Is het heel erg dom dat ik me nu al beter denk te voelen nu ik van die spiraal af ben? Zit natuurlijk puur in mijn hoofd maar ik voel me letterlijk lichter. En dit klinkt erg zweverig, zo ben ik niet per se, maar na 2 zwangerschappen en bevallingen vertrouw ik 100% op mijn lichaam. Icm met heerlijke acupunctuur denk ik de komende periode fysiek lekker bij te komen. En ja, dat kan ik echt gebruiken!
2 drukke dagen achter de rug. Gisteravond laat thuis van het werk en vanmorgen weer vroeg op voor het werk. Iedereen in huis dacht we slapen lekker uit dus werd om 7uur wakker gemaakt door E. Ik had een uur om iedereen aangekleed en gegeten naar school/opvang te brengen maar het is gelukt. Hen de afgelopen 2 dagen een beetje in de piep gezetten. Was overtijd. Begon vanmorgen de misselijkheid. Vanmiddag op het werk brak het heerlijk door en waarschijnlijk een van de bijwerkingen van de antibiotica die de kop op stak, maar kneep hem wel even. En nu ben ik ziellug en heb ik een zak m&m's opengetrokken Vandaag een te lieve foto gekregen van de opvang, maakte alles weer helemaal goed vandaag. Haal zo de foto weer weg. Bekijk bijlage 662169
grappig dat jij ook uit de kinderopvang komt, ben je er al lang mee gestopt? Ben nieuwsgierig, wat doe je nu voor werk, als je wilt vertellen hoor uiteraard
@Katin87 Hoe ging het vandaag? Enthousiast thuis gekomen hoop ik? @Nina Sanders Fijn dat hij er uit is! En snap dat het in je hoofd zitten, maar je beter voelen is natuurlijk helemaal een bonus @Miekje86 Wat een schatje ❤ Heerlijk zulke foto's!!
Ik heb hier laatst verteld over de vacature waar ik nog niet op kon solliciteren? (Was intern uitgezet bij een andere organisatie) Ik werd vanmiddag gebeld door een oud collega, ze hadden nog geen geschikte kandidaat gevonden. Of ze mijn gegevens door mocht geven Jazekerrrr Nog geen kwartier later werd ik gebeld door de P&O'er of ik mijn CV zo snel mogelijk op wilde sturen en of we daarna een klik gesprek kunnen plannen Helemaal hyper vanavond m'n CV geupdate en net gemaild! Nu beslissen of ik 1 dag in de week meer ga werken (werk nu 3 volledige dagen) of dat ik me ga laten detacheren voor die ene dag.
@Nina Sanders , fijn dat hij er uit is! @Miekje86 , wat een schatje L is helemaal door haar sprong heen (zei de moeder die ontzettend anti-sprongetjes was bij haar eerste 3 koters, maar het is bizar zoals het bij L wel zo werkt ). Ze is zo gezellig. Slaapt overdag weer goed, vandaag 1 keer 2,5 uur en 1 keer een uur,vanavond weer zonder huilen gaan slapen. Tot net, ze huilde, bleek flink gepoept re hebben. Nu slaapt ze weer. Ik duik in bad en bed, morgen weer vroeg op om te werken. Snel op zoek naar een baan waar ik niet meer zo vroeg hoef te beginnen (ik sta op niet werkdagen pas 07.15 op , lijkt me erg lekker om dat elke dag te kunnen)
Hier baby O trouwens vanmiddag moeten ophalen met 38.3 Volgens mij zit ie toch onder de waterpokken op zn gezicht. Arme ding krabt zich kapot. Leuk weetje. Enkel als ik, mijn man of broer O wil kussen met baby O komt die lange lap naar buiten en hebben we de grootste lol. Ja, ik kus mijn baby dus gewoon op zn bekkie met tong. Is dat dan echt zo raar? Werd er op aangesproken nl. Weetje. Suck it up.. laat mij gewoon even een momentje met baby O hebben. Voor de rest geen bijzonderheden..nu slapen
Ja, ik vond het een leuke dag! Het werk is iets minder uitdagend dan mijn huidige werk en ik ga er waarschijnlijk qua salaris ook iets op achteruit. Daar tegenover staat 5 min reistijd ipv 45 min, leukere collega’s, betere werktijden. Ik krijg waarschijnlijk deze week een aanbod. Ik wil er eigenlijk wel voor gaan, mits ik er niet al teveel op achteruit ga.
Nou ja zeg . Hoezo op aangesproken? Wat een onzin! Ik kus m'n kinderen ook op de mond, met tong van V want dat doen baby's. Wat een gezeur...
Ja echt. Onzin toch. Vonden wij dus ook. Baby O en ik hebben heel wat af gekust hoor. Zeker vandaag. Dat lieve ding. Nee hoor, met de oudste heb ik ook altijd veel gekust, met deze dus ook!
meen je die ! wat gaven ze als reden op dan? Ik vind het trouwens ook normaal hoor, moet gewoon kunnen
Wat een doos, echt niet normaal. Alle baby’s worden 9 van de 10 keer verkouden. Gaf je m niet spontaan nog een kus op zijn mond?
Poeh denk nu al bijna 10 jaar. Was toen het zo slecht ging in de kov. Reorganisatie en 2e ronde moest ik eruit. Was toen 5 jaar in vaste dienst. Daarna bij Ziggo klantenservice. Die locatie ging dicht. Kon toen wel naar een andere locatie maar was niet te doen qua reistijd. Daarna bij n ander bedrijf was meer de ict kant op. Nu zit ik op een klant contact centrum van een gemeente. Leuk team leuk salaris En jij ?
Ja! Maar hier zijn ze echt dom hoor. Merkte ik bij broer O ook al. Destijds vielen ze zo over het feit dat hij pas zo laat liep en het kruipen heeft overgeslagen. Achja.. kan me er niet meer zo druk om maken..
Huhhh wat zie ik nu? Ma 27 en di 30 graden? Vind ik niet eens vervelend in september. Dit soort temperaturen in juli zijn anders, dan is de zon wat krachtiger. Zal ik iets deprimerends vertellen? In sept worden de dagen per dag (!) 4 min korter. Dus: het gaat snel donker worden. In maart daarentegen elke dag 4 min langer licht. Scheelt veel he? In de andere maanden is het verschil kleiner per dag. Komt door de stand van de aarde tov de zon!
Hallo dames eindelijk weer telefoon terug deed heel raar en leen toestel goedkoop model om alleen te bellen Dus mis erg veel hoop Ddat ik vanaf nu kan bijhouden Vanmiddag 12 uur cb