ik heb slexhts 2 keer een zetpil gegeven in de afgelopen maanden maar dat hielp niks waarsoor ik niet eens meer aan pijnstilling heb gedacht.
Neurofen bevat ibuprofen. Dat mag vanaf 3 maanden maar ik geef het liever niet voor een jaar. Baby O heeft dit nu 2x gehad wanneer ik het idee had dat hij het echt nodig had. Hielp goed
Wat vinden jullie mooier qua combi? Optie 1: kijk naar de kleurtonen. Op onze slaapkamer komen dus 2 muren donker en 2 muren licht. Ik twijfel nog over de lichte kleur. Optie 2 Ik twijfel dus over de lichte kleur..
Optie 1! Dat je man daar akkoord mee gaat zeg... Mijn man wil echt geen roze in huis. Op kinderkamers kan het net, maar in onze slaapkamer komt echt geen roze. Al heb ik daar soms ook lak aan hoor, want hij denkt wel vaker dat iets echt niet kan of mooi is, en als ik het dan toch doe staat hij soms versteld van het resultaat zo dacht hij echt dat 4 donkergroene muren in de woonkamer niet mooi was. Tot het er op zat, nu vindt hij het geweldig en zegt hij tegen iedereen die binnenkomt trots dat ik het bedacht heb Hier een drukke dag gehad, ben blij dat ik even zot. En nu zit L weer in haar jammertijd, dus veel aandacht nodig. Maar ach, wat extra knuffelen kan geen kwaad Wat fijn dat ze buisjes krijgt @Katin87 Hopelijk gaat het dan stukken beter Morgen mijn laatste weekend dienst. Heerlijk om allemaal appjes voorbij te zien komen over tekorten in de weekenden op andere afdelingen en gedoe over de feestdagen. Ik bemoei me er niet meer mee en heb onwijs veel zin in mijn nieuwe job met elk weekend en feestdagen vrij
Heel duidelijk optie 1 hier dus haha. Ja zeker man gaat hiermee akkoord. Sterker nog, ik doe niks wat hij niet wil. Het is ook gewoon geven en nemen. We zitten sowieso op 1 lijn qua huis en interieur maar natuurlijk verschillen we soms qua details. En daar laten we elkaar dan ook vrij in. Moet toegeven dat man wat moeite heeft met de lichte kleur van optie 1. De merlot tint is hier favoriet. We hebben de planning om in november onze slaapkamer te verven. Hij mag dus nog even nadenken over een alternatieve lichte tint haha.. Hier duik ik er nu lekker in. Weinig nieuws, moe en hoop vooral dat baby O doorslaapt tot 7u
Jullie vergeten trouwens dat onze muren en plafonds in de keuken ook vintage roze zijn he haha. Geen enkel muurtje of stukje plafond is hier wit. Ik hekel die klinische kleur. Trusten dames
Hahahaha wij hebben een lichtroze slaapkamer. Man is het er niet alleen mee eens maar heeft het zelf gekozen. Dus ik snap de man van @Nina Sanders . De muren zijn deels roze, de fauteil, de sprei. Gecombineerd met houttinten/bruin krijgen we heel vaak complimenten over onze slaapkamer.