♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nope, zo tandloos als wat haha...

2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113

Haha nou L heeft van sprong 4 en 5 heel veel last gehad. In de nachten en overdag. Stiekem gunde ik mij dit wel, al hielt ik mijn hart vast :roflmao:

Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook tandeloos

Dochter was bijna 1jaar toen eerste kwam komt dus vanzelf met 2 jaar had ze alles

Siepie85 vindt dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Toen je dit vroeg nog niet, maar hij is een seconde geleden omgevallen :D

Mya, jvsd92, RoseMurphy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nou J mag van mij ook wel omvallen. Nondeju kind geef gewoon toe aan je slaap..
    Dan kan mama aan haar wijntje:roflmao:

Poolvos, Mya, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hij heeft het opgegeven :thumup:
    images.jpeg.jpg

Poolvos, Mya, wolkje1994 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik moet echt hard lachen. Super droog. Geniet ervan!!

8. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hier heeft ze gewonnen :cry::cry::cry:

9. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Zo lastig, vermoeide baby’s die niet willen slapen. A heeft dat tot nu toe alleen overdag, in de avond gaat ie al tijden meteen slapen, hopelijk blijft dat haha. En vanaf vrijdag heeft ie elke dag in ieder geval 1 langer slaapje van anderhalf tot tweeenhalf uur gedaan, waarbij hij zelf in slaap viel zonder huilen. Is ook extreem vrolijk haha, nog meer bijna dan standaard.
    Morgen gaat ie weer een dagje naar de opvang. Benieuwd hoe het daar gaat, hij heeft het tot nu toe erg naar zijn zin.

We willen eigenlijk last minute naar Terschelling dit weekend, maar het is tot nu toe óf vol óf erg duur haha dus ik weet niet of het hem wordt.

Zelf weer even naar kantoor morgen. Zin in. En man en ik rijden samen (een groot deel), zo gezellig :) daardoor kunnen we ook samen A brengen en halen. Ben zo verliefd op m :)

@wolkje1994 hoe is het met de tweede baby-kriebels? Ik heb ze ook al zoals ik schreef haha. Weet wel dat ik iig wil wachten met proberen tot A een jaar is. Zo grappig, dacht eerst echt dat ik juist later zou willen, als A 3 / 4 zou zijn. Ik wil wel zeker weten dat ik het niet alleen wil omdat ik het zwanger zijn mis, maar geloof dat dat het niet is dus zit wel goed. Heerlijk om over na te denken. Zal morgen man weer eens vragen hoe hij er in staat nu :)

Mijn bv productie loopt achteruit merk ik. Aan de ene kant vind ik het niet erg, langzaam over naar volledig kv, en aan de andere kant kan ik wel janken (heb ik ook even gedaan net, her viel man op dat ik me irriteerde aan kleine dingen en toen vertelde ik waar het door kwam haha). Maargoed. Zie het ook eigenlijk niet zitten om koste wat kost mijn productie proberen op te hogen. En dat vind ik dan weer een beetje erg van mezelf. Pff.

Net bij Volkskrant het laatste interview met Marc de Hond gelezen, zo heftig zeg. Misschien ga ik zijn boek bestellen..

Nu even de hond uitlaten en dan mn bed in :)

Siepie85, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Haha die zijn er ! Wel gaan we eerst kijken naar 100% zekerheid over het nieuwe huis. We gaan er niet gelukkig van worden om in dit huis nog een kleine erbij te krijgen. Maar het voelt wel dubbel, omdat het praktische redenen zijn om het niet te doen. Vaak zeggen ze ‘praktische problemen zijn we om opgelost te worden’:roflmao:. Haha ja wij riepen ook we komt heel veel jaar tussen (dachten aan een jaar of 3/4). Dit zal nu niet het geval zijn, als het ons gegund is natuurlijk wanneer we er voor gaan ! :rolleyes:

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy Dat van de productie herken ik, ook de emoties er omheen. Snap je heel goed!! Dikke knuffel!

Heb toevallig ook net het laatste interview gelezen. Wat eerlijk en emotioneel, moest er bij huilen. Donderdag komt de docu op Net5, moet maar tissues klaarleggen denk ik.

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahah thank you :D

jvsd92 vindt dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Mijn vriend zei het van de week weer dat we maar moesten doorpakken voor een tweede. Ik zei: weet je wat jij doet, ga eerst maar is een dag alleen met J zijn, kijken of je er dan nog zo over denkt:roflmao:

Muisje458, Siepie85, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ah neee! Hopelijk slaapt ze nu..

15. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Bedankt <3

Ook voor de tip mbt de docu, ben geloof ik donderdagavond alleen dus als A meewerkt ga ik m kijken denk ik!

Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijk, geniet er van. Dit keer doe ik niet met je mee (want doordeweeks, maar op een terrasje oid doe ik het wel hoor, of als ik op visite ben).

Hier heerlijke wegkijkserie ontdekt met man: never have I ever. Het klinkt wat suf in het begin, maar is wel grappig. 10 x 20 minuten dus dan is het ook prima.

Nu lekker slapen. Morgen wil ik de mannen op tijd de deur uit hebben want het is mijn dag alleen. Dan is het het meest verleidelijk om met een glas wijn op de bank te ploffen met een heerlijke serie ;).

Hier liggen ze beiden lief te slapen sinds 19.00 dus ik mag niet klagen. :)
    Welterusten!

Kirzy, Boordevol, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook een vrolijke en blije baby. Alleen s ochtends wil hij niet meer slapen. Ja dan niet dan na de lunch maar langer. Moet ik eind vanbde ochtend wel iets gaan doen met hem. Speeltuin, rondje wandelen, fietsen. Anders is hij wel zeurderig van de slaap. Vanmiddag 3 uren geslapen. En om 7 uur lag hij in bed. Wel maar halve fles op dus verwacht hem vannacht nog wel. Maar verder geen klagen. Helemaal in zn element dat hij zittend kan spelen. Haha. Gaat ook zonder moeite slapen smiddags en s avonds. Oudste daarentegen.. Vanmiddag heerlijk geslapen. Vanavond was het tijd rekken en ging on half 11 pas een keer slapen. Najam die hoor ik de rest van de nacht niet meer. Prima Dan.

Mya, Boordevol en wolkje1994 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik lig net in bed en hoor steeds vreemde geluiden... Denk eerst nog dat er mensen buiten lawaai hebben, of de kat raar doet beneden...

Luister ik nog eens goed, is het gewoon N die echt kei-hard aan het snurken is!!! :eek: Hoe kan zo'n klein meisje nou zo hard snurken?! Bizar!! :roflmao:

Miekje86, Mya, Muisje458 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zoals verwacht, daar is ie. Gewoon echt in nog geen 10 minuten hele fles weg! :eek:

Naja. Als ik hem nu de rest van de nacht niet meer hoor, vind ik het best. Volgens mij is hij weer vreselijk aan het groeien ofzk. Zie zijn grote broer ook de lucht in schieten

Mya, Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Omg.
    De oudste besluit nu opeens niet meer te willen slapen en het op een brullen te zetten... o_O dikke dramatische strijd hier. Wtf!

Mya en Boordevol vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina