Wanneer ga je weer testen @Angelmom1 ? Hier nu alles oke. Pakketje terug gebracht en in de stad ook nog ff wat kleding en kadootjes voor baby O en sint/kerst gekocht. Nu plof ik heerlijk op de bank!
Bedankt! Hierdoor gaat nu zijn buisjes operatie niet door. En moet hij opnieuw een covidtest laten doen. Het is driedubbel pech vandaag.
Wat zielig voor hem, hopenlijk gaat het snel beter. Lekker veel knuffelen, en veel beterschap voor hem.
echt super stom! Hopelijk is t snel beter en de operatie ook achter de rug - dan kan hij er voorlopig gezond tegenaan ♥️
Jaaa kom maar met die cadeautips. Voor L no problem (eerder keuzestress, want ze heeft een goede wensenlijst ) Maar wat koop jij voor baby O?
Oh moet hij helemaal getest op Corona worden, nog zieliger, en wat balen van die buisjes zeg! Hopelijk negatieve uitslag en dat snel de buisjes geplaatst kunnen worden dan.
@Angelmom1, wat een mooie verrassing voor jullie! Gefeliciteerd! En wat betreft dat drinken, dat komt vaak vanzelf goed, duurt soms paar weekjes, maar gewoon vaak drinken blijven aanbieden, heb je weleens lauwe thee geprobeerd?
Hier volop aan t werk, drukke dagen, en morgen wordt t nog drukker. Ouders brengen en halen nu hun kinderen met mondkapjes, (op verzoek van de opvang) moet zeggen dat ik dat echt anders/raar vind, ook de kindjes herkennen zo soms hun ouders niet... wij als personeel hoeven geen mond kapjes op gelukkig, gelukkig omdat ik er echt slecht lang tegen kan, en krijg t er benauwd van, heeft iemand toevallig 1 gevonden waar wel heel goed door te ademen is? Moeten jullie als ouders, bij de opvang ook mondkapjes op tijdens halen en brengen? Verder gaat t hier echt prima, Z is zo vrolijk mannetje, altijd blij, maar hij begint nu soms toch echt wel heel ondeugend te worden. Hij loopt inmiddels heel goed, naja t is eerder rennen, lopen is gepasseerd station lijkt wel. En hij gaat steeds meer praten, roepen, maar ook echt reageren, kan nu ja en nee schudden, lijkt wel gericht te gaan. Hij slaapt ook echt prima, maar als hij t koud heeft, gaat hij spoken, dat was bij t weekje landal t geval, t werdt snachts heel koud daar, ondanks de CV. Dan kwam hij snachts kletsen, en tegen zijn camping bedje met zijn vingers krabben, nou dat was best vervelend, maar dan was hij dus ijskoud, kwam hij bij ons opwarmen, viel hij weer in slaap, terug gelegd in zijn bed met dekentje, wat hij nooit krijgt, dus na paar uur weer wakker omdat hij onder deken uitging, en dat was dus 4 dagen zo, dus blij toen we weer thuis waren, verder wel prima gehad hoor! Nu hebben we de puckababy 4 seizoenen slaapzak maar gekocht, voor t geval t snachts hier ook kouder gaat worden. Wel een belachelijk dure slaapzak, maar kon alleen maar positieve reacties vinden erover, dus daarom maar gekocht, hangt nu te drogen. Heeft iemand die toevallig ook?
Ik weet niet hoe het is in Nederland maar in België moet iedereen die geopereerd wordt op voorhand getest worden en er mag dan maar max. een bepaald aantal dagen tussen zitten. Daarom moet hij dus voor de tweede keer op 1 week worden getest.
