Hahaha @Magnolia29 Hier ook niet in huis doet me denken aan dat verhaal van een vrouw wiens zoontje in haar slaapkamer had gespeeld. Slaapkamer aan de straatkant en toen zag ze iets in het raam staan, had zoontje de vibrator pontificaal in de vensterbank gezet volgens mij was dat ergens op t forum ook gepost haha.
@Magnolia29 zei jij dat er vandaag een docu over Marc de Hond op tv kwam? Welke zender? Ik ben kapot dus ga zo slapen maar wil m dan graag opnemen (of evt terugkijken)
Hoppa. Morgen laat ik mn nagels doen. Mijn schoonouders zijn 30 jaar getrouwd en geven zondag een bbq. Ik zou een dag bijzonder verlof krijgen bij 25, 40, 50 en 60 jaar huwelijk van (schoon)ouders. Wtf. Waarom geen 30?
HALLO. ik heb net een glas wijn ingeschonken (ja, gezondigd). Gaat er telkens een vlieg op mn glas zitten. Donder op joh!
Oh no. Zeg ik net tegen mijn man dat ik morgen mijn nagels laat doen, even tijd voor mezelf. Zegt ie: oh leuk, dan gaan O en baby O en ik wel mee naar de stad. Gezellig. Maar schat, dat wil ik dus juist even niet. Ik heb geen zin in jullie!
Heeerlijk!!! Super belangrijk. Hier hebben we ieder één avond in de week sowieso voor onszelf. En dan meestal nog wel dingen hoor. Maar die vaste avond, is gewoon voor mij om te doen wat ik wil. En als de kinderen onmogijk en jengelig zijn. Pech. Zijn probleem. En omgedraaid op zijn avond natuurlijk
Wij nemen zo'n 4x per jaar een dag vrij op opvangdagen en als de ander naar kantoor is. We spreken af dat de thuisblijver de kinderen om 7.30 wegbrengt naar de opvang en om 18.00 ophaalt. Voor de rest: weinig contact met de ander, behalve in nood of wanneer het de kinderen aan gaat. Die dag hoeft de thuisblijver geen klusjes te doen en niet te koken. Extreem? Ja, vast wel. Maar dat zijn echt de beste dagen...
Vandaag vond ik online tweedehands een dubbele kinderwagen - zo’n simpele maar praktisch en echt voor een prikkie. Was nog super mooi! Dus die hebben we opgehaald. Daarna op een terras met kindjes gegeten. Ze waren ZO braaf, de ipad is niet eens uit de tas geweest en we hebben DRIE gangen kunnen eten zonder stress of gedoe. Echt omg! L was zelf helemaal in dr hum met dr frietjes en burger. R hoefde die troep niet, maar heeft wél effe de helft van mijn risotto op Nu net thuis en nu gaan we lekker tukken
Hier baby O vandaag ook een top dag. Alleen wordt hij tussen 17 en 19 needy.. Zn broer had dit ook.. lastig uurtje ff. Hij wilde ook geen warm eten en ook geen brood...
Stiekem zo jaloers. Kan mij niet inbeelden van dit momenteel met A te doen maar verlang er zo naar. Een dagje weer voor mezelf. Eens bij de kapper gaan (is ruim 4jaar geleden ) lekker lunchen en rusten. Zalig gewoon.
Oh én ik ben dan ook gewoon streng. Oh schat heb je toch een drukke werkdag en is baby O needy? Good luck en bye..
Dit @Muisje458 . A eet vast inmiddels goed genoeg om een middag zonder je borsten te kunnen En anders redt je man zich er maar mee, ze is ook helemaal zijn kind
Wij gaan morgen een weekend naar een Landal park. Voor Vaderdag, we hebben er allemaal zoveel zin in! Man is net thuis (19.30 u vrij en toen 2,5 u gereden om thuis te komen ), ik heb vandaag alle was weggewerkt en de tassen voor het grootste gedeelte ingepakt. Hoop dat N alleen een loopneus houdt, voor het naar bed gaan klaagde ze over keelpijn... Heb haar pcm gegeven, hopelijk gaat het morgenvroeg weer iets beter en heeft ze geen koorts, anders moeten we het ook nog cancellen .
Heerlijke avond gehad hier. Oudste goed gegeten, daarna nog even oefenen op zijn fiets buiten. Ging ook super. Alleen mama is bang dat hij omkukelt ondanks de zijwieltjes. L ging ook makkelijk slapen weer heel zijn fles leeg, top dus. Nadat beide kinderen op bed laten zelf ook nog lekker een rondte gefietst langs het water. Prachtig met die zon. Daarna nog lekker met mijn man buiten gezeten. L wordt net wakker.. verstopte snotneus en hoesten... noooo. Is echt al 3 of 4 maanden niet verkouden geweest.. altijd als de nachten net weer goed gaan, komt er weer iets om de hoek dat je alsnog niet kunt slapen.