Zagen vanmiddag ineens dat V er WEER 4 (!!!) tanden door krijgt! Tegelijk, net als zijn 4 boventanden! Nu zijn het 2 hoektanden boven en de 2 tanden naast zijn ondertanden. Heeft hij er straks gewoon al 10!
Haha @Nina Sanders dat is hier best veel slaap overdag maargoed A is dan ook wel vrolijk, kan nu erg goed tegen iets minder slaap (in t begin niet haha) Wow jouw diner ziet er erg goed uit! Ik zit rundersalade uit te lepelen die was overgebleven van de bbq van gister
@Magnolia29 Wow das veel tanden al! Ik denk al een tijdje dat A ze gaat krijgen maar tot nu toe nog niks. Ben benieuwd, zelf kreeg ik de eerste rond deze tijd zei m’n moeder haha
Soms, overdag vooral dat hij op alles wil bijten. Vooral mijn handen/vingers En 's avonds vaak wat koortsig en niet blij, dan krijgt hij een zetpil. Doe daar niet zo moeilijk over, zodra ik merk dat hij niet lekker in z'n vel zit krijgt hij er een.
Oh ja hier ook hoor. Als hij anders is dan normaal, huilerig en hangerig en ik kan het niet plaatsen. Hoppa zetpil.
Bekijk bijlage 654031 Vanmiddag lekker buiten in zijn badje. Hij vermaakte zich prima! ♡ Daarna sliep hij ook bijna 2 uur. Zo ook weer lekker naar bed Is hier nu goed aan het afkoelen. Heerlijk
Wat veel ! En dan te bedenken dat L er nog géén heeft Als V er maar niet teveel last van heeft @Kirzy wat een super knap ventje zeg !
Dat gaat hard zeg @Magnolia29! Onze oudste had met 4 maanden al twee tanden, de rest kreeg ze er ook heel rap achteraan. Meisjes zijn uit logeren geweest bij mijn zus en haar gezin, ging heel goed. Kleine dame heeft daar haar draaikunsten met haar spreidbroek ook laten zien. Ben zo trots, haha! Vooral ook omdat ze zo’n lief en makkelijk meisje is. Ik ben weer redelijk opgeladen, mocht er iemand gaan spoken vannacht...ik kan het hebben
Hier is de tand door en na ruim twee weken is het gedoe van de een op de andere dag helemaal over. Yessss!!!! Slapende kinderen!! Ik hoorde al dat jullie typisch Nederlands zomerweer hebben. Hier is het typisch zweeds komtie:
Echt genieten! En al helemaal nu je verder nergens komt De zomeravonden zijn echt zweden op z’n best ♥️
Ik lees alle posts, maar vind t zo lastig in t bin e houden en te reageren. Vandaar dat ik wel likes geef, maar weinig reageer. Sorry. Vanmorgen de oudste opgehaald bij oma. Heeft een heerlijk de nacht en ochtend gehad. Daarna met de kinderen naar de speeltuin. Staat een groot springkussen, dus die heeft zich helemaal gek gespeeld met een vriendinnetje. Vanavond bbq aan gehad met een vriend en man en vriend zitten nu hier in de jacuzzi. Lekker relaxte avond. Ik hen het idee dat ik mega veel vocht vasthoud rond mijn buik. Paar dagen terug keek ik in e spiegel en dacbt: oh, nou, buik wordt echt wel minder door t afvallen. En de afgelopen 2 dagen heb ik echt weer een dikke buik. Lijk verdorie wel 25 weken zwanger ofzo. Zelfs mijn man zei het.. " je bent toch niet...., of gaat het de verkeerde kant op met je eten?" Vorige week was ik blij met dr weegschaal. Vanmorgen 1.3 kilo er weer bij! Zou dat met ontzwangeren nog te maken hebben? 9 maanden op, 9 maanden af? Meer dames last van?
@Imona Kan ook door de warmte komen he. Of heb je juist wat veel zout gegeten gisteren/vandaag? Kan ook al veel verschil maken. Komt vast goed, dat vocht is er zo weer van af! @Poolvos Jaloersmakend die foto ❤ Wat wonen jullie daar toch fantastisch! En fijn dat zijn tandje eindelijk door is! Maar je hebt gelijk; liever meer in 1 x, zijn we er hopelijk eerder van af