♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou we zijn in ieder geval flink geschrokken. Hij is gelukkig wel echt helemaal z’n blije zelf :)
    Nu heb ik ECHT zij in wijn :roflmao:
     
    Mya, Siepie85, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Effe iets heel anders, voor de Netflixers onder ons. Hebben jullie Sweet Magnolias gezien? Ik ben net begonnen, maar ‘t lijkt tot nu toe eigenlijk wel leuk!
     
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    top ! Die komt in ‘mijn lijst’ op Netflix. Eerst nog teveel seizoenen om af te kijken.
     
  4. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Jaaaa episode 3 nu alleen weinig tijd om te kijken helaas.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  5. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier weer een enorme strijd met peuter met naar bed brengen. Telkens weer huilen en schreeuwen. Ze komt telkens uit haar bed. Baby kan er niet door slapen. Vriend is weer paar dagen weg en ik raak er echt serieus door overspannen. Zo machteloos dit, niets helpt.
     
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Als je overspannen bent heeft neimand er iets aan. Kun je afspraken met haar maken? Bv een kwartier mee naar beneden (wekker zetten en laten zien) en als die gaat ga je weer nwar bed? Dan komt het echt streng zjn wel weer als je hulp hebt in huis.
     
  7. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    @S2909 dankjewel!

    A heeft een topdag gehad. Lekker peer gegeten, 3 (!!) keer geslapen (een uur, ruim een half uur en nog een keer 45 min) waarvan de laatste keer in de wagen:eek:
    Meerdere fotos gekregen van een blij kereltje. Had zichzelf prima vermaakt in box/wipstoel, lekker spelen en om zich heen kijken. Ze waren fan van m! :)
    Ik had begin van de dag een beetje buikpijn ervan, maar hijwas meteen heel relaxed en dat hielp ons ook weer.

    Zelf drukke werkdag gehad, morgen weer zo. Was net op tijd thuis om A de laatste fles te geven en toen m op bed gelegd. Hij was helemaal vrolijk naar me aan t kijken toen ik m weglegde maar was wel in 1x knock out haha.

    Zit lekker nog even in de tuin. In tegenstelling tot wat ik van jullie lees is t huis absoluut niet aan kant. Maar ik vind het wel even best :D

    @Poolvos foto gemist maar wat sneu! Kan me voorstellen dat je je even rot voelt maar t gebeurt.. dit kon je echt niet voorzien.

    Ben zelf (wel wat ouder, jaar of 3/4 denk ik) eens van de trap gestuiterd, echt helemaal van boven. Mn moeder voelde zich ook verschrikkelijk. Niks aan overgehouden:) Ik ben ook gewoon onhandig. Toen ik een jaar of 10 was gleed ik van de houten zoldertrap thuis. Ik had de treden in mn rug staan :rolleyes:
     
    Magnolia29, Mya en S2909 vinden dit leuk.
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy ik kan me niet eens herinneren wanneer mn huis voor t laatst zo ontploft was! Dus je bent niet alleen.
    Donderdag komt onze poetshulp en ik bedacht me serieus dat ik beter vandaag al begin met puinruimen - want anders moet ALLES morgen! *paniekhoofd*
     
    Mya, Siepie85 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  9. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Oh wat ontzettend rot joh. Zo herkenbaar helaas, onze 5 jarige lag voor zijn 2e verjaardag in een 1 persoonsbed, uit wanhoop dat maar gedaan omdat hij al sinds zijn geboorte slecht sliep. Maar toen werd dat in bed blijven dus een drama.
    Nu is hij 5 en komt er nog bijna altijd minimaal 1 keer uit. Behalve als ik hem beloon. Ze mogen in de middag altijd 2 kleine snoepjes, hij mag er 3 als hij in bed is gebleven de avond er voor. Dat werkt dan wel een paar avonden. Dan is de lol er weer af en komt hij weer 4 keer per avond uit bed.

