♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nee heb er niks tegen. Het is op zich wel te doen. Gewoon vervelend dat weeïge gevoel in je maag. Meestal met wat kleins eten gaat het wel weg.

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Aah wat sneu zeg. Maar weet je zeker dat het waterpokken zijn? L had eerder ook extreem veel muggenbulten. Heb getwijfeld of het waterpokken waren maar dat heerste nergens. En het bleven can die rode bultjes. Dus toch muggenbulten. Ze had ze ook alleen op plekken die onbedekt waren met slapen, armen, gezicht, hoofd, handen.
    Tegen waterpokken heb je van die verkoelende poeder. Regen muggenbulten geen idee, L zat er gelukkig nooit aan.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja want ze vullen zich deels met vocht. Maar ook muggen. Onze beide kinderen hebben het nu 2x 'half'. Of het echt door zet weet ik niet. Maar het is wel sneu want hij raakt er gefrustreerd door. Jeukt enorm en krabt het dus open.
    We hebben van die verkoelende mousse die je in de koeling moet bewaren maar dat helpt maar voor 5 min...

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean op de opvang zat van de week ook een kindje met waterpokken. ;)
    Volgens mij is het echt een combi van beiden

5. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Badje met havermout hielp hier wel

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Mya ahah ja sterkte komt meer overeen inderdaad! Op de verticale groep heb je het idee dat je de hele dag politie agentje bent en nergens echt de tijd voor hebt. Al vond ik dat wel weer leuk hoe de oudere kids met de hele kleintjes om gingen. Je had er altijd een paar extra leidsters bij :D beide samenstellingen hebben zn voor en nadelen.

Bso vond ik opzich ook wel leuk. Echt heel wat anders.
    Alleen babies zou ik ook echt niet aan moeten denken:roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    @Nina Sanders heb je nog foto van de waterpokken?
    Wat ik deed is koelzalf en vaseline lannette.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja op vorige pagina.
    Koelmousse heb ik en Lanette ook ;)

Hier zojuist een ander bed besteld voor O. Het moet nu écht. Ik dacht het wel even te bestellen maar my God. Een bed, matras, dekbed, kussen, beddengoed, gelijk een ander nachtlampje... Ik ben echt half blut joh. De kinderbijslag komt eind sept weer toch? :p Hahahaha.
    Maar ik heb wel de meest toffe dingen besteld. Ik zoek ff fotootje

Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113

En nog deze haha

Boordevol, Magnolia29, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Gaaf @Nina Sanders ! A heeft het ledikant van dat merk :) Mooi dat bed, denk dat A die tegen die tijd ook wel krijgt als ze er dan nog zijn haha

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    @Nina Sanders ik zie daar dus niet echt waterpokken in? Meer soort allergische reactie vandaar ook de vraag heb je een de waterpokken:roflmao:

pfff ik was vandaag eindelijk weer even op een normale tijd klaar. Dus vanavond echt even tijd voor de kids gehad. Echt even heerlijk!!! Alleen T staat dus nu echt heel lang los, ben echt bang dat het gaan lopen niet lang meer gaat duren.

Kirzy, S2909, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou ik twijfel ook. Feit blijft dat beide kinderen dit nu 2x half hebben gehad. Het breidt zich heel beperkt uit. Sowieso zat er een mug, maar het zijn echt niet enkel muggenbulten want die vullen zich niet met vocht. En hij krabt het flink open. We zien wel. Hopelijk stabiliseert het zich. Even cru gezegd van mij (oh oh) maar zolang hij verder vrolijk is gaan er bij mij geen alarm bellen rinkelen. Wordt hij needy en krijgt hij verhoging (zoals gisteren) dan ben ik alerter. Jeuk is hartstikke sneu maar niet levensbedreigend. ;) ik kijk het aan, maar wil de klachten als het kan uiteraard verlichten voor hem

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja geweldig merkje idd! Kijk nu al uit naar het resultaat straks, we hebben bewust gewacht met verven omdat de boel verzet en verhangen moet worden. Maar icm terracotta beddengoed, rotan kapstokjes, zijn huidige hemeltje en de jungle details móet het goed komen. Er zullen tzt foto's volgen maar dit gaat nog wel ff duren. We hebben geen haast :)

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders , wat naar dat baby O zoveel krabt, t enige wat ik kan bedenken is desnoods sokken over handen doen, en nagels superkort houden en goed vijlen, zodat hij er niks mee kan. Hier hadden ze met waterpokken niet gekrabd eigenlijk, heb er dus nooit iets mee hoeven doen.
    Veel beterschap voor hem.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Smijt ie gelijk heel woest uit hahaha.
    Hij lijkt vooral last te hebben van de jeuk en dan vooral in zn slaap. Ik ga het in de gaten houden. Benieuwd wat de nacht hem brengt. Gister verhoging gehad maar vandaag niet.

Mya vindt dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Vocht in muggenbulten kan wel degelijk! Ik krijg zelf altijd een allergische reactie van een muggenbeet. Bij mij worden het altijd hele grote onderhuidse schijven met blaasjes erop. Ik heb dus standaard anti allergie pilletjes thuis liggen.

Het zou dus erg goed kunnen dat beide O’s overgevoelig zijn voor een muggenbeten.

17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Mya, Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ook een teken van leven :o:
    Wat een hectische dag zeg, pfff. V heeft enorm veel last van z'n doorkomende kies. Vieze luiers, kapotte billen. Kan het amper schoonmaken, hij giert het uit :eek:

Morgen vrij en tijd om het huis grondig aan te pakken, boodschappen doen enz. 's Middags komt een schoolvriendinnetje van N voor het eerst spelen. Vind ik best spannend! Ze hebben al besproken wat ze gaan doen;
    Eerst met playmobil, dan met de washimals en nog boven spelen ;) Zo lief!

Kirzy, S2909, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat sneu voor baby O @Nina Sanders! Geen tips, maar het ziet er erg vervelend uit. Hoop dat 't snel over is!

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt waar? Hoe kom ik daar achter? Nieuwe info voor mij. Thanks. Ik schrijf het allemaal heel ouderwets op haha

Deel Deze Pagina