♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee nee nee nog meer geshopt. 3 kussenhoezen voor kerst. Met een spar erop en 1 velours donker rode. Nog een rond kerst tafelkleed en geurkaarsen.. oh Lord..

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahahaha jij. Hou op joh!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Lekker bezig :D

@Poolvos en andere Smartmax liefhebbers. A stopt echt álles in zijn mond. Hoe klein zijn die safaridieren? Niet dat ik even wegkijk en hij een onderdeel klem heeft ofzo.. Zag wel dat het vanaf (ongeveer) 1 kon?

Ik heb alles gelezen, maar had even geen meldingen meer dus ik heb in 1x veeeel bijgelezen. En reageren op alles gaat niet lukken :p

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    J stopt ook alles in zn waffel. Enige waar ik net die smartmax altijd goed mee oplet zijn die staafjes. Daar loopt hij graag mee rond en dat vind ik minder prettig.

Siepie85 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Het is allemaal groot genoeg die smartmax. Als ze vallen met zo’n mageneetstaafje in hun bakkus dan zal dat niet lekker voelen, maar het is niet zo klein dat het naar binnen schiet en past ook zeker niet in die babyluchtpijpjes :o:

Magnolia29, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Boor R zoek ik trouwens nog steeds kerstcadeautjes. Nog andere tips dan smartmax en vtech? :rolleyes:

7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Poolvos oke thanks! Geen idee wanneer de uitslag eerst, eerst afwachten of de tweede poging wel genoeg opleverde.

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier is little peoples ook een groot succes

Poolvos vindt dit leuk.
  9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    misschien al ergens gezegd ! Maar Duplo is hier ook een succes !

Poolvos vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Blokkentrein, blokkentoren, loopauto, hanertje tik, balance board, kleding?

Poolvos vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heeft iemand ook 'the secrets she keeps' gevolgd op Net5? Is een mini serie over een vrouw die doet alsof ze zwanger is en een baby steelt. Wat een heftige serie, maar heel mooi gemaakt!

12. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

#4572 Lancer1992, 25 nov 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2020
    O jee. Terwijl B heerlijk weer een aantal weken de nachten fantastisch doorsliep (ofja zo goed als) en ik misschien 1x a 2x in de nacht eruit moest voor alleen de speen, ben ik alweer ruim een half uur bezig om hem in slaap te krijgen en het wilt niet lukken... :eek: hij lijkt klaarwakker?!

Nog eventjes en ik maak een flesje warm water voor hem klaar. Zal het door de ochtendtuk komen die ik overgeslagen heb? Ik denk dat ik hem straks gewoon weer even invoer maar gewoon wat korter :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Echt super erg. Maar ál het bovenstaande hebben we. Duplo hadden we een paar gekocht en daarna heb ik twee verhuisdozen vol van de kringloop weggesleept. Dus dat is nu wel genoeg :roflmao:
    De treinbaan breiden we inderdaad nog een beetje uit! R krijgt een eigen treintje op batterij - die is ZO populair dat mama gek wordt van dat gekibbel

Ahaaa! Hier ga ik naar kijken :thumup:

wolkje1994, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat een verhaal!! Ik ga kijken of ik dit ergens kan terugkijken :o:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Present hier dus!!
    Nog éven lekker in bed hangen en dan eruit om te douchen; kindjes wegbrengen en naar ‘t werk. Nog drie werkdagen bij de vieze koffie :roflmao:

S2909, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier beiden kindjes 5.45. O deed de deur open en ging terug naar bed. Toen ging hij heel zachtjes roepen dat ie uit bed wilde :roflmao::roflmao:.maar hij luisterde dus wel! :thumup:

De mini werd om 1.15 wakker. Oh nooooo dacht ik. Ging ik er heen want hij bleef brullen. Had ie mega gepoept :o:. Doet ie echt nooit 's nachts. Verschoond en terug gelegd. Bleef nog wel ff 10 min tegen sputteren (hoopte écht dat O bleef slapen, gelukkig was dat ook zo). Daarna viel hij in slaap tot 5.45. Hoop alleen dat hij het een x weer wat langer volhoudt maargoed. Op zich tevreden met deze tijd.

De mini is hier vooral into houten blokken, treinen en alles wat lawaai maakt. Sambaballen en xylofonen (hard op slaan!) van hout. Maar dat heb je vast al. Daarom heb ik hier ook wat praktische dingen hoor :rolleyes:. Denk aan sokken, nieuwe pyjama etc. Ik weet t ook niet meer. We hebben ALLES al. Straks in de nieuwe bijkeuken komt er zo'n vakken kast van de ikea. Daar wil ik manden in doen en per type speelgoed sorteren. Dus een mand voor duplo, houten treinbaan, smartmax, puzzels etc etc. Moet echt eens wat sorteren en wegzetten ook want hen overladen met speelgoed werkt niet. Ze weten gewoon niet wat ze willen pakken en alles belandt in de grote mand. Zonde. Want ze hebben echt zo veel!

Lancer1992, Mya, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja echt doen!!

Poolvos vindt dit leuk.
  18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dit systeem heb ik nu ook gebouwd/ben ik aan het bouwen. We moeten nog even wat bakken en kasten bijkopen, maar het begint al ergens op te lijken. Het is echt super goed om speelgoed af te wisselen, dan houden ze hun interesse veel langer :)
    Verder inderdaad dat. We hebben al zoveel. Komt ook omdat familie in NL/BE altijd vanalles opstuurt. Verwende monstertjes van ons :)
    Dus ik vul vooral boekjes aan enzo. Maar iets van speelgoed “moeten” we ze toch geven. Heb al wel een lading verbruiksdingen (nieuwe klei, nieuw gekleurd papier/vouwblaadjes). Dat is ook altijd wel goed

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ook present ;) N moest vannacht 2x naar de wc en werd net wakker. Ik hoor V kletsen in bed, dus we gaan er maar uit. Zo heerlijk dat hij eigenlijk nooit huilend wakker wordt. Zit altijd met z'n Woezel en Pip knuffel te spelen :D

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

N had gisteren dus echt een off day. Boos, ruzie zoeken, geen schoolwerk willen maken. Ze is er echt zat van, we zitten inmiddels 2 weken binnen. Vind het zo sneu voor haar! :(

wolkje1994, RoseMurphy, Lancer1992 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hier een extra dag verlof genomen heeft eentje last van dromen denk ik. Bij mij in bed genomen rond 1u. Rond 5u geprobeerd haar weg te leggen maar niet goed gelukt. Er zijn nachten dat alles tegenzit. Dus ik ben compleet slechtgezind wakker en ik hoop van binnen een goed uur ook een dutje te mogen doen.

Lancer1992 en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina