Sterkte @Angelmom1, wat rot! Hier geen last van de tijd verzetten gelukkig. Gister en vandaag 07.45 nieuwe tijd alleen de derde eerder, maar die gaat zijn gang wel beneden. Ik dacht vandaag voor het laatst mijn helemaal alleen thuis ochtend hebben. Volgende week start ik met mijn nieuwe baan en dan werk ik geen weekend en of avonden meer. Dus gewoon vanaf een uur of 8. Kom ik er gisteravond achter dat ze studiedag hebben, ik had zo bij het schoolplein gestaan om half op denk ik nu alleen L naar de opvang gebracht. Maar nu ben ik mijn vrije ochtend kwijt. Nouja, mijn tijd komt wel weer, over 15 jaar ofzo Zo eerst even boodschappen halen en dan op tijd naar mijn werk. Ik word deze maand al ingewerkt dus een lange dag met switchen tussen 2 banen, van 11.30 tot 22.45. Fijne dag allemaal!
Na weer een gebroken (L was 22.30u, 0.30u en 04.30u wakker), heb ik vanochtend de huisarts weer gebeld. Gelijk verwijzing voor kno-arts gekregen en een nieuw antibioticakuurtje. Vrijdag hebben we een afspraak bij de kno-arts. Ik hoop echt dat er snel iets aan haar oorontstekingen gedaan kan worden. Het is een zo'n vrolijk ding, maar die oorontstekingen zijn echt bagger. (Ik verlang zelf ook weer naar betere nachten.)
Herkenbaar. En is het is niet alleen het wakker worden. Het duurt ook een heel eind tegen dat ze weer rustig zijn.
@Angelmom1 jeetje meid, wat ontzettend naar! Digitale knuffel ! @Katin87 verschrikkelijk die nachten zo, maar helemaal de reden is zo sneu ! Hopelijk kan de arts er snel wat mee / aan doen ! Ik zit onverwachts thuis. Vorige week gewerkt op een andere werkplek dan normaal en precies die week blijken er nu meerdere besmettingen te hebben plaatsgevonden. Iedereen wordt preventief getest, ik ben morgen. Zo, zo balen dit!
@Angelmom1 sterkte. @wolkje1994 zo vervelend is dit. Echt een vreselijk naar virus dat het hele leven gewoon stillegt. Maar preventief testen geeft geen uitsluitsel als je geen klachten hebt he? Die kun je namelijk in die tien dagen alsnog ontwikkelen vanaf het laatste contact. Hopelijk ben je de dans ontsprongen.
Heerlijk! Geniet er van! Heb je al iets op het lijstje staan? Het is hier koud en grijs. Wel 'mooi' weer om m'n nieuwe winterjas te dragen Ieder nadeel heb z'n voordeel
Ja weet ik, snap zelf ook niet zo heel goed wat nu de bedoeling is van mijn manager. Maargoed ik doe maar mee... @Magnolia29 nee wordt heel moeilijk. Dus soort ‘vakantie’. Maar ik baal daar echt zo van, weten nu dat er veel kinderen thuis zijn die we eigenlijk gewoon iedere dag moeten zien
Inmiddels terug. Voor beide kindjes een pyjama, voor O een 'beloningskalender' van Woezel en Pip (in het kader van luisteren. Je kan hem dan taken geven en als hij iets goed doet, dat krijgt ie een sticker), nog sokjes voor baby O en een auto van V-tech.. zo'n meldodisch ding. Kennen jullie dat? V-tech zoef zoef en V-tech toet toet. Vreselijk, maar ze konden zich er hier echt mee vermaken. Broer O had toen Bas de Brandweer, Timo de Tankwagen en Kalina Kat (deze is echt het allerergste). Voor baby O heb ik nu Harm de Hippiebus gekocht haha. Oh en ik kon de aanbieding 25% korting op mascara's niet weerstaan bij de Douglas. Heb Lancôme Hypnôse volume-a-porter gekocht!
Hier ga ik ff een toilet kuisen, een lekkere broek aantrekken, een kop thee + stuk chocolade pakken en een aflevering van een serie kijken! Rustige dag vandaag. Hopelijk morgen weer! Heb vandaag van 10 - 12 gewerkt en zoals het er nu naar uit ziet morgen ook van 10-12. Kan ik mooi relaxen en een beetje het huishouden bijhouden!
Klinkt lekker @Nina Sanders. En ook leuke dingen gekocht!! Ik heb een paar peppa big boekjes en zo’n muziekboekje (in nederland heten die paco en vivaldi/mozart/enzo) - R ging in de bieb helemaal los op vivaldi Verder is L heel erg bezig met optellen, dus heb in dit gekocht: en ook deze co de rups: Bekijk bijlage 666850 allemaal voor kerst natuurlijk Voor R vind ik lastig. Die speelt eigenlijk vooral met dingen van L. Dus ik denk dat ik gewoon schleich dieren enzo koop, die L leuk vindt (maar dan aan hem geef).
Wij zijn in het huisje. Hebben we gewoon gefixed half ziek allebei. Gelukkig blijft nu alles erin, dus hopelijk morgen weer een stuk fitter. En verdorie T loopt dus los sinds donderdagavond.... echt de hell lol, nu is ie nog gevaarlijker! @Poolvos wat een super leuke kadootjes!
Ik blijf erbij dat het alleen die eerste week of 2 lastig is maar zodra ze het lopen goed onder de knie hebben wordt het exht vele malen makkelijker. betersxhap nog!
@Nina Sanders Zijn de namen veranderd want A heeft Bart Brandweer haha. Verschrikkelijk eigenlijk maar hij vindt het zo leuk. Ik had niet door dat er geluid in zat hij tijgerde er laatst ook echt op af toen we zeiden; waar is Bart Brandweer? Echt leuk hihi
@Nina Sanders haha Harm de Hippiebus, cool. Kevin Kiepwagen vond ik ook grappig, en Harvey Helikopter
Nee hier is het Bas de brandweer 'Hoi mijn naam is Bas, ik ben dapper en behulpzaam..' en Timo de tankwagen 'Ik ben Timo groot en sterk. Brandstof leveren is mijn werk.' en Kalina Kat maar die vind ik vreselijk dus die mijd ik altijd hahaha