    Tot ik het weer strontzat ben en weer een chantagemiddel verzin :oops:
     
    Kirzy, Katin87 en Mya vinden dit leuk.
  10. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Bedankt @Boordevol en @riean! Ik hoop echt dat het een fase is. Ik wil haar niet mee naar beneden nemen of bij haar gaan slapen, ben dan bang dat ze zich zo juist blijft gedragen. Maarja. Zoals het nu gaat, is het ook niet wat.
     
  11. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Siepie85 lief dat je er naar vraagt. Vrijdag bloedonderzoek gedaan, 1 nierwaarde iets verhoogd. Geprobeerd door middel van een punctie maar blaasje was te klein. Vandaag dus weer gezellig een dagje mee naar het werk. Pas vanavond laat een blaas om aan te prikken. Wat blijkt heeft meneer gewoon een milde blaasontsteking. Nu antibiotica mee en aan de ontstekingsremmers. Hopelijk slaat het goed aan.
     
    Mya, Siepie85 en S2909 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Met mijn Nickname moet ik die wel op m'n lijst zetten :cool:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Poolvos Heb de foto gemist, maar och wat schrikken! :eek: Het gebeurt ons allemaal, hoop dat 't wijntje heeft geholpen en de bult snel verdwijnt ;)
     
  14. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wow volgens mij heeft J net last gehad van nachtangst. Freaky was dat zeg..! Had hem eruit gehaald, niet te kalmeren, half slapend en druk aan t bewegen. Ik dacht wtf is dit nu weer.. Las dus net op inet over nachtangst. Had m er niet uit moeten halen las ik. Freaky shit.o_O iemand bekend mee?
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Bij nachtangst is het vrij gebruikelijk dat t terug komt - super vaak dan nagenoeg precies op tzelfde tijdstip. Dat is zo raar!
    Helpt dan om een half uurtje ervoor “wakker” te maken. Ze slapen dan verder, maar je doorbreekt die diepe slaapcyclus.
     
    Siepie85 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Poolvos is altijd schrikken als ze zo vallen. E is een keer van de glijbaan gevallen op de opvang. Der gezichtje lag van onder naar boven helemaal op. Kreeg de opvang ons beide niet te pakken. Wat heb ik mij schuldig gevoeld toen.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  17. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Okee thanks zal morgen even kijken of het weer gebeurd zo ja doe ik dat de volgende dag. Was zo sneu om te zien
     
  18. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Oo wat erg @Miekje86! Lijkt me voor de opvang ook erg. Moet er niet aan denken dat me dit met andermans kinderen overkomt
     
  19. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja ze waren er ook flink van slag door. Wij (en zij) weten nog steeds niet wat er gebeurde. Ze wilde er in ieder geval af via het trapje (zit een speelhuisje aan vast) en bleef op een of andere manier hangen met haar nieuwe (net nog ietsje te grote) regenlaarzen hangen. Het erge ook nog was dat ze een week er voor thuis van de bank was gevallen met haar voor hoofd op de punt van de salontafel. Die was net genezen (wel geplakt bij de huisarts)
     
  20. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Snap ik helemaal. Maar soms moet je voor de rust kiezen. Als je dan een dagje minder consequent bent en daarna komt je vriend weer thuis. Kun je dan weer hard aan de slag. Want nu doe je dat toch ook al. Heb je het jn elk geval jezelf makkelijker gemaakt. Ik heb inmiddels geleerd dat je soms echt moet loslaten of even voor jezelf moet kiezen. Mijn kids van inmiddels 8 en 10 doen het echt prima en ook ik heb weleens toegegeven en voor de rust gekozen. Zolang je daar geen gewoonte van maakt merken ze echt wel het verschil. Plus nu je niet toegeeft blijft het drama ook. Ik ben geen opvoedkundige hoor en misschien is de rest het niet met me eens maar zo sta ik er in. Sterkte.
     
    Katin87, Nina Sanders en wolkje1994 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina