Pfff ik ben kapot heb maximaal 4uur slaap gehad. Komt doordat ik zo laat klaar was met werken. E stuitert sinds 6uur rond en op 1 of andere manier krijgen we der niet meer in bed . Geen flauw idee waar ze last van heeft. L is sinds half 7 wakker. Man probeert E onder controle te houden maar lukt niet, wens hem sterkte vandaag met E. Ik lig moed te verzamelen om uit bed te komen om zo weer te gaan werken
0.00 meneer wakker. Brullen en rechtop zitten. Boooooooos. Niet willen liggen, grijpt ook continu naar zn oortjes. Als je m oppakt viel hij direct in slaap. Hij was zo moe. Maar neerleggen, ho maar. Om 1.00 wqs ik het zat en bij ons in bed gelegd. Eerst wilde hij ook niet, maar al gauw viel hij als een roosje in slaap. En om 5.30 ging mijn eigen wekker alweer....
Heeft hij misschien een oorontsteking? Dat kan jij natuurlijk niet zo op het zicht zien, maar dat zou wel kunnen met zo een gedrag.
Hahahaha! Hier precies tzelfde!! Uiteindelijk de hele nacht op me gelegen. Nou, he kunt wel raden hoeveel ik geslapen heb
Hm, goed om idd in de gaten te houden. Alleen hij eet en drinkt wel goed. Ziet er verder ook niet heel ziek uit. Oh yes ik ben dus niet de enige met een goede slaper, alleen nu even niet.. Hangt er iets in de lucht ofzo?
Jullie trouwens nog ideeën voor kerstcadeau voor man. Wij hanteren meestal 50€ pp voor elkaar. Dit jaar echt geen idee. Voor de kinderen doen we gewoon wat kleinere kadootjes. Voor elkaar vaak 1 grotere of ook meerdere kleine dingen..
Hier dacht ik ook aan @Nina Sanders, onze dame is net haar dubbele oorontsteking te boven. Overdag merkte je niet veel aan haar, met name 's nachts. Op een gegeven moment kreeg ze wel verhoging. Goed in de gaten houden (maar dat doe je vast wel). Hier overigens ook geen Puckababy in huis.
Wat een druilerige dag. Voor het eerst in weken een dag alleen. Lekker op de bank geploft met Emily in Paris
Ja idd ja. Meestal doen huisartsen hier niet veel aan. Als er troep uit komt is het juist goed want dan is de druk, en daarmee de pijn, ook weg. Verhoging heeft hij vrij nacht alleen gehad. Het is idd met name s nachts en ook overdag onrustig qua slaapjes. Hij wil gewoon niet plat liggen. Terwijl als je hem oppakt, laat ie zichzelf incl zn hoofd als een zak aardappels vallen. Ach arm ding, en ik werd vannacht nog wel half boos.. 'Kom op baby O. Nu weten we het wel. Ga gewoon eens slapen.' Maar hij voelde niet warm aan, dat heb ik nog gecheckt.
Goed idee. Waarom eigenlijk? Hier dus flabbergasted vanwege de menstruatie. Voor het eerst in jaren dat ik nu zelf zonder AC een keer ongesteld ben. Echt ook gewoon normaal, niet half ofzo. Ondanks dat ik dus nooit een cyclus heb, heb ik deze misschien dan toch sporadisch. Geen idee. Of de bevalling heeft mn lichaam een zetje gegeven. Maar de komende periode hier niet hoor. Wil eerst van de afwijkende cellen af... dat is prioriteit hier.
Heb je hem al eens een beetje pijnstilling gegeven? Misschien is het inderdaad van de druk in zijn oren.
Ja die nacht toen die verhoging had wel, later niet meer. Zou het kunnen proberen idd. Maar gisteren dronk hij wel goed. Had hem expres een grote fles voor het slapen gegeven (180+6) en die was zo leeg. Wat een leuke serie, Emily in Paris. Ik voel een luie dag aan komen. Ik ga mezelf even herpakken. Wil even het volgende doen vandaag: - stoffen: check - de natuurstenen wasbakken in huis behandelen: check - sopje boven: ga ik nu doen - was opvouwen: doe ik tussendoor een keer Daarna ga ik mijn Netflix sessie vervolgen haha!
Heeeerlijk van die luie dag genieten!! Ik voel ook dat ik alleen het hoogstnodige die vandaag en verder lekker chillen. Vraaaag; welk spulletje gebruikte jij nou om schoon te maken, waar de zwarte spulletjes tegen kunnen? Ik ga morgen de nieuwe badkamer soppen. Ben alweer vergeten wat jij gebruikte. Koop ik het direct f morgenochtend.
We willen allebei graag een derde, maar hebben nu af en toe onze handen al vol aan twee meiden. Zeker de afgelopen weken toen L. met een oorontsteking kampte (eerst links, toen rechts) en we heel veel gebroken nachten hebben gehad. Daarnaast lijkt me 3 kinderen onder de 4 een behoorlijk uitdaging, als we over 6 maanden voor nummer 3 gaan, gaat de oudste bij geboorte naar school. En... De stomste reden misschien, als we nu gaan proberen voor een derde is de kans groot dat nummer 3 ook in het najaar geboren wordt (elke zwangerschap was het gelijk raak). Het lijkt me zo fijn om een kindje in de lente of zomer te krijgen (zul je zien dat het dan langer duurt, wat natuurlijk helemaal niet erg is). Ik weet echt dat ik niet moet zeuren over het moment waarop een eventuele baby geboren wordt, dat het al heel mooi is om überhaupt zwanger te mogen raken, maar toch... Ik heb trouwens 18 november weer een uitstrijkje. Ik loop nu al 3 jaar met afwijkende cellen die nog steeds door het lichaam zelf opgeruimd kunnen worden. Ik wil ook even die uitslag wachten..