Ja! Kinderen en ik hebben nergens last van. V is de afgelopen 3 maanden al non stop verkouden met alle tanden die doorkomen, maar is niet erger geworden. Man had echt zulke milde klachten, kan bijna niet dat ik nu nog ergens last van ga krijgen. Maar we blijven nog 2 dagen voor de zekerheid binnen, dan hebben we ons netjes aan alle regels gehouden
Present! De mini kqam om 5.30! Toen bij ons genomen. O kwam een kwartier later en bleef heel netjes in bed liggen! Hij riep heel zachtjes of hij bij ons mocht komen . Heb gauw een half uurtje gevonden om te sporten en daarna heb ik vandaag de boys. Maar eens bedenken wat we gaan doen. Hopelijk poepen ze beiden nu ik nog ff weg ben. Hehehe..
Wat naar al die personen met corona achtige klachten. Hopelijk knappen ze snel op! B werd om 4:30 wakker voor alleen de speen. Daar kan ik mee leven. Daarna om 6:45 uit bed gehaald. vandaag gewoon weer een poging om B in de ochtend even weg te leggen . We shall see. Later in de middag heb ik een groei echo. Ben benieuwd hoe groot de kleine meid is
Hier werd L om 5 uur wakker . Maargoed ze heeft na even knuffelen in bed, lief in de box gespeeld. Ik zie zo op tegen het werk, donderdag is zo’n pittige dag. Één of andere manier zo geen zin in. Maargoed vanavond weekend vieren, patat !
@Poolvos veel beterschap aan je tante en @Nina Sanders hopelijk test je mama negatief. @Kirzy geniet maar van je baby-date! Misschien eens nadenken om de naam van het topic te veranderen en het eerste 100dagen aan de nieuwe mama's te geven? Wij hebben een ok nachtje achter de rug. Niet super maar ook niet slecht. Ik wel weer super verkouden wakker geworden. Man heeft een beetje schrik want op zijn stageplaats zijn er meerdere oudjes met corona. A.s. maandag wordt iedereen getest. Want jammer genoeg zijn rusthuizen niet prioriteit in België. Zonet mijn loonbrief gezien doet deugd om eindelijk weer deftige cijfers te zien. We zullen proberen niet te veel te kopen.
L kwam vannacht opeens ook weer. Hij is een uur aan het spoken geweest . Eerst een volle luier maar met een schone wilde hij ook niet slapen. Na een flesje water ging het gelukkig beter en viel hij weer in slapen. Hij werd daarna pas om 8.10uur wakker. Beetje jammer, stond op het punt om E naar school te brengen, werd het als nog haasten op het einde. Vriendinnetjes van E in paniek want E was er nog niet . Gelukkig waren wij net op tijd op school. Nu ligt bij alweer lekker op bed en ik ga hopen dat hij nu even gaat slapen. Kan ik het huis even schoonmaken.
@Nina Sanders @Muisje458 geen slecht idee, een nieuwe topicnaam. Die 100 dagen zijn we inmiddels allemaal wel gepasseerd
soms voelt het ook als 100 jaar, komt geen einde aan. Hahaha nee grapje, maar met die nachten dacht ik het wel eens.
Schoonmoeders heeft corona mijn vriend en dochter zijn daar nog geweest dinsdag vriend is nu om een test wordt duimpje draaien. Hopenlijk geen corona
We kunnen er ook de dreumes club van maken . Volgens mij zijn de laatsten in januari jarig? Dan veranderen we het rond oktober 2021 in de peuterclub
Ik heb 'm net aangemaakt! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%E2%99%A1-de-eerste-1000-dagenclub-pt-1-%E2%99%A1.710052/