Ik heb sinds weken eindelijk een avond voor mezelf Man gaat de komende 4 weken weer ver weg werken, dus dan van zo avond tot vr avond alleen met de kids. V sliep om 19.45 (na 45 min brullen, hij was het er niet mee eens ) En N om 20.00 u. Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen. Film kijken? Netflixen? Boek lezen? Nagels lakken? Maskertje nemen? Dus wat doe ik; sociale media checken en hier posten
Haha, heel herkenbaar! Wel pittig hoor, dat hij zoveel weg is! Mijn vriend is ook regelmatig weg voor het werk. Op zich red ik het prima alleen met de kids, maar wanneer de (met name de oudste) kids aan het draken zijn, is het wel fijn om iemand bij je te hebben. Hoe gaat dat bij jou?
Het gaat zoals het gaat...? Hier is V vooral degene die 's avonds het liefst in mijn armen in slaap valt tot 23.00, daarna kan ik hem slapend overleggen. Ik heb er geen zin meer in, dus ben nu bezig met om 19.00 u naar bed brengen. N zit in die tijd heel pedagogisch onverantwoord achter de iPad, dan is zij tenminste rustig/stil en heb ik alle tijd voor V. Nood breekt wet zullen we maar zeggen
Hier komen trouwens bij mijn vriend en mij vooral bij mij, kriebels voor een tweede. L raakt nu al zo happy van andere kinderen. Dan kijken we elkaar aan en zeggen we ook echt ‘gat mag niet te groot worden’. Maar dan komen bij ons alle beren op de weg. Vooral het ‘probleem’ dat wij heel klein wonen nu en geen kamer meer over hebben. We weten met +- twee jaar groot te wonen (echt groot, wordt zo’n overgang ). Maar idee hier een peuter en baby te hebben...
Woowwww. Weer om 9 in slaap gevallen op de bank . Of ik word oud, of ik heb wat in te halen ofzo.. Geen idee. Wel afgelopen tijd (nog steeds) super druk op werk.. misschien toch dat ik het even nodig heb ofzo. @Poolvos, jaloers makend.. dat gastenverblijf, is dat nou al een keer af? Hoelang wonen jullie eigenlijk al in Zweden? Heb je je man daar leren kennen? Hopen op een minder benauwde nacht als gisteren. Ik had het toen zó warm...
Ik heb even niet meegelezen maar hoop op tips. L huilt al 2 dagen constant. Gisteren viel het nog mee, vandaag huilt ze non stop vanaf 12:30. Ze is 2x 15min in slaap gevallen en 2x 45minuten. Ik zit nu weer op de bank met der Zodra ik der wil neer leggen gilt ze alles bij elkaar. Soms is ze even stil maar dat is vaak een minuut of 5 en daarna begint ze weer te huilen. Ze is verkouden, lijkt keelpijn te hebben, heeft verhoging/koorts, lijkt tandjes te krijgen en een zetpil werkt niet. Ik weet het nu echt even niet meer
Misschien verlatingsangst? Als t goed is zit ze ook in sprong 6 net als de mijne. Die heeft er ook met vlagen last van.
Nou. Heel dr avond goed geslapen. Werd om 1 uur effe wakker. Speen, slapen. Kwart voor 2 weer. Speen, effe keten, slapen. En toen half 3 weer. Huilen huilen huilen. Ben maar extra fles gaan maken. Zo goed als leeg. Slaapt nu weer. Maar t meest irritante vind ik dan mn vent die op de achtergrond mee aan t blèren is.. jemig kerel.. snap dat je er vroeg uit moet en dat je wil slapen, maar ij loop ook mn best maar te doen. Die fles maakt zichzelf niet he.. dat kost even 2 minuten om te maken.. (waarschijnlijk weet hij morgen niet eens meer dat hij wakker is geweest, dus negeer hem snachts altijd maar....)
nee dit is geen verlatingsangst. Ze huilt echt van de pijn/ongemak. Maar goed ze heeft geslapen van 02:30 tot nu
@Lotion Ik zou ook even de huisarts bellen, misschien iets van oorontsteking of keelontsteking? Als zetpil niet werkt heeft ze misschien iets sterkers nodig (antibiotica). Ontzettend sneu in elk geval, hoe is de nacht gegaan?
@Nina Sanders wij wonen hier nu 5,5 jr. Ik heb mijn man wel hier ontmoet, heeel lang geleden, toen ik aupair was en hij hier studeerde. Maar we zijn uiteindelijk pas in NL/BE gaan daten. Het gastenhuis is nu weer bewoonbaar! Het is nu wel een soort hotelkamer: een slaapkamer met een koffiehoekje en een aparte badkamer. In de toekomst willen we de berging ernaast nog isoleren en als slaapkamer maken. En ernaast misschien ook nog een bedstee. Lijkt me zo leuk voor de kids: dat ze van de bank zo de bedstee in kunnen klimmen
Hoe gaat t nu? Is ze wat blijer? Als het vandaag weer zo gaat zou ik zeker even de huisarts bellen hoor. Misschien heeft ze een oorontsteking, die we gewoon behandelen met antibiotica. Verder de tip: neurofen kopen en ook geven als paracetamol niet voldoende is. En die paracetamol goed doseren, des noods met 1,5 zetpil als je niet vloeibaar hebt/wilt. Je mag per keer 15mg per kilo geven. Wegen ze 10kg is dat dus 150mg per keer (nb: dit gaat over paracetamol he? Niet neurofen zoveel geven )
@Lotion eens met de andere reacties kan ook door de verkoudheid een oorontsteking zijn en dat kan natuurlijk flink pijn doen. Succes met je meisje!!! Wel fijn dat ze even een lang stuk geslapen heeft.
Hier weekend ff offline geweest mis ik 9 pagina's pff later ff terug lezen. Wij zijn gister voor eerst er ff uit geweest speeltuin indoor outdoor met dieren erbij. Dochter was super blij dat ze weer keer mocht klimmen en klauteren. Zoon ook lekker tijgeren en klimmen in de baby hoek. Slaapt ook steeds beter s nachts vrijdag op zaterdag van 8-5.30 zaterdag op zondag 19.30-3.30 en 3.45- 6.15 Vanacht van 19.30 22.30 & 22.45-5.15
Vraag weet iemand waar je betaalbare voedingskleding kan krijgen. Had nog 2 van vorige maar die worden minder en wil er niet te veel meer aan uitgeven omdat eigenlijk nog maar paar maanden is.