@Mya in België moeten we reeds sinds eind juni een mondmasker op als we de kdv binnen gaan en ons kindje komen ophalen. En ook de verzorgers moeten we één dragen. Voor de kindjes is het in het begin raar, maar ook zij wennen er aan. En hier ook een puckababy 4 seizoenen. Duur, maar ze zouden er wel lang in kunnen. Hij slaapt hier nu nog in het lente gedeelte, dus enkel de buitenzak. Denk dat ik morgen hem het herfstgedeelte ga aan doen. Als het echt koud wordt (vorige winter was het hier soms minder dan 16gr) ben ik blij dat hij zo een dikke slaapzak heeft. Ik heb er nu nog 2 bemini slaapzakken bij gekocht. Na vorige week buikgriep met overgeven bleek een aantal slaapzakken op overschot geen overbodige luxe.
Hier ook de Puckababy 4 seizoenen. Ik vind het nu al een top ding. Toen het weer zo schommelde had ik zo de mouwen er weer aan of af. Nu ligt hij nog in de buitenzak met daaronder een pyjama. Ook staat de verwarming iets aan. Dus hij heeft het nu nog lekker.
Hier 4 seizoenen, nu ook alleen de buitenzak met pyjama. En L heeft een ledikant deken. Ze heeft het snel koud, dus dit is prima zo. Volgende stap is na herfst slaapzak met een romper met lange mouwen aan, geen pyjama. Wordt hij ons ook zo koud, echt heel blij met de puckababy. Wel een reserve winterslaapzak van de Hema liggen. @S2909 ohh wat sneu zeg! Zo balen...
Houten speelgoed waarbij hij lekker lawaai kan maken. Een sambabal, xylofoon en heb ook wat boekjes. Allemaal favoriet hier. Ook dingen ergens in stoppen en eruit pakken is leuk. Denk aan vormenstoof en andere houten vormpjes speelgoed. Hadden we best veel van O maar ach, veel is ook half kwijt en hij mag ook zn eigen speelgoed. Heb ook gelijk een mooie mand gekocht waar ik ook baby O zn troep in kan gooien.
ben ik de enige zonder puckababy? hier altijd gewoon 2 zomer en 2 winter slaapzakken per kind mét afritsbare mouwen. Dus ook bestand tegen frisse zomernachten of warme herfstdagen. Nooit problemen mee gehad. Baby O ligt nu nog in zomerslaapzak zonder mouwen maar met romper en dun katoen pyjamaatje (lange mouwen en broek). Maar t is op zn kamer ook niet koud, 20 graden.
Hier weet ik niet of je getest moet worden voor operatie eigenlijk. En denk dat wij binnenkort als leidsters ook mondkapjes moeten zullen dragen. Ja, hier heb ik ook veel slaapzakken, maar blijkbaar toch te koud, ik heb een kou kleum hoor, durf bijna niet meer te zeggen waar hij nu al in slaapt, met 18,8 graden in zijn kamer.... korte mouwen romper, met lange mouwen pyjama en pyjama broek, sokken en dan een vrij dikke slaapzak met mouwen.
hier wordt onze kamer op zn laagst 18. Overdag vaak ff verwarming op 2 (kou eruit) en s nachts raam op een kiertje. Slaapt zo heerlijk
@Mya hier is het niet verplicht om met mondkapje te brengen en te halen maar ze vinden het wel fijn. Ik doe dat daarom ook netjes, kleine moeite denk ik dan zo. Op de groepen hebben de juffen geen mondkapje op maar als ze in de centrale hal zijn (verschonen/spelen/was weg brengen dan moeten ze wel een mondkapje op. L herkent ons nog gewoon met mondkapje, hij heeft lol voor 10 en probeert hem er af te trekken . Op mijn werk (dierenkliniek) dragen wij nu ook standaard een mondkapje en waarderen het als klanten het ook doen. @Nina Sanders nee hoor, wij hebben ook geen puckybaby. Gewoon 2 zomer en 2 winter en L heeft van de zomer gewoon in een roze slaapzak van zijn zus geslapen. L ligt al wel in zijn winterslaapzak met zomerpyama. In zijn kamer word het altijd koud.