https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/babyflesjes-en-flesspenen/philips-avent-classic-speen-3-standen-3-maanden-50321.html Deze moet jij dan hebben.
Komen daar goed die vezels door ja? Die normale spenen hebben echt 3 of 4 inimini gaatjes. Zal morgen is f langs de Prenatal rijden dan.
Hier duurde het toch ook 2u eerst hij Eindelijk in slaap viel. Nochtans badje gehad vlak voor bedtijd. Ik kruip er zelf ook maar in. Wie wat de nacht biedt...
Nou ik ben benieuwd! Ik ga hem kopen. Ik ben een leek joh met flessen en spenen enz. Meneer is makkelijk daarin. Zolang hij maar eten krijgt.
Topdag gehad hier. A sliep dus gewoon tot 9.30 gewerkt en geluncht op terras in de stad. A had daarvoor zelfs nog een kort dutje gedaan, hij was mee en vermaakte zich prima in zijn wipstoel. In de auto terug viel ie in slaap, zo lief. Thuis lekker geknuffeld en na zn fles van 18.30 lekker op bed. Hij heeft nu al 2 dagen dat ie op 4 voedingen zit. 1x live bv vroeg in de ochtend en de rest fles (voornamelijk kv). Plast/poept goed, slaapt goed en is vrolijk dus zal wel goed zijn! Hij regelt het zelf zo haha.
Die 1,2,3 werkte hier dus niet zo goed onze aap verslikte zich gewoon in alle standen. Terwijl de gewone 2 al lukte, ging het zelfs bij de 1 van die combinatiespeen al mis. Sukkel Maar: uiteindelijk hebben we gewoon doorgezet met een speen 3. Na een paar dagen snapte hij het dan eindelijk.