkig zei mijn moeder dat ik der maar bij haar moest brengen.

L doet het super goed.
    Ze krijgt denk ik weer tandjes.. ze poept ineens 5 a 6x per dag en laat scheten waar je dood van neervalt :roflmao:

En nu krijg ik ook nog last van mijn ogen.. hopelijk van vermoeidheid en niet ook van het adenovirus.

Herkent iemand trouwens dit?,
    Sinds de bevalling ben ik tijdens mijn menstruaties enorm prikkelbaar.. en dan echt een tikkende tijdbom, ik kan echt niks hebben.
    Daar naast krijg ik ineens rare/depressieve gevoelens.
    En heb ik heel veel last van darmkrampen.
    Ik heb dit nog nooit gehad dus het is van niks naar echt extreem gegaan voor mijn gevoel.

Magnolia29 en Siepie85 vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Lotion Die buien herken ik wel, denk dat het toch echt met ontzwangeren te maken heeft. Al die hormonen en het wennen aan de nieuwe situatie kan nooit goed zijn :roflmao: Darmkrampen heb ik dan weer geen last van. Misschien kun je bloed laten prikken, even checken of je geen vitamine tekort hebt?

Poolvos vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Baby O doet dit ook?

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Troela, natuurlijk wil ik deze ook zien. Desnoods in een PB.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zal ik iets ergs vertellen?

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn hart wil nog een baby. Nog 2.
    Mijn mind niet.. zeker niet hoe het nu gaat. Het is goed zo en we hebben zo veel lol. Ze zijn zo lief..

Poolvos vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En ik raak maar niet uitgepraat. Zo hyper. Baby O al 2 dagen niet gespuugd. Ben zo blij en trots.

Kirzy, Poolvos, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Helemaal niet erg toch! Jullie plan van een aantal pagina’s terug klinkt goed; nog een tijdje wachten en dan wellicht weer met misschien traject proberen? Kijken hoe jullie er dan in staan.. of is de wens er eerder denk je?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Daarom ga ik nu maar slapen. Appel tips welkom @Siepie85 want baby O houdt ervan maar toch te waterig nog..

10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik heb aan de ene kant zooo veel zin om voor een tweede te gaan - hoop zo dat het ons gegund is. We hoefden op A helemaal niet lang te wachten + super fijne zwangerschap en uiteraard een geweldig kind:roflmao: zou voor alles zo nog een keer tekenen :o:

Maar weet aan de andere kant ook dat ik sówieso wil wachten met proberen tot A 1 jaar is. En ja ik besef me dat dat helemaal niet lang is:rolleyes: eerst heerlijk dat eerste jaar van A:) wat al bijna voor de helft voorbij is! Zo bizar hoe snel het gaat en hoe snel hij verandert. Als ik nu foto’s zie van de eerste maand. Het is dat we zeker weten dat t hetzelfde kind is, haha

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee maar ik vind het 'eng'. Weet je waarom? Omdat ik de oudste zo veel tekort heb gedaan. Mijn huwelijk ook maar prima. Overleven we wel. Voor nu is gewoon ons gezin prio

Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

mijn vriend zegt tegenwoordig tegen de kinderen.. mama word nooit boos hè, maar ik zou je nou maar gedragen anders veranderd ze in een monster :eek:
    En toen begon die keihard te lachen omdat ik m aankeek alsof die dood moest neer vallen :oops::p
    Ik erger me gewoon echt aan alles als ik ongesteld ben.. ademende vent, rommel makende kinderen en vent, gekauw, gejank, gekrijs etc etc
    Alles :rolleyes:

ik ben overigens ook vreselijk moe.
    en dat terwijl wij doorslapende kinderen hebben.
    L zit nu alleen in een sprong en vind 06:00 tegenwoordig een mooie tijd om wakker te worden o_O
    08:30 vond ik zelf toch wel iets prettiger :p

miaschien toch meer eens de ha bellen ja.

Siepie85, Poolvos, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Tekort gedaan vanwege het traject? Als ik teveel vraag gewoon negeren hoor. Lijkt me heel intens!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Verdorie als wij die rot trajecten niet hadden, dan was hier al een 3e geweest, en waren we voor een 4e gegaan. Dat steekt een beetje.
    Anyway. Ik vind dat ik nu ontzettend ondankbaar over kom. Niet oké.
    Trusten ladies..

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja ja zeer zeker. Als je hier meer over wil weten even PB. Maar ik heb mijn oudste echt tekort gedaan destijds. Daar deal ik nog steeds mee..

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lieverd zo herkenbaar. Hier ook bekaf zonder aanwijsbare reden. Gewoon bellen. Het is allemaal niet niks.

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Magnolia29 wat een mooie meid! Hele gave foto zeg !

@Lotion ik heb hier sinds de zwangerschap ook last van, mijn vriend kan er om lachen. Ik niet. Ik geef het tot de 10 maanden, ze zeggen 9 maanden ontzwangeren.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lotion zeer herkenbaar. Ben het ook super heftig. Normaal ben ik erg sjago als ik ongesteld moet worden, dit dan nu maar 10 en een week van te voren al. Ook bloed ik heftiger, nu lek ik binnen een uur al door :eek:. Hopelijk trekt dit allemaal snel weer bij naar het normale

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    #640 Poolvos, 12 jun 2020
    Laatst bewerkt: 12 jun 2020
    Morning ladies!

Hier weer een goede nacht (met hulp van ibuprofem). Vroeg wakker, maar R heeft geslapen van 19 tot 5.30 - dus ik klaag niet!!

Vandaag wederom een super mooie dag. Ik ben gisteren alleen in no time verbrand. Dus schaduw, schaduw, schaduw vandaag.
    Wij gaan naar de kinderboerderij/speeltuin. En jullie? Daar ook zult top zomerweer?

Miekje86, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina