Ja, spiraal wilde ik sowieso laten verwijderen maar geen mega haast. Deze pijn maakt me wel wat gemotiveerder. Maar weet je. Ik herken het niet. Dat vind ik gewoon irritant. Ga sowieso morgen bellen. Ja, natuurlijk hebben wij hier een heel klein beetje onze redenen voor. Mag ik dan écht ff eerlijk zijn? Wij gaan niks gebruiken en denken oprecht dat het niets oplevert. Want ja, 2 zware trajecten. But still. We shall see. Niks is goed..resultaat is beter. En dat is alles wat ik erover wil zeggen. Het is goed zo. Maar mocht het ooit zo zijn..
Zou toch fantastisch zijn, mocht er wel heel misschien iets gebeuren... Maar ik snap je punt, ik zou in jullie situatie ook geen andere voorbehoedsmiddelen kiezen.
Even ego; Maar wat ben ik trots op onze grote meid. Gaat super goed in groep 1, ze vindt het fantastisch en heeft vriendinnetjes, volgende week ook een eerste speelafspraak gepland. BSO ook helemaal prima, haal haar met een big smile op. Kregen vandaag per mail een PowerPoint van de juffen van groep 1/2 met foto's, uitleg wat ze doen gedurende de week enz. Ze kijkt zo blij en in haar nopjes op alle foto's! ❤ Blije mama hier
wat fijn zeg! Zo’n eerste start is geweldig! Misschien was ze er ook echt helemaal aan toe ! @Nina Sanders ik had al twee maanden lang pijn bij sex. Dat werd steeds erger met nog een dag flinke krampen daarna. Uiteindelijk ook met zitten veel last, lang lopen, bukken enz... Bleek dus flink verzakt te zijn. Ik wist haast zeker dat het t spiraaltje was vanwege de sex
Thnx voor je reactie. Hmmm. Heb ik allemaal niet. Dat ding moet gewoon weg haha. We hebben het intiem ook nog nooit zo fijn gehad als zonder interventie en ja, ook daar kijk ik weer naar uit. Morgen bellen en nu met pcm slapen. Ulg. Welterusten!
Morrrningg!! Hier heerlijk geslapen, samen met L. Papa mocht R vannacht hebben @Nina Sanders boekentips voor O1. “Hoe verstop je een leeuw” De Nederlandse vertaling had beter gekund en heeft af en toe wel een raar lopende zin (die lees ik gewoon anders voor). Maar dan nog: L is dol op dat boek en jouw O met z’n leeuwen-liefde gaat dat zéker ook vinden.
@Nina Sanders Hier slapen alle kids nog, al moeten ze er bijna uit, dus straks wakker maken want ze moeten naar school. Ik ben de enige wakkere hier. Vriend ligt ook nog naast me in diepe slaap. hier is Z best wel zielig, hij krijgt na elke keer 3 of 4 tanden tegelijk, nu ook kiezen, helaas ook per 4..... hij eet amper wat, dus al paar dagen avond fles. Ga vandaag potjes van 6 maanden kopen, zonder stukjes, misschien helpt dat, en eet hij iets beter. En hij is daarbij snotverkouden, iets wat bij hem altijd zo is bij doorkomen tanden. Zometeen bel ik naar onze huisarts en vraag ik voor receptje sterkere neusdruppels, dat helpt m enorm. Hij had gisteren avond de 2 bovenkaken compleet opgezet en echt paarse plekken, zitten op punt van doorkomen, de 2 onderste zijn mega dik maar niet paars.
Goede nacht maar A was er al om 5.15 dat noem ik toch nog eigenlijk wel nacht bijna, haha. Ik hoop dat ie binnenkort weer standaard tot 6.30/7.00 slaapt, af en toe doet ie het wel. Maar als ie zo vroeg is, slaapt ie eigenlijk alleen verder na een fles.. Plannen vandaag: ik aan het werk thuis, man vrij met A en misschien gaan ze nog even op pad. Nu ben ik even beneden bij A, man had na 5.30 niet meer geslapen dus die ligt nog even lekker Morgen mag ik blijven liggen, woehoe
Geniet ervan morgen. Morgen mag ik juist aan de bak. Papa al om 7u de deur uit tot zondagmiddag (of misschien rijdt ie laat terug dus dan mag ik zondag alsnog aan de bak haha, vrijgezellenfeest op 2 uur rijden wat de hele dag duurt)
Hier heeft iedereen heerlijk tot 7 uur geslapen en heb ik de oudste er maar uitgevist aangezien ze naar school moest. Net met T gezwommen en hij begint het zowaar echt leuk te vinden! nu bezig patroon over te tekenen om eerst een proefjasje voor E te maken en daarna van softshell een winterjas voor haar.
Net terug van een schandalige shopsessie voor mezelf Was echt toe aan nieuwe bh's. Nu na de bv konden die lelijke voedingsdingen écht niet meer . Dus een olijfgroene en een zwarte met rood/roze print gekozen. Kost me altijd een rib uit m'n lijf, maar ik heb gewoon goede, stevige nodig. En toen zag ik dus nog een leuk blouse, een wit colbert en een olijfgroene jurk met oker gele accenten. Oh! En een tijgerprint riem.
Hier vanochtend gesport, gedoucht en boodschappen gedaan. Kindjes zijn naar de opvang en ik wil vandaag even alle vloeren zuigen en dweilen. Morgen einde middag ga ik met O1 pannenkoekjes bakken. Hopen dat baby O meewerkt haha. En als ze op bed liggen ploft mama op de bank met een grote caloriebom: p tot the izza!
Hier aan het voorbereiden voor S zijn eerste verjaardagsfeestje. Ik bak de taarten zelf en heb het ambitieuze plan om een chocolade laagjes taart te maken. Voorbeeld in bijlage. En dan nog cheesecake voor diegene die geen chocolade lusten. Tot nu toe zijn de 4 lagen klaar. Nu moeten ze koelen en dan deze namiddag de cheesecake maken en de vegan buttercream voorop de chocolade taart.