♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    wat zijn jullie weekend plannen?
    Ik hoop dat het weer een beetje mee zit. Gisteren was het zo'n druilerige dag!

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    JAAAAA!!! De GGD belde van Bron en contactonderzoek; omdat man al langer dan 24u klachtenvrij is, mogen we korter in quarantaine :D Zaterdag 28/11 mogen we er uit, maandag daarna kan ik dus weer werken en de kinderen naar school/opvang! Ohhhh zo blij, volgende week weer m'n eigen boodschappen doen! :|:roflmao:

Miekje86, Poolvos, wolkje1994 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.787
    7.374
    113
    Oooh @Magnolia29 dan is het einde gelukkig in zicht! Fijn zeg!

@Weekend plannen, ik moet nog steeds wennen aan elk weekend vrij zijn :D morgenochtend kapper, dochter gaat ondertussen cadeautjes kopen voor haar lootje van ons gezin (ik vermoed dat ze mij heeft, ze wil niet dat ik mee Ga en ze moet naar de blokker en Hema :D). Daarna gaan we samen de stad nog even in.
    Ik wil ook de bijkeukendeur verven van buiten. Die is rood, terwijl alle nieuwe kozijnen zwart zijn. Op zich moeten alle kozijnen nog aan de buitenkant afgelakt worden. Maar ik denk dat we een schilder gaan nemen want dat is een erg grote klus . Alleen dat duurt nog even en die vreselijke rode deur is een doorn in mijn oog dus ik wil hem toch even zwart maken.

Zondag geen plannen :thumup:

RoseMurphy, Mya, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat fijn!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zeg: verven die handel! :thumup:
    De kastdeuren in de bijkeuken worden ook zwart (vaste kast met Louvre deuren en de ombouwkast voor de wasmachine / droger die we laten maken)

6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Cadeautjes.. Ik heb nog echt niets haha. Familie en vriendinnen hebben al vanalles voor Q aangeschaft voor Sint/Kerst en zijn verjaardag.

Ik heb nog Harm de hippiebus dicht staan. Maar dan houd het ook wel op. :D

Mya, RoseMurphy, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier een mega lekkere dag. Ik zit even rustig. Vanochtend veel geverfd beneden toen Q lag te slapen. Daarna boven als een tornado de verdieping over gegaan, alles afgenomen, gestofzuigd en gedweild. Zelfs nog de badkamer vloer in de cementsluier reiniger gezet, want die heeft helaas nog wat plekken.

Mya, RoseMurphy, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh tuurlijk, Q is ook nog jarig tussen al deze feestdagen in! Dat wordt dus flink op zoek naar cadeaus voor 3 momenten haha :p

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ben ik even in het dubio. We zouden onze slaapkamer schilderen dit weekend maar eigenlijk moeten we de verbouwing van de bijkeuken gaan voorbereiden. We hebben nog zoveel schilderplannen boven, maar feit blijft wel dat de bijkeuken voorrang heeft.

Misschien dat we dat dan toch maar even moeten uitstellen. Dat HAAT ik, maar feit blijft ook dat we gewoon weinig tijd overhouden met 40 en 36 uur werken en 2 kinderen waarbij er 3 dagen opvang is.

Het gaat echt gaaf worden. We gaan ook een hele dichte kast laten maken voor de wasmachine en droger. Kleuren voor de muren, plafonds en deuren zijn al uitgezocht. De kozijnen zullen ook geschilderd moeten worden, maar dat doet mijn man zelf. Ik kan niet wachten om hier een fijn plekje te maken. Als alles af is kan ik het gaan aankleden. ZO LEUK!

Verder moet ik echt gauw een droger gaan bestellen. Ik vind het alleen zo lastig te bepalen welke goed is. Hij moet vooral stil zijn én gewoon in 1x goed drogen. Fijn met met de extra groep straks is dat ik overdag (tijdens het terugleveren van energie door de zonnepanelen is dit voordelig, want je trekt de energie er feitelijk uit voordat ie opgeslagen wordt!) de vaatwasser, wasmachine en droger aan kan hebben. Heerlijk!

Mya, S2909, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^^ ipv nu ná elkaar wassen en drogen (combi machine) waarbij het droogprogramma soms echt 4x aan moet :|

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh nee joh dat is echt vreselijk :| Wat zonde van de tijd en het energieverbruik :eek:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wobbel board (of zoals wij nu een goedkopere versie); echt een aanrader! :thumup: Ze spelen er beiden al de hele dag mee. V klimt er op, glijdt er inmiddels zelf van af, wil er op staan om te wiebelen. Gebruikt het als brug voor z'n auto's. Zo leuk! Ik was eerst sceptisch, maar nu heel blij dat we hem gekocht hebben :D

Poolvos, Nina Sanders, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Welke heb je? Is misschien nog iets voor S voor de Sint of kerst.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Onze nieuwe verwarmingsketelketel staat sinds gisteren ook in de kelder. Eindelijk. En wat een stilte! Voorheen hoorde je het zelfs tot buiten als onze ketel opwarmde.

Nu enkel nog een nieuwe hoekzetel en alle grote aankopen zijn gedaan. En we moeten echt ook een nieuwe. Onze ene kat had vorige jaar een blaasontsteking en had erin geplast. Bleek ook nierstenen te hebben. Ondertussen zijn beide al lang opgelost maar plast hij af en toe nog steeds in de zetel door stress. En hoe hard we de zetel ook steeds reinigen. Het gaat er niet meer uit.
    We gaan dus een nieuwe kopen en de katten slapen nu in een aparte katten kamer die we nog verder gaan inrichten (hij doet het namelijk enkel s nachts of als wij er niet bij zijn). De kat wegdoen is geen optie.

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  16. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik ben Harm Hippiebus, ik hou van bloemetjes, kom en ga met me mee, naar de zon en naar de zee :roflmao::roflmao: Hij is erg leuk! Hier speelt A er dus al mee, en Bart Brandweer had ie al. De liedjes zijn erggg aanstekelijk haha. Daan Dalmatier en Jimmy Jeep staan nog boven voor Sint/Kerst/verjaardag (dat weet ik nog niet precies:D)

Nina Sanders, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Harm Hippiebus staat hier boven ook klaar voor Sinterklaas :thumup:

Net terug van mijn sollicitatiegesprek. Ik heb er wel een positief gevoel over. Er zijn nog twee andere kandidaten, in de loop van volgende week hoor ik meer. Spannend!

Morgenavond heb ik een avond voor mezelf. Mijn ouders en schoonmoeder hebben los van elkaar voorgesteld om op 1 van de meiden te passen, haha. Prima! Kan ik eindelijk een keer een nacht doorslapen. Mijn vriend is nog een week weg, dus ben wel toe aan een bijtanksessie :thumup:

Nina Sanders, Muisje458, Mya en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.787
    7.374
    113
    Ja he, hier ook echt een hit! Wij hebben de echte Wobbel versie, maar alleen omdat man dat wilde, hij denkt dat ie dan weer goed verkoopt op marktplaats als ze hem zat zijn. Maar ik denk dat dit ding ons hele leven verder in huis blijft, ook leuk voor de kleinkinderen :roflmao::D
    Voor als je nog iets omverwoestbaars wilt kopen wat duur is maar zijn geld absoluut waard: kapla. Als ze ouder zijn leuk om te bouwen, en L vindt het heerlijk om de bouwwerken om te gooien of de bak leeg te mikken en weer te vullen. Wij hebben 1000 stuks, dat vind ik wel minimaal als ze ouder zijn.

Mya, Siepie85, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier staan idd Harm Hippiebus, Bas Brandweer en Timo Tankwagen. Qua dieren de afschuwelijke Kalina Kat en sinds gisteren: Koen Krokodil!

RoseMurphy, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijk! Verdiend! Een avond alleen op zaterdag zou voor mij pizza, wijn en netflix zijn haha!

YES HET IS VRIJDAG! Lekker weekend. De wijn mag dus weer open, morgen pizza maken en zometeen gaat ie op The Voice. Nog ff gauw dweilen en dan plof ik op de bank. Beide kindjes lagen zonder gemopper stipt 19.00 in bed!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina