Hier zijn wij zachtjes aan naar onze keuken aan het kijken voor nieuwe huis. Waarschijnlijk gaat het sneller dan we dachten. Hoogstwaarschijnlijk gaan we voor deze style. Zo verliefd ! De keuken is alleen zelf al 6,5 bij 5,5 meter. Weet haast niet wat we er mee moeten, we wonen nu zo klein. Haha!
Hier trouwens vanmiddag bij de verloskundige geweest. Spiraal zat flink verzakt dus logisch dat ik er zo’n last van had. Er gelijk uit gehaald. Nu alleen bedenken wat nu. Waarschijnlijk toch nog een spiraal. Of condooms tot dat de wens er is... Mocht het mis gaan (veel zeggen dat condooms niet meest veilige is) dan is het kindje meer dan welkom
@Nina Sanders Hoe was de ‘tweede’ verjaardag van O? Heeft meneer leeuw genoten? Alles inmiddels weer spik en span?
Wij hebben net gewoon even heel veel borrelsnacks besteld via Thuisbezorgd. Lekker lui. Maar heerlijk. Lekker op de bank (met de verwarming aan inmiddels) film kijken.
Heerlijk. Echt leuk. Hij heeft ZO genoten en het ging perfect. Bij thuiskomst werd het hem ff te veel. De overgang weer en de afgelopen week was super intens voor hem. Eerste uur heeft hij dus aan 1 stuk gebruld. Was echt oververmoeid. Daarna ging het weer beter. Super leuke kadootjes gehad en meneer leeuw wilde snel weer logeren. Ben zo trots op hem. Hij was zo flink, het ging echt zo goed. Maar, drama 2 kwam toen we hem naar bed brachten om 19u. Speen vergeten. En we hebben geen reserve meer. Dus meneer heeft nog even 45 min staan brullen. Zo zielig. Mamaaaaaaa mag ik alsjeblieft mijn gele speen? Wil je die alsjeblieft ophalen? Mama nee ik wil niet slapen. Alsjeblieft mama wil jij mijn gele speen pakken? Had echt met m te doen. Wat een rot moment, hij was al zo moe en morgen weer opvang. Maargoed, uiteindelijk heb ik hem toch een nijntje doekje gegeven waar hij graag op wilde liggen. En hij wilde zijn kleine leeuw mee naar bed (speelgoed, mag normaal nooit maar vond het voor nu oke). Want onvoorbereid opeens out of the blue zonder speen. Na 45 min was het stil en ging hij al snikkend liggen toen ik het vroeg Al met al ben ik enorm trots op hem. Het is best een gevoelig jochie maar wat houdt hij zich groot met voor de eerste keer zo ver logeren en dan ook met alle indrukken + zonder speen. En: ik zit nu heel schandalig voor de 2e x op rij met pizza op de bank! blij dat ik morgen ga sporten want anders zou ik 3 kg zijn aangekomen. En ja, natuurlijk is het huis weer spic en span. Om 20u al!
Ik ben ook weer present! Ik las alle schema’s. Hier is een strikt schema overdag helaas geen garantie voor een goede nacht. Heb echt al maanden een schema dat ik aanhoud van een slaapcoach. Maaaaar ondanks dat jk heel soms denk ‘ik trek dit niet meer’ sla ik me er toch doorheen. Vooral de afgelopen twee weken waren erg zwaar omdat alles ineens anders ging maar hij begint weer zijn oude ritme te krijgen en er zijn twee nieuwe tandjes door. Maar hem zo zien groeien, ontwikkelen brengt zoveel plezier. Merk ook echt dat hij woorden begrijpt. Bij ‘daaag’ gaat hij meteen zwaaien. Bij ‘geef aan mama’ en wijzen gaat ie om zich heen kijken en pakt dan hetgeen ik naar wijs om het aan mij te geven. Bij ‘Kusje’ geeft ie zijn wang hahaha. Zoo leuk.
Hier avond 2 zonder speen gehad en het ging al een stuk beter. Ik hoefde maar 1keer naar boven want ze wilde nog een kroel en kus al geef ik geen lieve kusjes al dus E . Hopelijk gaat de nacht ook weer goed. Hier staan de boterhammen en groentes alweer klaar, morgen mag E weer naar school. En ow wat was ze vandaag nerveus en stierlijk vervelend voor morgen.
Hier duik ik er lekker in. Morgen wil ik bijtijds even wat cardio doen en gewoon van de vrije dag genieten. Vanavond weer onder fleece dekentje. Nog geen verwarming aan maar voel hem 's ochtends wel aanslaan @jvsd92. Wij hebben m altijd zo ingesteld dat het vanaf 6.00 geloof ik 21 graden is.
Hier weer rond gereden met de jongste. Rond 0.30u werd ze wakker geschreeuwd door de oudste. Kleine helemaal overstuur en niet rustig te krijgen. Ze wou geen fles, niets. Nu ben ik maar met haar in de auto gestapt, na 10 min stopte het huilen. Ben nog zo’n 10 min doorgereden, maar slapen ho maar. Net wakker in bed gelegd en het is nog stil. Houd mij hart vast voor de komende 1,5 week wanneer mijn vriend weg is voor het werk... @jvsd92 waar heb je 1917 gezien, staat niet toevallig op Netflix toch? Hij staat ook nog op mijn lijstje van films die ik graag wil zien.