♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hier is er gezinsuitbreiding aan de gang. 1van de parkietjes heeft een ei gelegd.

Net mijn werkschema tot het eind van het jaar gekregen. Werk enkel maar maandag, woensdag en vrijdag en de laatste week van het jaar thuis. Dikke prima voor mij.

A haar vroenk ziet er ocharme niet uit. Lekker blauw een kap en door haar snotneus komt er soms een druppeltje bloed uit. Is oud bloed dus panikeren minder maar @RoseMurphy weer hoe je je voelt. Hier mij gisteren lang schuldig gevoeld zelf al kon ik er echt niets aan doen. Die kleintjes zien vallen is echt niet fijn.

Mya, wolkje1994, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh noooo @jvsd92 wat een drama weer. Gewoon dingen die je er niet bij wilt hebben. Hopelijk fixen ze het morgen rap en goed.

Hier liggen de kindjes sinds 19u erin. Heb mooi een lepel pap door de fles van mini O gedaan in de hoop dat ie wat dieper slaapt. Het is gewoon een lichte slaper, pff.
    Daarna ff opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd, de wijnglazen van gisteren afgewassen (oeps, "genegeerd" vandaag), aanrecht afgenomen en nu ga ik nog ff een half uurtje werken. Heb opeens wat ideeën. Daarna plof ik lekker op de bank. Als man dan ook nog ff aan het werk is wordt het The Crown (don't mind), anders denk ik The Hauning of Bly Manor (want die volgen we samen).

Hier verder weinig nieuws. Morgen om 7.30 wil man de deur uit (kantoor). Dikke prima, doe ik dat ook om die tijd om de jongens weg te brengen. Dan een half dagje werken en MOOI DAT IK DAARNA VERDER GA NETFLIXEN. Gewoon alleen thuis. Ik doe enkel het hoognodige in huis (zuigen en ff stoffen). Toiletten zijn al gedaan en de wasmand is maar voor een bodempje gevuld (jullie snappen dat ik niet precies zo heb gepland he, dat ik morgen juist niets hoef te doen hahaha).

Mya, jvsd92, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het half uurtje werken is een half uurtje shoppen geworden :roflmao:
    Gewoon wat decoratiespul voor thuis. Kaarsen enzo..

Oh en net stak iemand hier echt zwaar illegaal vuurwerk af. Dat gebeurt wel vaker rond deze tijd. Maar echt een mega knal. Alsof er een serieuze bom ontploft. Echt.. zo aso!
    Blij dat de jongens er niet wakker van geworden zijn.
    En serieus, als mini O hier doorheen slaapt, dan vind ik ook dat hij 's nachts gewoon moet man-uppen en door moet tukken.

Mya vindt dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.791
    7.378
    113
    Ach sneu he @RoseMurphy . Maar idd die dingen gebeuren.

Hier een drukke dag gehad op mijn werk. Was blij dat man had besloten om thuis te werken ipv t/m morgen op zijn werk te zijn. Hij had al gekookt toen ik thuiskwam met de kindjes om 6 uur. En legt ze allemaal op bed, heerlijk! Dus ik kijk tv en ga lekker naaien.
    Oh Ja, en schoenen bestellen voor de jongens. Pff, herkenbaar dat die schoenen zo snel slijten? Dochter kan wel 2 seizoenen met die van haar doen. En dan gaan ze weg omdat ze te klein zijn, niet omdat ze lelijk zijn. Maar die knullen van mij...

Mya, Magnolia29, RoseMurphy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oke, the Crown it is.
    Joejoe :roflmao:

jvsd92 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh wat een lieve man heb je! Ik zeur al als ik 2 kinderen in mijn uppie alleen moet helpen 's avonds haha. Nu zijn die van jou ook wel wat ouder dus ze kunnen ook mee helpen, dat scheelt.

Ook hier slijten de schoenen van O hard. Maar hij doet er dan ook alles mee.

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.791
    7.378
    113
    Wij hebben de afspraak dat degene die kookt niet op hoeft te ruimen na het eten en we leggen beiden 2 avonden (van de 4 doordeweekse dagen) alle kinderen op bed. Dus beiden 2 avonden vrij af. Werkt goed.

Mya, jvsd92, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Door jullie enthousiasme over The Crown ben ik nieuwsgierig geworden ;) Misschien waag ik me er morgen aan, ergens tussendoor :thumup:

jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goede afspraak eigenlijk! Hoelaat gaan ze meestal eigenlijk?

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wel alle seizoenen kijken he!
    Vanaf seizoen 5 wisselen ze weer van cast.

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jazeker, ik stap nooit zomaar ergens in! Beginnen bij het begin :p

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.791
    7.378
    113
    L tussen 18.00 en 19.00 ergens, de tweede en derde om 19.30 uur en de oudste om 20.30 uur. Maar die gaat zelf en geven we alleen maar een kus als hij er in ligt.
    Ja , dus zeker aan te raden hoor die regeling, heerlijk 2 avonden vrij :D

Mya, jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Magnolia29 jaaa zeker doen! Heerlijke serie. Ik heb vanavond ook nog twee afleveringen gezien, ik kan dan weer niet stoppen :$

Hier heb in al de hele dag weer zo’n drang om zwanger te zijn en kan alleen maar aan een newborn denken, soms baal ik dat ik het spiraaltje niet meer heb. Nu is kost het soms veel moeite om niet te zeggen .’kon op condoom kan weg’... Maargoed we weten dat het op alle vlakken beter is nu een half jaartje te wachten.

S2909, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Oh god @wolkje1994 heeeel herkenbaar!! Behalve het wachten dan haha. We hebben dan geen haast maar toch.. van mij hoeft het echt niet lang meer te duren. Wat er vorige week gebeurde heeft het nog extra aangewakkerd natuurlijk.
    Over een half jaar zijn jullie verhuisd? :)

wolkje1994 vindt dit leuk.
  15. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    We zitten alweer op ruim 4000 berichten :eek:

Ik ga zo op bed. Morgen A naar opvang, ik thuiswerken en man is ook thuis maar ik weet niet wat die gaat doen haha. De slaapkamer moet nog opgeruimd (oeps) maar is ook veel spul dat ik uit moet zoeken.. misschien tussen werk door maar even.

Verder probeer ik de moed te verzamelen om weer een keer te gaan hardlopen. Het is nog niet gelukt.

Vandaag even met zn 3en naar tuincentrum geweest. A voor het eerst in het zitje van een karretje. Zooo schattig! En hij keek zn ogen uit naar alle lichtjes en kerstspullen. Ik vond het zelf ook heeel leuk haha. Heb verschrikkelijke kerstsokken gekocht voor mezelf. En schattige voor A. En nog wat spulletjes voor in huis. A heeft daarna lekker bijna anderhalf uur geslapen. De schat. Vandaag bij het eten vroeg ik hem; is het lekker? Hij: ja! Terwijl ie erbij knikte. Hij is zo lieeef :p:D

Vandaag Dash & Lily gekeken trouwens, superleuk! En ja alles al gezien haha. Het was net 1 lange film met wat onderbrekingen.

Siepie85, S2909, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier the Crown aan het vervolgen in bed. Net mini O wakker. :o: hoest zich kapot.
    Ik heb hem even in slaap geknuffeld en terug in zn eigen bed gelegd. :thumup:
    Gezien zn hoest en slijm verwacht ik hem wel vaker. Misschien zou ik er vaker uit moeten in de nacht. Dat ik m dan ff in slaap knuffel en weer terug leg. Maarja, mijn man mag ook aan de bak hoor. Lees: haalt m op en legt de draak bij ons. o_O

wolkje1994, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Zijn jullie over 6 maanden verhuisd of begint de verbouwing/verhuizing dan?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    verbouwing toch?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik ben die loedermoeder die er helemaal niet uit gaat :| V hoest dan, is soms 5 tot 10 minuten wakker en jammert/huilt een beetje. Zoekt dan zelf z'n speen en valt weer in slaap. De ervaring leert hier dat als ik naar hem toe ga, ik minimaal een uur bezig ben :o: Ik pas :roflmao:

Muisje458, Siepie85, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    ja snap na vorige maand, dat je helemaal de drang hebt. Heb je het trouwens al een plekje kunnen geven?

wat betreft verhuizen. Zit zo. Januari wordt het oude gesloopt. Hopen dat in het voorjaar het nieuwe huis gebouwd gaat worden en dat we dan in dec in het nieuwe huis zitten. Komt er dus op neer dat het komend jaar heel druk gaat worden met slopen / bouwen / verhuizen. Er wordt natuurlijk veel gedaan, maar bedoeling is dat we ook veel zelf gaan doen. Een zwangerschap, misschien slechte nachten en zoveel werk zien we niet zitten. Helemaal omdat ik nog echt niet op mijn energielevel van voorheen zit niet zo gek ook haha! En mijn vriend werk sws al zo veel, ik ga het ook niet redden dan.

Maar men hé, wat kunnen ze rammelen.

RoseMurphy, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina