@Boordevol ondanks dat hier het slapen beter gaat, is mijn weerstand ook nul geworden sinds de zwangerschap. Toen begon het slechte slapen al. L hoeft nu maar een beetje verkouden te zijn en ik doe mee. Gelukkig alleen in deze tijd, is het altijd mijn oor. Doet zo’n zeer. Maar gelukkig niet Corona gerelateerd
A hoest sinds gisteravond laat als een zeehond dus niet naar opvang en vanmiddag langs corona spreekuur van de ha. Man gaat met m heen, ik naar kantoor. Hij is nog steeds vrolijk gelukkig, maar heb nu al soms t idee dat we m tegen zichzelf moeten beschermen. Hij hoest gelukkig niet mega veel, maar als ie hoest.. en ademt ook zwaarder. Is ook al tijdje verkouden natuurlijk. Bleh
Ik ga vandaag een proefdag draaien op het werk waar ik heb gesolliciteerd. Ben zo benieuwd! Hoop echt dat het van beide kanten bevalt.
Veel plezier vandaag @Katin87 ! @wolkje1994 , ze vindt het hier het leukst om haar speelgoedmand leeg te halen en te vullen. Of een stel plastic bekers en borden. Maar het liefst kruipt ze de hele tijd een rondje. Van de woonkamer, naar de keuken, naar de gang, bijkeuken, en weer keuken. Maar dan moet ik eerst echt goed gezogen en gedweild hebben, want de gang en bijkeuken zijn echt niet altijd zandvrij Vandaag een dagje met L samen. We gaan na haar eerste dutje fietsen naar de stad, boxers en sokken kopen voor de derde, die vreet die dingen op ofzo, mandjes zijn al weer bijna leeg Verder niet zo veel. Boven heb ik gister al gepoetst, en beneden komt later deze week wel weer. Dus lekker genieten samen tot de rest weer uit school komt
@wolkje1994 @Boordevol Heb toen ik op het KDV werkte een cursus gedaan, startblokken. Hier was het motto altijd: met echte spullen speel je beter. En we zagen dan ook idd als je de kids bekertjes potten pannen enz gaf dat ze zich er beter mee vermaakte dan de kunststof speelgoedjes. Was leuk om te zien
Hier is hij momenteel heel blij met auto's. We hebben via mijn schoonouders een stel antieke plastieken auto's gekregen. Nu vroem vroemt hij de zetel rond.
Wat geappig. Dat is ook mijn ervaring. Alle kids zijn vanaf het begin geboeid geweest door echte dingen als kabels, de stofzuiger, pannen, deksels enz. Ondanks de bergen speelgoed. Nu is een van zijn favorieten trouwens kabels in een telefoon of laptop proberen te stoppen hahahahaha. Hij weet dat die dingen allemaal aan kabels hangen en dan probeert ie dat ook te doen. @wolkje1994 ja hier dus ook echt sindsdien een lage weerstand en al tig keer verkouden geweest. Jongens kunnen morgen denk ik wel naar school. Dus vandaag nog een dagje met alle kids thuis. Heb ze nu aan het werk gezet op de laptop. Via basispoort kunnen ze gelukkig nog het een en ander oefenen voor school.
Hier gaat het ook al iets beter en gelukkig een negatieve test. We voelen beiden al minder warm aan. En S wil alweer spelen ipv bij mij te zitten. Gisteren hebben we heeeeel veeeel paw patrol gekeken. Wat hierboven gezegd wordt ivm speelgoed is ook wel waar. De meest normale dingen vindt hij nog het meest interessant.
@Boordevol @Kirzy Nou dat zie ik ook wel bij L... La met plastic bakken is het leukst en de fotolijsten in het raam ook. Stekkers praten we maar niet over, word er gek van. Maargoed kan moeilijk stekkers en pannen vragen aan de verjaardagsvisite zit ik mij nu te bedenken
Wij zitten lekker in een Landal park. Gistermiddag aangekomen. Q moest eventjes wennen aan een andere kamer. Sliep gisteren na best wel wat gehuil rond 20.00, daarna gelukkig lekker doorgeslapen en werd vanochtend weer wakker als het blije ei wat hij altijd is. Ligt nu net weer even te slapen, deze keer zonder te huilen dus de kamer is inmiddels goedgekeurd. Als hij zo wakker wordt dan gaan we richting het zwembad. Ik ben heel benieuwd hoe hij dat vind!
Hahahaha klopt. Wij hebben hier al een prachtig houten loopfiets, een loopbrommer, een bestuurbare auto waarin hij kan zitten en bestuurd wordt of zelf besturen (voor deze dingen is hij nog allemaal te jong, alleen in de suto gaat hij op schoot bij een broer). Los vh kleine spul dus.
Nope, kon van alles zijn. Hormonen, lage bloeddruk (dit heb ik sowieso, dat weet ik van mezelf), toch een eisprong (kan ik me niet voorstellen maar goed, het zal wel), reactie op spiraal.. stress.. whatever. IK BEN ZO BLIJ dat ik er vanaf ben om mijn lichaam gewoon even zelf wat tijd en ruimte te geven. We gaan het wel zien. Oh trouwens. Als je hier 2 kinderen hebt die beiden los gaan op Banana van Shaggy én Tigers van Bilal Wahib.. dan doe je volgens mij best iets goed, toch? Ik ga in elk geval niet de clip van Video Vixen opzetten waar O bij is... Of ben ik nu een moeder die zich veeeeeeeeeeeeeels te jong voelt? Hahahah!
Oh en hier ben ik weeeeeeeeeeeeeer in onzin spullen getrapt.. Oh my God. Ik heb ZO veel gekocht de laatste tijd.. ik heb mijn creditcard aan mijn man gegeven. Dit keer: Tanrevel! Zoek maar eens op haha!
Ja, een keer bij een vriendin. Werkte zo enorm goed. Daarom zelf besteld. Ik houd wel 1 min sprayen aan max per keer...
Dit is dan heaven voor jou. Echt een zak apparaatje waarbij je in 1-2 minuten je gezicht en hals sprayt. Binnen een uur verschijnt dan de kleur en my God, die resultaten he! Tip: gebruik daarna geen foundation maar gewoon een fijne creme, fijne exfoliator vooraf en eventueel een transparante poeder. Niks geen schmuck maar zo'n ongelofelijk mooi en natuurlijk resultaat!