Woohoo A heeft van 19.00 tot iets voor 7.00 geslapen. Heerlijk! Man en ik gingen wel laat op bed en werden 6.00 even wakker van een mug maar die is door man even vakkundig opgeruimd haha. Nu douchen en aan t werk ! (Thuis) Samen met man en A. Gezellig
Echt wat een gezeik. Snotverkouden wakker geworden, dus afspraken met familie vandaag, waar ik gigantisch naar uitkeek... afgezegd. Logisch hoor, maar baal toch. Probeerde via digiD een afspraak te maken voor een test, ‘geen teststraat gevonden’. Met bellen kom ik er niet door . Vind het toch ‘spannend’ L hoest al een paar dagen met even snot. Gisteren ging ik uit het niets mee doen. Snot, keelpijn en hoesten. Men hé, alsof je keel kapot geschraapt is met de rasp. Nog nooit deze combi gehad. Kan veel zijn hoor, maar ben toch benieuwd, hoop t zo niet. Komt zoveel gedoe van op werk
Vervelend he? Wij hebben een bezoeker gehad die ervoor koos te komen ondanks dst ik hsd verteld dat we verkouden zijn. Die had het dus de volgende dag ook te pakken, incl enorme keelpijn zoals jij beschrijft. Die heeft zich wel laten testen en uitslag was negatief. Er heersen gewoon ook de gebruikelijke verkoudheden die hoort bij deze tijd vh jaar. Je kunt het alleen niet uitsluiten.
Teken van leven!! Ik ben er hoor! Maar ik loop deze keer wel 160 berichten achter die ik niet ga inhalen. Als ik wat belangrijks heb gemist, moeten jullie me maar bijpraten en taggen Nou, psychiatrie in zweden. Zucht. Ik hoorde al dat de organisatie een beetje matig was. Nou understatement van de eeuw. Je-zus. Maar daarover later meer. Ik ga weer doen of ik werk. Fijne dag allemaal!
ja en ik ben wel realistisch dat ik gewoon een laag immuunsysteem heb. Is zoals het is, en komt wel weer goed. Maar in pak alles op voor mijn gevoel. En werk met kinderen / ouders die kwetsbaar zijn, dus bij het geringste moeten de alarmbellen rinkelen. Dus je wilt nuchter blijven, maar ikzelf ga toch ‘piekeren’. Naja L vind het heerlijk volgensmij om zo te bubbelen met mama. Dus zie er maar het voordeel er van in. Al voel ik mij met t uur zieker worden. Hallo momlife
Hopelijk kan je snel een afspraak krijgen voor een test. Hoewel je wel kan verwachten dat die negatief is, is het toch een geruststelling als je die bevestiging krijgt. En jouw symptomen had ik dus ook. Viel eerst mee en werd met het verloop van de dag slechter.
Ik ben aan t shoppen voor L. verveling slaat nu al toe. Ben alleen op zoek naar een flaired pants. Iemand een tipje waar je leuke kleding hebt?
Hier alweer een soort van drukke ochtend achter de rug. Eerst E naar school gebracht, pakketje opgehaald, L entertaine en nu ligt hij al lekker te slapen sinds half 10. In de tussentijd heb ik al een was aan staan, 2 wassen weg gevouwen en beneden gestofzuigd en gedweild. Nu even lui op de bank in de hoop dat L nog eventjes slaapt. Hoor wel dat er net een wasmachine klaar is, maar de vloer is nat en ik weiger er over heen te lopen . Zo dadelijk de tafel vast dekken en dan E alweer ophalen van school. Hier word het dinsdag trouwens 33graden
Ja dat waren zware tijden voor kinderopvang. Ik werk nu pas sinds begin maart bij hele leuke kinderopvang, daarvoor 10 jaar bij dezelfde, heb zelf ontslag genomen eind 2018. Werkgeefster had sterallures en ik kon niet meer met haar door een deur, ze was dan ook totaal niet professioneel en maakte gewoon soort van ruzie waar ouders op de groep bij waren, lang verhaal, miskraam die niet geaccepteerd werd, zware overstimulatie na icsi poging, ze dwong me te werken, rechtsbijstand is er bij geweest zelfs, te bizar voor woorden. Toen heel kort bij andere organisatie, totaal geen klik met bepaalde collega’s, en toen bleek Cryo poging ineens geslaagd, wat echt een wonder was, want heb er rond de 60 totaal gehad.. en zwanger was ook niet handig gezien naaste collega ook zwanger was alleen 2 maanden verder. Nou en zwanger en solliciteren bij kinderopvang is geen goede combinatie... dus pas weer eind feb eerste sollicitatie gedaan, (daarvoor ziektewet want had bekkenklachten) en klinkte zo goed, dat ik paar dagen later begonnen ben, nu net contract verlenging gekregen, en echt zo leuk waar ik nu ben, top leidinggevenden en alle collega’s zijn gewoon prima, leuk en goed mee te werken. zou je wel nog terug de kinderopvang in willen ooit of niet? Ik zelf kan me namelijk niet voorstellen dat ik ooit ander werk zou gaan doen, ik ben dan wel echt babyleidster, en andere groepen zou ik niet standaard willen draaien.
@Mya Jeetje wat een verhaal. Belachelijk hoe je bij de vorige werkgever behandeld bent. Maar goed ook dat je daar weg bent zeg. Wat fijn dat je nu lekker op je plek zit op je nieuwe werk! Heerlijk is dat. Zo belangrijk om met plezier naar je werk te gaan. Ik zie mezelf niet zo snel weer terug de kinderopvang in gaan. Heb zelf op de bso en verticale groep gewerkt van het kdv. De laatste 2 jaar alleen maar op het kdv. Maar als ik dat zo weer zie met J weg brengen ben ik toch blij dat ik weer weg kan ahaha al die kids. Vind ook dat het werk zwaar onderschat wordt. Vond het lichamelijk en geestelijk wel pittig. En dan die ouders die in de ochtend zeggen: Veel plezier he wtf veel plezier ahaha Moet ik straks zonder werk zitten en ik kan niks vinden dan is het niet anders. Zal gewoon erg wennen zijn weer met de kiddies
Hahah ja alweer bijna 13 weken. Gaat wel snel. Weet met J dat de weken voorbij kropen. Nu vliegen ze om. Ja gaat opzich wel oke. Heel erg moe en nog steeds misselijk. Hopen dat dit met een paar weken voorbij is. Lief dat je t vraagt
Dames gewoon even een zwaai. Ik lees wel mee maar super druk zo werken weer in het zkh en dan vaak savonds laat thuis. Dus gewoon echt weinig tijd om iets te doen!
Net cb geweest meneer is heerlijk gegroeid 9550gram en 76 cm zit alweer op groene lijntje met gewicht. Prikjes ff kik en toen alweer klaar kleine bikkel.
Herken ik. De tijd vliegt voorbij. Wij hadden net ons huis gekocht en waren aan het verbouwen toen ik zwanger werd. Toen vloog de tijd al helemaal voorbij. Gelukkig nergens last van gehad qua klachten. Hier net terug van de stad. Mijn mailbox ontplofte en gewoon gekkenhuis. Die 2 kinderen vervelen zich enorm en wist écht ff niet hoe ik het allemaal moest doen. Bel ik mn leidinggevende, zegt ie: ga gewoon ff lekker de stad in. Ze wachten maar ff. Zo gezegd zo gedaan
Ja, klopt zeker dat t werk zwaar onderschat wordt. En ja, dagelijks ouders die ons heeeel veel plezier wensen, wij zeggen dan ook: jullie ook veel plezier! Toevallig heb ik nu een ouder die zelf ook uit de kinderopvang komt, nu totaal wat anders doet, en die wenst ons sterkte... vaak komt sterkte meer overeen... maar toch, echt ik vind t zo leuk werk, zo mooi dat al die baby’s je ineens herkennen, en dat ze graag bij je zijn, en al die ontwikkelingen, heerlijk! En t is idd belangrijk dat je met plezier naar t werk gaat, en dat doe ik nu echt weer. verticaal heb ik ook weleens een paar weken draaiende gehouden, maar dat vind ik echt niks, heb dan continu het gevoel dat ik niemand genoeg aandacht kon geven. En bso ook, dat vind ik helemaal niks. Ben ook echt als babyleidster aangenomen, en er ook bij sollicitatie al bij gezegd dat ik echt voor baby groep ben, en bij hoge uitzondering een dagje op andere groep moet kunnen, maar meer als dat niet. Waren ze juist heel blij mee, en dat respecteren ze ook, net als dat de peuterleidsters zeggen, O nee geen baby’s hoor...
Jullie tips? Baby O krabt zn hele gezicht open.. Enorme jeuk. Combi waterpokken en muggen Bekijk bijlage 662240 Bekijk bijlage 662241