Ah wat sneu! Maar kan gebeuren helaas, niet schuldig voelen. Hier is het eigenlijk dagelijks wel een keer huilen omdat meneer ergens stoot of te hard handig is.
@Muisje458 precies wat @jvsd92 zegt! Niet mee zitten hoor, lekker nóg meer kusjes geven! Hoe zit het nu eigenlijk met jou en je man? Heb je nog een afspraak bij een huisarts of iets dergelijks gemaakt om te kijken hoe en wat ?
@Magnolia29 sterkte, hopelijk blijft het bij milde klachten. Gewoon hier blijven spammen, ik vind het soms al lastig om het aan E uit te leggen terwijl wij het niet hebben. Ik kijk op dit moment social distance. Er is ook een aflevering bij met een jong gezin waar een moeder heftige klachten heeft en de vader het aan het kind probeert uit te leggen. Ze maakte er een soort sprookje van, alleen gebruikte vader de term vloek en dat was dan weer net niet verstandig om te doen @Muisje458 dit kan gebeuren met kinderen. Je bent geen slechte moeder dit overkomt se beste en anders ben ik denk ik de slechtste moeder, E hen ik een keer van de van laten vallen met haar voorhoofd in de punt van de tafel. Gat in haar hoofd wat gelijmt moest worden. Een week later valt ze van de glijbaan en vanaf der neus tot derr voorhoofd open geschaafd hoe gaat het tussen jou en je man? Al info opgezocht of stappen ondernomen?
Aanwezig! Ontbijt is al voorbij. Dolenthousiast als hij Rice krispies krijgt (en ik dolenthousiast dat we een kruimeldief hebben) Nu zijn we alweer aan het spelen met de funky trein. Straks gaat S bij mijn schoonouders. De kdv is 2 dagen gesloten en ik kan amper thuiswerken met S thuis, en schoonouders super blij dat ze nog eens tijd met hun kleinzoon hebben. Niet letten op de pak Pepsi links in de foto. We hebben het hekken even proberen vastzetten omdat meneertje S nu kan ontsnappen.
Nou weet niet wie het laatst zei ‘straks slaapt L 24 uur’. Komt aardig in de buurt. Haha nee grapje! Maar ze heeft geslapen van 18.30 tot 07uur! Zo zo trots ! Ze werd in 5.15uur wakker, en dacht nog ‘de dag begint’, ging ze mooi verder !
Wat heerlijk. Kan iemand dit ook over mini O zeggen? Op zich slaapt hij goed. Van 19 tot 6u vandaag. Alleen: vanaf 2.15 wel bij ons in bed. Ik weet niet wat dat met hem is. Verwend jong is het! Broer O werd om 6u ook wakker, liep in het donker naar onze kamer en liep KEI HARD tegen zijn kast op . Gelukkig wilde hij maar wat graag zijn leeuwenstaart weer in naar de opvang!
Hier rustig weekend oudste logeren bij pake en en Beppe. Piet had 2 cadeautjes bij Beppe gebracht. Mem hoe weet Piet dat ik bij Beppe was? Piet weet alles lieverd. Maar Jesse was niet mee. Domme Piet he was vast luie Piet had geen zin om naar 2 huizen te gaan. Ja luie Piet is geweest Kleuter logica
Wat fijn, hopelijk zet L dit door. @Nina Sanders mini O slaapt vast binnenkort 24uur . Die broer O, tegen de kast oplopen @Angelmom1 geweldig die logica. Ik heb aan E maar eens de vraag gesteld hoe zij denkt dar Piet binnenkomt. Moest ze hard over nadenken. Zegt ze ja dat weet ik niet hoor mam, echt op een toon van ja boeiend. Hier was E een beetje teleurgesteld in het schoencadeau. Was een eenhoorn onesie voor babyborn. Zei ze al huilend nu heeft babyborn wel wat gekregen en ik niet . Vannacht om 5uur stond ze in paniek naast mij dat ze de sloffen die er bij horen kwijt was. Al mompelend gezegt dat we gaan zoeken als het licht zou zijn. Zij zonder morren weer terug naar bed, roept ze daarna papa (en die gaat er braaf heen). Wilde ze zeggen dat ze de sloffen had gevonden en dat hij ze aanmoest trekken . En vanmorgen om half 8 had ik moeite om haar wakker te krijgen voor school
@Nina Sanders die mini O slaapt straks nog 24 uur . Haha nee even zonder gekheid. L had dus dat ze gewoon op den duur wilde spelen uit bed. Wat overéen komt met O is dat ze allebei niet in hun eigen bed willen. Ik heb echt weken door moeten zetten, maar iedere keer een rondje woonkamer met haar gelopen, gesust en weer in bed. In het begin was ik 20 minuten aan het sissen dit werd uiteindelijk 1 minuut. En nu slaapt ze zelf weer verder wanneer ze wakker wordt. Ik zit namelijk nog rechtop in bed automatisch wanneer ik haar hoor. Ik snap dat verschil is dat jij vier dagen werkt en ik niet. Die keuze bewust gemaakt, anders had je mij nu kunnen opvegen na acht maanden geen tot weinig slaap . Misschien heb je hier wat aan. Misschien ‘snapt’ mini O nu wel dat hij bij jullie mag... @Miekje86 hahaha ik moet stiekem gewoon lachen. Heerlijk die kinderlogica. Al is dit natuurlijk wel sneu
O en wat ik toch weer had. L moest vanochtend bloedprikken. Gaat natuurlijk nu op afspraak. Via internet afspraak vorige week gemaakt, je moet notabene nog de geboortedatum invullen. Kom ik daar aan, zie ik de verpleegkundige lichtelijk schrikken. ‘Zo klein’ zegt ze... ik schrok dus ook lichtelijk. Blijkt het haar eerste werkdag te zijn. Dus zij bellen met een collega, mag ze nog helemaal niet zulke kleintjes prikken. Nu krijgen we dus morgen een huisbezoek. Ook prima en kan de verpleegkundige niks aan doen. Maar stiekem baalde ik wel. Zag er zelf ook wat tegenop. L had echt wel door dat er ‘iets was’. Ze zat heel stil op mijn schoot met haar knuffel stevig in haar handen. Naja op naar morgen dan maar...
O en iemand nog tips. Ik ga op @Magnolia29 lijken met mijn meerdere berichten L krijgt een pop van ons al grote cadeau 5 dec. Mag wat kosten, heb liever dat ze het over een jaar nog helemaal leuk vind. Iemand tips?
Wij hebben babyborn. E is er helemaal verliefd op. De kleertjes bestel ik via alie express voor een paar euro. Heb van mijn schoonzusje een echt babyborn kleding setje gekregen. E had hem net zo snel stuk als die van ome alie. Nu vind zij het nog lastig om aan het uit te kleden. Dus dan liever een paar euro weg gooien dan 2 tientjes . Van mijn ouders had ze toen een kinderzitje voor op der fiets gekregen, babyborn gaat nu regelmatig mee fietsen. Van mijn zusje een poppenbedje. Die staat netjes naast der bed maar baby born slaapt vaak bij haar in bed want dan slaapt babyborn beter . Ook hebben wij een luiertasje en daarmee is ze ook druk bezig met eten geven en verschonen al mag mama de luier doen want die is vies . Ow en E is heel origineel met namen, babyborn heet......babyborn
Dat is ook niet leuk. Verzamel je zelf de moed om daar te gaan, krijg je zo een reactie. Gelukkig kunnen ze het morgen toch doen. Ik merk wel dat er een verschil is in gewaarwording bij de kindjes op deze leeftijd. S beseft hier ook wanneer het serieus is. Voorheen maakte het niet echt uit of we bij de arts waren of niet, maar nu zie je het al aan zijn gezicht dat hij zich niet op zijn gemak voelt.
ja ‘apart’ hè. Ze veranderde helemaal in een stil meisje en merkte nu voor het eerst ook echt hoe belangrijk haar knuffel voor haar was. Ja die reactie was niet fijn, maar wel blij dat ze eerlijk was en het nog niet zag zitten. Is ook niet dat L netjes stil blijft zitten denk... @Miekje86 ahh dat klinkt al heel leuk! Hoop dat L er snel dan ook wat aan heb, nu is het meer voor de show denk nog! Ik zag net een hele leuke baby Born! Een getinte en met leuke functies. En heel belangrijk? Zonder batterijen, L peutert alles los. Dood eng
@wolkje1994 bij ons vooral belangrijk dat dat ding geen geluid maakt . Die extra functies zoals huilen en plassen laten wij niet toe. Ze moet dan water drinken en het schijnt heel lastig schoon te maken te zijn van binnen. Lees veel over vol met schimmel van binnen. Wij hebben trouwens ook een poppenwagen. Toen L nog echt mini was gingen we samen wandelen met onze babies (hartjessmiley)
Oh! Als ze zo jong zijn, is een zachte pop (met een stoffen lichaam) ook heel fijn. Wij hebben toen eentje bij de Action gekocht, die leeft nog steeds en ziet er nog prima uit
Oh dames ik voel me zo slecht. A is van ons bed af gevallen met wipstoel en al hadden hem even op bed gezet omdat ik nog aan t omkleden was en man zou gaan douchen dus vond t wel gezellig. Had hem aan het lachen gemaakt en toen zocht ik m’n trui, echt een paar seconden dat ik hem niet zag en toen hoorde ik een doffe klap en lag ie dus naast bed nog in z’n stoel heb hem zo overeind gehaald uit de stoel. Keihard huilen natuurlijk, zo zielig. Maar het was snel weer goed. Man was nog beneden, die schrok zich ook helemaal rot. A is nu weer lekker aan t spelen en kletsen gelukkig. Ik weet niet precies waar hij op is gevallen, maar als hij gewoon “zichzelf” is, moet ik dan nog extra opletten qua of er iets met z’n hoofd is? @Poolvos @Siepie85 ?
Hmmm, het is vooral dat ik wil dat die oudste gewoon doorslaapt. Anders had ik hem allang gewoon laten brullen, echt waar. Maargoed. We moeten idd maar eens serieus er wat aan gaan doen. Als ik heeeeel eerlijk ben vind ik het stiekem best gezellig, maar het is natuurlijk niet de bedoeling.