Nope! Is het wat? Hier zitten man en ik momenteel helemaal in the Haunting of Bly Manor. Niet zo kindvriendelijk haha!
@Poolvos t had er juist eigenlijk nooit echt last van E altijd drama. Vaak dagenlang last en ook vaak ziek moet ik zeggen. hier net even wat keukenkastjes uitgeruimd en besteklades. Even alles weer schoon.
Hier ook aan de schoonmaak. Was aan, 2 wassen gevouwen, vaatwasser is net klaar. Man is het hele huis aan het stofzuigen, ik ga zo dweilen. Heb net pepernoten deeg met N gemaakt, super makkelijk recept. Gaat straks de oven in Zo nog even in de tuin spelen. Misschien nog even een stuk wandelen op een rustige plek. Even energie kwijt
Nou, ons grote speelgoed opruimproject is ein-de-lijk ook begonnen. Al het speelgoed ligt nu op een hoop in de veranda (gebruiken we swinters niet). De kast staat op zn plek. Nu nog verven. Maar dat doe ik in de kerstvakantie. ondertussen maak ik een one pot pasta, met alle restjes pasta uit de la. Het zijn al 4 soorten Lekker dom die gedraaide fotos - maar ze gaan toch straks weer weg
Gewoon IKEA. En dan een houten blad erover. De kast ga ik een kleurtje geven. Groenblauw ofzo. En dan het blad gewoon blank lakken. Waarschijnlijk ga ik ook nog iets ervoor maken trouwens. Er komen van die opbergbakken in - maar ik denk dat t mooier is als we die nog afschermen.
Gelukt Ze zijn heerlijk Zeker toen ze net warm uit de oven kwamen, hebben er met z'n allen lekker van gesmuld!
De herrijzenis van de stofzuiger heeft niet lang geduurd. Morgen maar is gaan kijken of hij nog in garantie is. Hij is rond de 2jaar. Zal echt een randgeval zijn. Zou zuur zijn is een Miele hoopte toch dat dit een beetje langer ging leven maar integendeel is de eerste keer dat mijn stofzuiger het zo snel begeeft.
Hier geld terug gekregen voor de schoenen, (die stuk waren en nog geen maand oud waren) wel gek, dacht dat ik 30 euro had betaald, maar kreeg er 40 euro voor terug..
Hier zojuist 2 mini kerstboompjes met verlichting besteld, een kerstkrans en een messing decoratie palmpje. Komt morgen al binnen!
Ahh super simpele pasta hoor! De basis voor 4 personen is: - 1 ui - teentje knoflook - 1 pakje/blik tomatenblokjes - bouillonblokje - 800mL water - 4 personen pasta - kruiden (ik doe basilicum, tijm, oregano - gewoon uit een potje) Ui en knoflook bakken. Tomaat en water + bouillion, kruiden erbij. Opkoken. Pasta erbij, laten pruttelen. Daarna kies je gewoon wat je er nog in gooit. Afhankelijk van wat je kiest en de kooktijd ervan kun je t meteen meekoken of op t einde toevoegen. Ik rasp er meestal wortel en courgette door. Soms kook ik ook linzen mee. Nu had ik wortel en kikkererwten waarvan ik nog een restje had. En nu had ik m afgemaakt met wat zongedroogde tomaatjes, olijfjes en parmezaan. Lekkerrr! Ook super lekker met een pittig worstje, als je ‘m niet vega maakt
@Poolvos klinkt lekker die pasta maar even een domme vraag misschien doe je die pasta er ongekookt erbij of toch eerst in water koken? Hier gisteren ook begonnen aan project speelgoed opruimen begonnen. Halverwege geen puf meer voor
Hier een bleg weekend achter de rug. Zat er gisteren even helemaal door. Ik verlang zo naar een dagje helemaal alleen thuis en met een dekentje op de bank Netflix kijken. Daar laad ik gewoon echt van op, maarja man zit voorlopig nog wel thuis en van de week kreeg hij te horen dat hij voorlopig niet naar kantoor mag omdat er allemaal nieuwe mensen worden ingewerkt en dat dit de nieuwe norm gaat worden. In de toekomst mag hij indien de ruimte het aan kan 2 dagen per week naar kantoor. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Mocht heerlijk uitslapen van mijn man. Werd ik pas om 10.45uur wakker . Ben ik wel van opgeknapt in ieder geval. Verder even bij mijn ouders geweest. De schoolfoto's van E & L gebracht
Nee, ongekookt! Dat is het fijne aan zo’n one pot pasta (en maakt het super snel! Weinig afwas ook nog!) En daarom gaat er ook zoveel water in. Soms moet er zelfs nog wat water bij
Ideaal ik ga hem onthouden. Heb hier ook zo'n recept. Volgens mij Mexicaans pannetje heet het. Heerlijk zo min mogelijk vaat . Ik kijk vaak ook op de website van lekkerensimpel.com en hen daar ook een aantal kookboeken van. Lekker makkelijke recepten die gaan snel klaar zijn
Bij het slot, maar moet nu echt slapen. Wekker om 5.30! (Kindjes om 7 30 opvang en wil ook echt even sporten s ochtends). Welterusten!