Hier nog geen daverend succes maar ook niet dat ie weg moet ofzo. hier na onze heerlijke vakantie ondanks ziek beginnnen. Weer thuis inde dagelijkse sleur, alles was bijna weer gedaan en hele huis schoon. Gisteren op de weg terug even langs de enige echte Franse bakker gereden van Nederland die gelukkig voor ons oa in Amsterdam zit. En heeeeerlijk croissantjes, en alle soorten broodjes gehaald. Nu lekker onder een dekentje op de bank!
Jep, hier een groot succes! Ik heb hem tweedehands op marktplaats gekocht (ik vind nieuwe echt te duur). Kleine vindt het nu vooral leuk om er overheen te kruipen
Ah ik was ook benieuwd naar de Wobbel ja! Goed om te weten. En ja we kletsen al zo lang hier!! Heeerlijk.
Ik heb enkel ervaring met acute blaasontstekingen. Dus puur bloed plassen. Dan ga ik dood van de pijn...
Man kon het niet aan. Ik ga m morgen zelf verder kijken. Wij nu I can see your voice aan het terug kijken
hahahahaha en ik zeg die andere kindjes hebben ook weleens slechte nachten maar de meesten hebben er wel goede nachten tussen.
Oh joh. Dat ding kan tot 100 kg hebben haha. Dan kan ik er zelf ook nog ruim 2x op . Denk er nog ff over na. Vind 100 euro veel maar als je er echt jaren plezier van hebt vind ik het een ander verhaal
@Mya cranberrysap helpt echt en je kunt evt nar de hap bellen om urine in te leveren. Ik heb vaak bkaasontsteking gehad, zonder de typische kenmerken. Meer dat ik vaker kleine beetjes plas. Twijfel en dan mn urine laat nakijken en dan blijkt het gewoon een blaasontsteking.
En heel veel jus d'orange en water drinken + vit C bruistablet.. Dan kan je een beginnende blaasontsteking nog wegplassen
Oh das niet fijn, zat wel heel klein beetje bloed bij net... maar t voelt niet fijn, maar is nog wel te doen. Vooral t plassen zelf doet enorm pijn, maar hoef niet vaker als normaal, dus ik twijfel wat t is.
Tips hierboven idd! Heb rond mijn 18de een jaar lang alleen maar blaasontstekingen/nierbekkenontstekingen gehad. Ik slik nu dagelijks een cranberrypil. Nooit meer last van gehad. Volgens mij heb je ook kuurtjes met cranberry voor een beginnende ontsteking die je bij de drogist kunt kopen.
Vandaag een dagje op roepdienst van 9 tot 20. Werd ik al om 9.15uur opgeroepen waarom zijn die klanten zo vroeg . Ben tot 15.30uur heel de tijd druk bezig geweest, amper tijd gehad om te eten . De rest gelukkig niet meer opgeroepen. Kindjes lekker rond 19uur beide op bed en sindsdien lekker relaxen. Holidate gekeken aanrader en nu staat pride and prejudice voor de tig duizend keer
Ik zou toch even als het morgen nog zo is de hap bellen om een plasje in te leveren zodat ze even kunnen kijken en evt meteen een kuur kunnen voorschrijven.
@Mya , het waren extra vriendjes, niet allemaal van mij hoor @wobbel, ik heb dus de grotere versie, tot 200 kilo, gekocht voor L, 135 euro, met vilt aan de onderkant. Belachelijk duur, niks voor mij eigenlijk zo'n duur cadeau, maar om eerlijk te zijn is hij nu al zo leuk. Ze spelen er allemaal mee, zelfs mijn man is fan, die staat er regelmatig op te balanceren En ik vind het ook veel mooier in huis dan al dat felgekleurde plastic speelgoed. Dat moet hier allemaal achter deuren savonds. Maar de wobbel past perfect in de inrichting
vanaf twee uur heel weinig geslapen. Maar vind het nu te handelen, gewoonweg omdat L doodongelukkig was. Echt grieperig.
Ach wat sneu! Als ze overdag nog wat slaapt, zelf ook maar even gaan liggen. Of afwisselen met je vriend, kunnen jullie beide nog even liggen.