♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een goeie nacht gehad. Pas rond 7uur hoorde ik de eerst en dat was meteen een hoop lawaai :eek:. Wat blijkt L heeft ontdekt hoe hij kan gaan staan in bed met slaapzak aan. Hij heeft dus vakkundig de vensterbank geleegd :rolleyes:. Leuk joh houtspul tegen de kachel aan.

E was aan het miepen, ze heeft buikpijn zegt ze, maar alles wat we voorschotelde at ze gewoon op en ze jatte ook de gesnede paprika van het aanrecht wat eigenlijk bedoeld was om mee te geven naar school. Verder wel vrolijk, onderweg naar school werd ze wel wat stiller. Ga het even in de gaten houden. Ze had het gisteren over een jongetje die heel de tijd tegen der zei dat ze moet stoppen met groeien want ze is te groot :eek:. Heb tegen der gezegd dat lang zijn helemaal niet erg is, mama is dat ook. Toen ging het wel weer maar misschien stiekem toch meer last van. Als ze morgen weer zo is toch maar even de meester aanspreken er op zodat hij er vanaf weet.

Ik ga zo dadelijk met mijn moeder shoppen bij de Intratuin en heel toevallig komen we mijn zusje daar ook tegen :p voor het eerst sinds de geboorte van L en corona ga ik iets leuks ontspannends zonder kindjes doen dat is ook de reden dat we het gewoon lekker door laten gaan benieuwd hoe het daar nu is.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja oudste net zo lekker bezig nu in diepe bad

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 lekker snel! @Magnolia29 Ik ben ook aan het refreshen, maar dan omdat ik echt zin heb in de kapper vanmiddag. En ze houdt de afspraak voor me vast, ze vroeg of ik haar om 12.00 kon appen of ik al iets wist. Heel lief! Dus duimen dat ik daarvoor negatieve uitslag heb haha.

Heb me in kunnen houden qua testen vanmorgen. Overdag vind ik het sowieso makkelijker haha!

A was iets over 7.00 wakker, echt top. Maar zelf vanaf 5.30 af en aan wakker, beetje jammer. Komt door de lichte verkoudheid denk ik.

Ik droomde vannacht dat A 1 van een tweeling was, maar zijn broertje woonde in het buitenland :’) in mijn droom waren ze er allebei, ze leken precies op elkaar maar de in het buitenland wonende baby had langer haar achterop:roflmao: Ik heb ergens een schrift waar ik mijn dromen in opschreef, moet het misschien maar weer gaan doen hahaha

Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jazeker heb ik dat geroepen. Zelfs iets in de trant van: "Ik zet je morgen in je nieuwe mand, die doe je eer aan, eikel!" (die mand heeft de vorm van een eikel).

Neen, ik heb de broers thuis vandaag. Morgen past mijn moeder op!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @wolkje1994 hoe gaat het met de keelontsteking van L?

6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Magnolia29 @Nina Sanders die heeft ze nog flink denk! Vannacht heeft ze het redelijk gedaan, op de Nurofen. Heb extra gegeven vannacht, ze wilde zo graag slapen. Had duidelijk pijn. Aangezien ik een negatieve test had, mocht ze wel naar de gastouder. Overdag is ze goed te spreken, dus we dachten een ochtenden afleiding is ook we fijn voor haar. Ik werk thuis, dus gastouder kan mij altijd bellen :)!

7. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Woohoo corona test uitslag negatief! :thumup:
    Nog ff werken en dan vanmiddag lekker naar de kapper:D

wolkje1994, Poolvos, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jaaaa top! :thumup: Lekker naar de kapper :D

Ik zit nog te wachten. Krijg nu steeds meer het idee; misschien is het wel positief als het zo lang duurt :eek::o: Dat kan echt niet, heb ik geen tijd voor hoor!

RoseMurphy vindt dit leuk.
  9. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Hier zijn de kappers minstens 6 weken gesloten door lockdown. Kzou ook wel eens willen gaan.

