Aanwezig! 4u40 nieuwe tijd. Over een kwartier vraag ik aan zijn papa om op te staan en kruip ik er weer in. S is gelukkig wel beter gezind dan gisteren. Hoe doen jullie dat vandaag met de dutjes? Normaal zou ik nu wachten tot 9u-9u30. Dat zou dan 8u-8u30 vandaag zijn.
als het lukt wachten tot 8.30 uur. Liefst tot 9uur. Maargoed kind hoeft ook niet oververmoeid te worden. Maar ben wel pró zo snel mogelijk terug in t ritme
Morrning ladies!! Hier was het ook 5.00. Viel me nog mee Ik heb al een lekkere koffie op en de kindjes zijn lief aan het spelen. Ik zie dat ik niet eenzaam wakker ben hier @Nina Sanders stonger is zo’n leuk merk!! Super mooi setje! @Katin87 hoe is het bij jullie gegaan? Arme schat nog veel last gehad?
@Nina Sanders ZO blij dat jij al kerst dingen koopt trouwens. Ik ga binnenkort beginnen en als we beslissen sowieso niet te reizen deze kerst (als er überhaupt keuze is) - nou dan gaat t helemaal los
Hier wat dingen voor R. De romper met de hondjes en broek had ik trouwens los gekocht die liggen nu als een setje, maar ik heb nog een broekje van Next die er veel beter bij past De trui met de kleine vosjes is natuurlijk m’n favoriet
Hier ook 5.00 uur nieuwe tijd. @wolkje1994 bedankt voor het vragen. Hij wordt nog een paar keer wakker maar slaapt dan snel door. En leg hem na de eerste keer dat hij wakker wordt naast me. Dan hoef ik er niet meer uit. Dit maakt het goed te doen. Ik had deze week voor het eerst sinds heel lang een hard plekje (melk) in de borst. Wat kan dat ontiegelijk pijn doen. Alsof ik met een zware steen jn mijn borst liep. Gelukkig had ie het in de nacht goed leeggedronken en was ik er vanaf.
Hier de dingen die mijn dochter kiest (als ze geen unicorn glitters mag, want anders hadden die er wel bij gezeten) De trui komt natuurlijk van de jongensafdeling. Er waren roze dinos voor meisjes, maar die wilde ze niet. Want roze is stom oke, zie de jurk die ze vervolgens kiest
@Boordevol wat fijn dat het in ieder geval iets beter gaat! Zo begin het bij L ook na het dramatische slapen. Wakker worden, maar weer snel na een aai over haar bol verder slapen. Groot gelijk! Samen in bed, als dat helpt lekker doen !
@Poolvos super leuk! Heerlijk al zo’n mening bij je dochter! Die broekjes van de h&m zijn echt fijn! Ik heb er ook meerdere in verschillende kleuren
Yes hoe ik er eigenlijk ook op tegen was het geeft de meeste rust voor iedereen. Trgrn de tijd dat we er vanaf willen zal het wel even moeilijk worden maar dat zien we dan wel.
Hier moet de nieuwe wakker tijd nog aanbreken, Z slaapt nog heerlijk. Andere 2 waren er om 7.00 nieuwe tijd.
Present sinds 2 uur vannacht . Eerst was E aan het spoken en toen die eindelijk weer op bed lag begon L, hij heeft een excuses hij heeft erg last van zijn tandjes en dat kreng is nog steeds niet door om 5uur sliep hij weer en om 6.15uur begon E weer. Het gaan vandaag en lange dag worden gok ik zo. Qua slaapjes voor L probeer ik gewoon zijn normale tijden aan te houden. Hopelijk trekt hij het. 1 ding is zeker wij liggen vanavond vroeg op bed of misschien vanmiddag al eventjes
Waaat, allemaal zo vroeg. Wij zijn verwend. Meneer slaapt nog as we speak. Ik ga nu uit bed om hem wakker te maken.
Trouwens qua slaapjes hebben we hier totaal geen ritme, we doen m in bed als hij moe is, dat is de ene keer 2 uur nadat hij wakker werd, en de andere keer pas na 4 uur. En hij slaapt dan, soms maar 3 kwartier en andere keer 3 uur.. gisteren bv sliep hij vanaf 11.30 tot 14.30, en wou hij langer, maar hij moest nog brood eten, dus wakker gemaakt, en we moesten t dorp nog in voor nieuwe schoenen voor de andere kids. Hij begon gisteren om 19.30 aan de nacht, en nu nog niet wakker dus.
Hier een meisje dat om de twee uur wakker werd. Uiteindelijk rond 2.00 uur bij mij genomen. Ze sliep heerlijk bovenop me. Ik heb natuurlijk geen oog dicht gedaan, maar stiekem wel genoten van het knuffelen.
Hier 6.30 nieuwe tijd! Best netjes. Wordt wss rond 9.30 op bed. Trekt ie prima. De afgelopen weken sliep ie tot 8.00 ongeveer haha dan ging ie wat later voor dutje maar dit is ook prima. Benieuwd of ie morgen weer wat langer ligt. Echt dikke regen hier trouwens. Ik hou er wel van, lekker herfstig