Lekker dan. Na 45 min vannacht gaf de oudste het op. Ging gelukkig slapen. Maar toen kon ik de slaap amper vatten en werd baby O alweer om 6u wakker. En nu heb ik een zwaar hoofd van vermoeidheid. Maar eens iedereen gauw op weg helpen. deze mama wil rust.
Typisch!! Hier werd ik om 2u wakker omdat papa met R aan het vechten was. R was een marathon aan het kruipen door t bed, lachen en gieren. Papa vond t minder leuk. Ik heb gewisseld met m (want ik had al bijna 5u geslapen) en ging naast R liggen. Kroop ie helemaal tegen me aan en ging meteen braaf slapen ♥️ We waren wel om 5u weer op
Oh wat een nachtbrakers! Sterkte! Dat breekt zo op he Hier een nieuw record maar dan positief, ze sliep om 18.00 uur, om 21.00 uur hoorde ik 1 huil, daarna weer stil. Vanmorgen om 08.30 heb ik haar maar wakker gemaakt Dag kdv was vermoeiend denk ik Ze zit nu heel goed trouwens, dat vindt ze veel leuker. Dus nu speelt ze wel weer beter. Hoef ik haar niet 1,5 uur te entertainen in de tijd dat ze wakker is. Ze probeert ook flink te kruipen, knieën onder haar billen en dan schuift ze een beetje. Maar meestal duwt ze zich dan op zodat ze op handen en voeten staat met haar billen in de lucht en dan komt ze natuurlijk niet vooruit, ze begrijpt er niks van. Kijkt me dan echt zo zielig aan van: het lukt niet, help me nou! Maar ik help niet, want dat niet kunnen kruipen vind ik best makkelijk Vandaag weinig plannen. De boodschappen worden zo bezorgd, dat was hard nodig, de koelkast is bijna leeg.
Pfff, vond het wel een beetje sneu, want broer O was behoorlijk chagrijnig toen hij naar de opvang ging. Moest echt brullen toen we weg gingen (gisteren ook). Ik vind het dan vervelend om weg te gaan, maarja, ik kan niet lang knuffelen en hem binnen afzetten vanwege alle ouders die 1,5 meter achter mij op de streep staan wachten. Normaal zou ik even mee naar binnen gaan en heb nog even goed knuffelen. Nu moet je hem echt laten overpakken door een begeleidster. maargoed. Waarschijnlijk is hij het zo vergeten, het is alleen niet leuk weggaan. Die andere gap jonge, die was in zijn sas. Hopelijk is hij vandaag wat relaxter. Gisteren toen we de kinderen hebben opgehaald van de opvang zijn we gelijk een stuk gaan wandelen (ijsje halen) en dat deed hen wel goed. Even lopen, bij thuiskomst nog wat drinken (O water, zijn babybroertje fles) en naar bed..
Terug van de huisarts. Meneer heeft dus gewoon eczeem. Heeeel blij dat ik op mijn strepen stond om langs te gaan ipv weer foto’s. Nu vaseline crème en hormoonzalf. Hopelijk heeft hij snel weer een mooi zacht babyhuidje en is hij van de jeuk af.
@Angelmom1 jij vroeg waar je goedkope voedingskledij vond. Weet niet of je in NL. kiabi hebt maar heb je toffe goedkope kledij.
Hetzelfde als onze kleine dame. Ik merkte na een paar dagen al veel verschil! Hopelijk geldt dat ook voor jullie zoon.
Ja het is stil! Ik heb ook weinig te melden. Q slaapt volgens mij. Hoop ik. Hij was een beetje huilerig eind vd middag. Man komt zo thuis en dan snel snel eten, hij gaat vanavond weer in het huis verder. Het regent hier super hard. Dat was mijn ‘nieuws’.
Het is hier inderdaad rustig. S had vandaag een goede dag in het kdv. Hopelijk ook een goeie nacht. Wat is het hier warm. En het begint net te onweren. Mag gerust paar graden afkoelen. Ik ben echt niet gemaakt voor warm weer. Ik hou van de zomerse activiteiten en het eten, maar dat plakkerig zweetgedoe is niet voor mij.
Hier was het een lange saaaie dag. Oudste is toe aan opvang morgen. Merk ik altijd na een week. Hij gaat woensdag en donderdag. Maar merk op dinsdag altijd dat hij er weer aan toe is. Vervelen. Nergens zin in, kroketten in zijn oren. Lamlendig. Blegh. Naja vanavond nog even watergevexht gehouden n de tuin hij mij proberen nat te gooien met emmertjes water, maar ik had de tuinslang haha. Kind was tot op t bot doorweekt. Daarna snel afdrogen en even op de bank met een filmpje. Man is net de deur uit om te klussen. Ik zit boven de kleine een fles te geven. Hij drinkt steeds zo slecht, dus dacht, laat ik de laatste fles eens boven doen. Deed ik met zijn broer ook altijd. Misschien is het toeval, maar fles is leeg! Dat gebeurt zelden. Morgen maar weer boven doen dus.
Rustig dagje hier inderdaad! A had weinig geslapen op t kdv maar was gelukkig wel erg vrolijk. Net tijdens laatste fles hele verhalen tegen hem gehouden om hem een beetje wakker te houden haha. Wel weer meteen stil hij had 2x gepoept bij kdv, en ze vonden t lijken op ‘ tandenpoep ‘, zurig enzo haha. Kan nog steeds wel even duren natuurlijk maar ben benieuwd. Volgens mij smelt ik dan nog meer als ie lacht, haha. Vanavond lekker bankhangen. Morgen veel te doen voor werk, en A is thuis haha. Man moet nog weg maar gelukkig pas in de middag. Ben benieuwd of het een beetje zal lukken, desnoods morgenavond even verder nog.
Volgens mij zag ik net wit puntje onder mag niet echt in mond kijken dus kon niet goed zien nog als zo is is hij sneller dan zus
Geven jullie kleintjes zelf al aan dat ze bv willen drinken, hier trekt hij shirt naar beneden en dan hap op de huid tepel zit natuurlijk veel lager
Hier klaar met alles schilderen! Verder niks gedaan haha, ook geen tijd voor. E gaat vrijdag echt naar school, wat een mijlpaal weer. Wij gaan morgen schandalig luxe lunchen, bij een restaurant wat vorig jaar net geen ster ontving, ik heb der zin in!!!!
Yes. Baby O had vandaag een super dag op de opvang. Hij heeft het vandaag goed gered op 3 flessen. Vandaag zaten we op: 6.30 papfles 8.45 fruit 9.15 - 11.15 slapen 12u fles 13u hele boterham zonder korst 14u - 16u slapen 16.30 warme hap (½ potje van een 6m pot, progressie!) 19u fles en daarna in bed. Top schema!