S is in een rotbui, al sinds gisterenavond. Uur wakker, krijsen en overstrekken. Geen idee wat er nu is. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij weer iets verkeerds gegeten heeft.
@Muisje458 ben je nog geslaagd met kleding kopen? Vind je het al spannend morgen werken? Moet je op locatie werken? Hie rin NL is het advies zoveel mogelijk thuis te werken. @S2909 wat ontzettend sneu. Hopelijk gaat het weer wat beter. @wolkje1994 hoe gaat het vandsag? Wat naar dat ze zo ziek is. Veel sterkte gewenst.
Wel het shoppen heb ik maar gelaten gezien dat we vanaf morgen weer in Lockdown zitten was het overal aanschuiven. Ben echt wel nerveus. Hier is het verplicht van thuis te werken maar moet morgen wel naar de bureau gaan voor mijn pc. Ook heb ik toch een beetje schrik want juist de week dat ik herbegin is A thuis want hier is de opvang een week toe tijdens de herfstvakantie. Dus nu gaan jullie is goed lachen maar mijn man gaat haar de hele dag bijhouden want hij heeft ook 2 weken vakantie van school. We zullen zien hoe dat gaat lukken.
Het is nog even zo geweest. Niets goed. Wilt niet op schoot, wilt niet op de grond, overal drama queen. Uiteindelijk heb ik een wasmand met nog op te plooien microvezel doeken genomen. Heeft hij zich daar toch een uur met bezig gehouden. Was eruit, was erin. En sindsdien is het beter. Denk dat de vicieuze cirkel van kwaad zijn even moest doorbroken worden.
Hebben echt een ferm karaktertje momenteel. Hier vind ze het super fijn in de co-sleeper. Hoor haar 's nachts wakker worden en dan een ha lach geen haha echt maar 1ha. En dan kruipt ze als een super snelle over mij heen en komt op mij liggen.
Ik reageer ff heel weinig maar lees alles mee. Ben enorm emo omdat die kleine gap over een week alweer 1 is en we stiekem nog zo'n grote wens voor een 3e hebben maar we weten dat dit er ws nooit in zit (want we willen echt geen traject meer). En daarbij komt de spanning nog ff van de behandeling van mijn van de 11e. Geen issues hoor, doen we ff, maar het maakt mij wel ff emo. Vandaag voor het eerst de kleine jongen aan de gewone melk en zonder de JBPM. Shit, stop de tijd. G*d zeg, ik wil helemaal niet dat dit nu al klaar is. Anyway, vandaag toch een heerlijke dag gehad. Vanochtend naar het bos geweest en vanmiddag lekker met O pannenkoeken gemaakt. Spontaan kwam opa (mijn schoonouders wonen om de hoek) met het idee (ze belden ons) om met O gewoon nog ff naar de speeltuin te gaan. Helemaal prima. Hij vond het zelf leuk. De andere kleine jongen vond het eindelijk ook fijn dat ie eens vrij kon spelen zonder jaloezie van zijn broer haha. Het was echt een heerlijke dag. Voel me wel een beetje schuldig dat ik zo weinig van me heb laten horen maar ik had het even nodig. Ik geniet zó van deze fase (ja, het is zo leuk om te zien, die interactie met die 2) dat het ergens ook zo confronterend is. Als ik die klote trjajecten niet moest doorstaan waren we er al lang voor gegaan (finanieel enzo geen probleem), maar we weten dat we dat gewoon niet meer willen (echt niet, dit was echt heftig en daar ben ik grotendeels schuldig aan, niet willen toegeven en gewoon doorgaan in alles, in werk etc etc... echt mijn gebrek). Dat is zo fucked up, dat die keuze wellicht voor ons wordt gemaakt. Klaagmodus uit hier nu. We hadden een heerlijke dag en ja, ik leef een beetje toe naar de 11e, bleeeghhh. Wat moet dat moet en dat gaan we natuurlijk gewoon doen. Wat brengt de avond jullie? Ik zal niet meer klagen haha. Sorry dames. Ik heb het natuurlijk ook gewoon heel erg goed..
Hier ook redelijk stil geweest vandaag. Gewoon ook lekker genoten van de Zondag. L zit een beetje tegen oververmoeid aan - dus ze hebben beide super veel geslapen. Dus deze mama lekker serie gekeken, gekookt, de was gedaan, in bad gezeten, enz. Ik snap je trouwens helemaal @Nina Sanders - zo’n traject is gewoon echt zwaar. Maar echt, laat het een beetje los. Óf het gebeurt toch, of dus niet - en dan merk je vanzelf of jullie wens voor een derde nog zoveel groeit dat het het weer allemaal waard blijkt. Alles op z’n tijd.
De kwade buien herken ik van baby O, met name frustratie. Maar nu hij goed kan kruipen is het echt minder. Hij heeft zowaar door geslapen in zijn eigen bed nu.Wel uiteraard stipt om 5u wakker afgelopen nacht, maar wel van 18.30 tot 5 in zijn eigen bed. Ik zeg: vooruitgang haha
Oh dat klinkt heerlijk. Ja maar weet je wat het bij mij zo is. Die controle weer he. Ik wil zélf die keuze maken. En dat lukt dus blijkbaar niet en daar heb ik dan moeite mee. Soms lukt het mij enorm goe dom te relativeren, op andere momenten wanneer het me allemaal heel snel gaat (en ik dus geen controle heb) wat minder. Ik weet dus klaarblijkelijk heel goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Maargoed. Daar werk ik wel aan maar soms heb ik wel mijn momentjes. Weet je, ik haal wel ergens troost uit: niks staat vast en niks móet. Als we er in de toekomst anders over denken, dan kan het nog steeds. Hoe tof is dat. Het kan écht nog over een aantal jaren. En wie weet zijn we dan helemaal happy met ons gezin, ooooooooook helemaal fijn. Maar soms vind ik dit wel een lastige hoor.
Maar dat je de keuze uitstelt, betekent toch niet dat je niet zelf kiest?! Ik snap niet waarom je zo erg het gevoel hebt dat je de controle verliest... je kiest toch zélf of je ervoor gaat of niet en wat je er al dan niet onbeschermd instopt
Ja ergens geen idee. Maar ook wel. Omdat ons ooit verteld is dat het echt nooooooit zelf zou lukken. Dat was best een domper maarja. En die trajecten weten we nu wel wat het inhoudt natuurlijk. No way dat hier een condoom oid in komt hoor
ja nu trouwens met die behandeling natuurlijk wel, zo ben ik dan weer wel. Eerst weg wat er niet hoort
Oh die emoties Nina, weet precies hoe je je voelt Een jaar gewoon alweer, waar blijft de tijd?! Zijn allemaal geen kleine baby's meer ❤
Hier ook wat stiller, zijn vandaag naar Plopsaland geweest. Nichtje meegenomen, dus N en zij hebben de hele tijd samen in alle attracties gezeten. Mama moest ook in de achtbaan, draaimolen, zo'n hoge glijbaan met matje en de Mega Mindy fietsen Helemaal top! En V liep lekker rond. Helemaal trots op z'n mooie schoenen Hij vond de grote attracties een beetje eng, maar de binnenspeeltuin voor dreumesjes was prima. Zelf klimmen/klauteren en glijden. Zo leuk!
Oh! En ik heb een nieuw doel; ik wil voor de kerst VIP lid zijn Dus ik ga wat vaker in losse berichten posten Nog iets meer dan 600 te gaan