Hier ook al sinds vier uur present. L was vanaf 23 uur heel erg in de weer. Echt snot verkouden en gisteren al een paar keer hele dunne luiers, vanochtend dus ook. Misschien zat dat ook nog dwars... maar man man... Mijn vriend is met haar om half vijf in de woonkamer gaan zitten. Kon ik nog even slapen, lief van hem. @Boordevol lief dat je het vraagt! Gisteren ging dus overdag best oké? Dus ik dacht ‘joh die is er weer bovenop’ ja grapje dus bleek vannacht. Vooral sneu voor haar hoor, maar ik trek t zo ook niet lang meer. We gaan te wel zien
@Mya lief dat je het vraagt. Kleine is helemaal goed gekeurd en nog overduidelijk een jochie druktemakertje is het. Voel m zowat de hele dag door. Nu ligt de placenta ook achter en met J lag die voor. Verder gaat het prima
tipje trouwens: bij de Hema hebben ze momenteel ontzettend leuk houten speelgoed. Ook qua prijs goed te doen! Ipv de wobbel is het hier toch een houten looprekje geworden met allerlei blokken die hij in de zijkanten kan doen (soort vormenstoof ook) en 1 zijkant is geloof ik ook van schoolborden verf. Denk dat hij hier op korte termijn echt meer aan heeft!
Jawatte was er eentje nerveuzer dan mij deze nacht. Wakker van 1 tot 4u30. Dus ik ben lekker kapot en zij ook want om 7 ging de wekker.
Nouuuu @Poolvos jij snapt het gewoon! Hoe gaat het eigenlijk met jou werk/stage? Hoe lang loopt dat nog? En heb je al iets meer te doen?
@wolkje1994 verstandig. Je kunt maar liever zeker weten dat er niet nog iets speelt. @Mya heeft de blaasontsteking nog doorgezet? @Muisje458 wat een ramp zoveel uren wakker. Hopeijk heb je desondanks een fijne werkdag.
Ahah jaa bizar he Ik zei ook al tegen mijn vriend dat het niet normaal is hoe snel t gaat. Zijn natuurlijk ook druk bezig met de verkoop en verhuizing regelen enz. Opzich ook wel weer lekker
Op maandag ben ik op consultatiebureau- altijd leuk. Maar de rest van de week psychiatrie. Nog steeds stervenssaai daar. Maar ik kan beginnen met aftellen nu nog 4 weken!
Haha super. Weten al 2 weken dat ik begin te werken en mijn pc is compleet gecrasht. Man en A waren aan het wachten maar blijkbaar nog een paar uurtjes voor alles in orde is.
Mijn mond viel net even open ja ik weet moet in een ander topic . Ik was net de kleren van L aan het opruimen en zag even verschil in broeken. Alle 3 zijn ze van de Hema en alle 3 maatje 80. Spijkerbroek is van E geweest en de rest nieuw
Nou L heeft een flinke keelontsteking... ook viel het de huisarts op dat ze voor de zoveelste keer diarree heeft en vertelde dat er soms hele stukken eten nog in haar luier liggen, niet verteerd. Dat ze niet gegroeid is in gewicht, maar wel flink in lengte.. hij wilde even checken op een allergie. Hij gaat het overleggen met zijn collega en volgende week moet ik weer komen. opgelucht wat betreft de keelontsteking. Weten we nu tenminste waarvan die nachten opeens zo extreem slecht zijn. Allergie weet ik niet, maargoed ik ben geen dokter
Hier op zich een relaxte ochtend. Kindjes weggebracht rond 9u pas (laat!) en daarna even boodschappen gedaan. Vanavond eten we wraps met vega wokstukjes, groente en pittige tomatensaus. Morgen een pastaatje met tartaar (heb altijd tartaar want dat is een stuk magerder dan rundergehakt), tortelloni en Napolitana saus. Woensdag kindjes thuis dus dan doe ik iets makkelijks. Courgettesoepje met knakworstjes op een broodje. De rest van de week weet ik nog niet. Net ff toiletten gedaan, was zit erin en wil nog ff stoffen. Verder geen plannen vanmiddag. Vandaag en morgen werk ik een halve dag dus ook gewoon fijn tijd even voor mezelf / huishouden. Vonden jullie het vannacht ook zo warm? Het was iets van 17 graden ofzo. Verder zoek ik nog een leuk kado voor mezelf voor volgende week woe na de behandeling ahha. Jullie idee? Budget maakt niet zo veel uit. . Laten we voor de vorm 75 euro aan houden hahah.
@Nina Sanders jij hebt alles al hoewel: ik heb al twéé adventskalenders voor mezelf. Dus wie ben ik om dat te zeggen
Goed dat jullie nu weten dat het een keelontsteking is. Niet dat er veel meer op zit dan uitzieken, maar het is toch al iets. Een allergie kan altijd. Wij kunnen er ondertussen over meespreken. Heb je zelf de indruk dat de diarree na een bepaald iets voorkomt?