Hiierrrrr ben ik! Ik lees gewoon alles mee hoor maar was even lekker druk. Inmiddels is wel mijn vakantie begonnen ik werk nu twee weken niet mijn halve dag Ooo wat klinkt jullie Amsterdam tripje lekker. Hier was het eerste dat we zeiden toen mijn papa wilde gaan komen: yesss oppas!! We zullen zien of dat door zal gaan
Baby O al een uur wakker en ipv na de fles lekker in bed te chillen is hij super onrustig. Loopt te mondscheten en om zich heen te meppen..
Hier ook triest regenweer Maar de hele week was zonnig met af en toe een bui - 22graden. Ik vind dat dus echt perfect
@Muisje458 sterkte! Hier ook nog slechte nachten. Maar oooooooit komt het goed. Ben benieuwd wat je pediator zegt. Hier zn inmiddels 4 tandjes door en ik twijfel of ik een 5de zag. Maar dat moet ik straks maar even beter bekijken.
Hier was T vanochtend alleen al om 0600 paraat maar hij had ook gepoept. Daarna heeft ie nog heerlijk tegen me aangelegen zo’n 45 min gewoon rustig. Daarna gevoed. En net weer gepoept en stinken dat ie doet echt niet normaal haha. Hier nog steeds maar 2 tandjes.
Zo. Ik heb R terug in ritme gedrild. Hij sliep lastig de laatste weken, inslapen ging niet goed. ‘S nachts onrustig en ook overdag niet willen dutten. Krijsen en oververmoeid omvallen uiteindelijk. Nee, mama vond dat niet zo fijn. Dus hop, streng in schema. Scheelt dat we met corona bijna nergens naartoe gaan. Nu slaapt hij elke dag: - 9.00u een dutje - 13.00u een dutje De dutjes zijn afhankelijk van vermoeidheid 40 minuten tot 1,5u. Maar veel langer niet, dan wek ik hem. - 19.00 naar bed. Wakker rond 6.
Hier dus ook alleen dan 10 uur dutje Max 1.5 uur en 1430 zelfde en dan 1945 naar bed en klaar dermee!
Hier een redelijk nacht gehad. L kwam rond 4uur even maar na een schone luier en een paracetamol sliep hij weer vrij snel. E kwam pas om 7.15uur en vlak daarna kwam L ook voor zijn fles. Lekker lui op bed gebleven tot half 9. L ligt nu net weer in bed voor zijn slaapje en E zit heel pedagogisch verantwoord voor de tv. Man ligt nog op bed, voelt zich wel al een stuk beter. Zo maar eens gaan opruimen in huis, loop ik een beetje mee achter
Wat heb ik een slaapkop dan. Als we thuis zijn en hem in bed doen, dan is t rond 10.15 tot uur of 12.30 word hij dan zelf wakker ongeveer. En dan rond uur of 15.30 tot meestal rond 17.30. En dan tegen 20.00 de nacht in, langer houdt hij niet vol. En in de ochtend wordt hij als we m laten rond 8.30 wakker...
Ik ben ongesteld! Eerste keer sinds maart 2019 haha. Twee weken geleden had ik last van mijn buik, rechtsonder. Toen zei ik tegen mijn man; als ik nu over +- 2 weken ongesteld word, heb ik denk ik mijn eisprong gevoeld. En nu dus ongesteld. Ik moet serieus even zoeken naar maandverband en tampons enzo haha
@RoseMurphy Lucky jou, ik ben alweer 4x ongesteld geweest. Laatste keer dat ik weer ongesteld was, zat ik weer op mijn cyclus van voor de zwangerschap. Hier is de keuken schoon. Nu de rest nog, maar in de tussentijd heeft E de hele woonkamer verbouwt volgens mij tis ook dweilen met de kraan open hier
Hier vanochtend ook maar een inimini dutje van 30 min. Daarna bij een vriendin geweest, die heeft ook een zoontje, half jaar ouder. Q vind hem echt heel eng haha. De geluiden die hij maakt en hoe druk hij is. Hij ligt nu inmiddels weer en ik hoop van harte dat hij zo in slaap valt. Vanavond hebben we voor het eerst hier oppas en ik hoop zo dat het geen drama wordt. Verder moet ik zo nog even wat poetsen hier. Daarna zelf tussendoor nog even douchen en opmaken enz enz enz.
Hier vanmorgen vond ik hem warm aanvoelen. 38,1 was zijn temp, zetpil floepte er steeds uit dus maar gelaten. Net vond ik hem al minder warm, 37,8. Dus gaat de goede kant op zonder zetpil. Denk vd tandjes maar hij is ook verkouden geworden dus misschien daarom ook. Drinkt verder wel goed en heeft gewoon lekker gespeeld. Een maisvingertje op, wat fruit maar brood wilde hij niet
Oh my.. Ik WAS inmiddels gedoucht en opgemaakt. Net Q een hapje geven. Laat een hele hap uit zijn mond vallen. (In slowmotion) Zie ik die hand door dat eten gaan en hoppa, flats, zo in mijn gezicht en haar. Hij lachen offcourse. Dat wordt zo weer douchen en overnieuw opmaken. Mom life.
Daar zijn de vochtige doekjes voor uitgevonden. Maarja.. Ik ben dan ook meer zo’n moeder die er na een halve dag (buitenshuis) achter komt dat er een witte melkspuugvlek op dr schouder zit. Dat je naar links kijkt en denk: “wat ruikt er toch zo zuur?”
Die heb ik altijd paraat. Maar meneer was zo snel, hij ‘spuugt’ zijn eten uit, en direct die hand, hoppa. Ik vies. En het is niet meer te redden. Ik kleed me altijd pas om voordat ik echt weg ga haha, thuis loop ik de hele dag met een shirt met van die vlekken volgens mij.
Hahaha. Mijn nieuwe favoriete kleding is: de half doorzichtige jurk met onderjurk. Thuis de jurk uit, als ik weg ga - snel aan. Kost geen tijd, en bovenal: zie je de goorheid van de onderjurk niet meer