Maar @RoseMurphy veel plezier :D geniet een beetje extra voor de Belgen onder ons :p

RoseMurphy vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook uitslag binnen; negatief :D:thumup:

Nina Sanders, Mya, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Waarom worden kleine meisjes groot? Is zoveel aan het bijleren momenteel prachtig om te zien. Begint enorm veel te begrijpen en zelf al komen er nog geen antwoorden buiten he? toch kan je al een mini conversatie voeren. A wat doen de vogels? Maakt ze een tuitmond. Wat doen de paarden? Doet ze een lange bbbbb. Vraagt men een kusje geeft ze haar wang. En als ze tv wilt kijken geeft ze de 2 afstandsbedieningen want ze weet dat het anders niet lukt. Taal begrijpen gaat super nu nog wachten dat het er even goed gaat uitkomen.

Angelmom1, Mya, wolkje1994 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Kijk eens die deugeniet blik :D

Hoe vlot het werk? (Los van jouw man en A)

Muisje458 vindt dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Wat een wijsneusje.

Hier ook duidelijk begrip: ‘we gaan naar boven’ dan loopt hij meteen richting trap. ‘Geef dat aan mama’ en wijzen en dan komt hij het mij brengen. Andersom gaat het helaas moeizamer hahaha. Dan wijst ie en zet het op een gillen haha.

14. Muisje458

Het vlot. Blijkbaar vergeet men niet zo snel. Alsof ik nooit weggeweest ben. Maar deze ochtend was het effe pikken.

S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een heerlijke ochtend gehad. Lekker gekeuvelt in de Intratuin. Leuk klein boompje op de kop getikt met ballen en allerlei vormen. Kan door de box nog steeds mijn gewone boom niet kwijt. Aan het einde lekker broodje kroket gehaald en heerlijk opgegeten in het zonnetje. Verder veel bruiloft praat met mijn zusje en E mag bruidsmeisje zijn op hun bruiloft. Heel benieuwd hoe E daarop gaat reageren.

Ik was net op tijd thuis om E op te halen van school, die wilde perse een vriendinnetje mee naar huis. Heerlijk 2 meiden in huis gehad en nu liggen L en E beide gesloopt op bed en ik op de bank :roflmao: . Heel slecht met een zak paprika chips:oops: ben half ongesteld geworden paar dagen eerder dan verwacht. Ik verlies een beetje bloed telkens maar zet niet goed door :mad: vind mij zelf nu gewoon even ziellig :oops: 20201105_121749.jpg

Kirzy, Muisje458, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wij zijn vanmiddag even heerlijk aan de wandel geweest ❤ En gestopt bij ieder speeltuintje natuurlijk ;) Heel blij mannetje :thumup:

Dat begrijpen; leuk is dat hè! V pakt een boekje of auto als je het hem vraagt. Hij gaat brullen als je vraagt wat een leeuw doet en snuiven met z'n neus bij een konijntje :D Mijn ouders hebben een schuur vol konijnen (voor de fok; verkoop en tentoonstellingen), dus alles met konijnen is een dingetje bij ons :roflmao:

Kirzy, Muisje458, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Super leuk!! Ziet er altijd prachtig uit bij de Intratuin moet ik zeggen. Ik ga morgen met N naar de Tuinland show, ze heeft er nu al zin in ;)

En geniet van je paprika chips :D:p

Muisje458 en Miekje86 vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja daar mijn mondkapje kon ook Heerlijk met open mond rondlopen. Riep van te voren nee joh E neem ik niet mee, alleen bij de aankomsthal oké ik ga nog een keer terug met E :roflmao:. Thema is droomvlucht. Al afgesproken met mijn moeder dat binnenkort L lekker een dagje bij ze gaat spelen en wij weer naar Intratuin gaan. En vandaag was het heerlijk rustig, heerlijk relax rond kunnen lopen.

Veel plezier morgen met N

Muisje458 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Muisje458

Zijn toch veel stille meelezers in dit groepje. Zie dat sommige foto's meer dan 100keer zijn bekeken.

Mya, Miekje86, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    hier even stilte.. baby O is ziek :o:
    Alleen maar snotteren, mega hoesten, waterige ogen, niet willen eten, enkel jengelen.. arm ding. Ik hoop zó dat hij met zijn bday zaterdag beter is.
    Arm ding ging als een zoutzakje in mn armen slapen. Kan wel raden hoe de nacht gaat. Maar ziek is ziek. Hoest me maar lekker onder gappie. Zolang je maar geen buikgriep hebt :|

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina