Oh zodra hij gaat lopen gaat het zoveel makkelijker zijn (zodra hij het goed ondrr de knie heeft). Dus zou er niet bang voor zijn hsha. Dat losstaan ineens is zooo leuk. Eerste keer weet ik nog goed dat we dachten ‘huh, hij hft niets vast’. Maar het was alleen als hij heel geconcentreerd was met iets dat hij vast had. Zodra hij zich bewust werd vh staan klampte hij zich direct aan jets vast. En t ging steeds bewuster en langer. Superleuk om zo mee te maken.
Ja heerlijk is dat, kan aan de ene kant ook niet wachten tot hij nog maar 1 slaapje doet op een dag. Kan ik nog meer ondernemen. Moet zeggen dat ik de leeftijd van 4 ook ideaal vind. Worden ze zelfstandiger. E speelt regelmatig bij ons voor alleen in de speeltuin en ik rommel dan lekker binnen uiteraard gluur ik regelmatig of alles goed gaat
Voel me super sneu. A heeft 1speeltje waar ze een beetje troost kan uithalen. Nu moest ik deze ochtend op de gemeente zijn. Neem ik haar speeltje mee in de koets en waarschijnlijk tijdens een moment van effe gedachten ergens anders moet ze hem tijdens de wandeling naar daar uit de koets gegooid hebben. Heb overal gekeken op de weg naar huis maar ben hem nergens tegengekomen. Heb al heel internet afgegaan maar is overal niet meer beschikbaar.
Dat is K.....met peren. Om welk speeltje gaat het? Ik kan anders kijken of wij hem hebben. Als het niet de favoriet van hier is kan ik het anders opsturen naar je
Die slaapjes zijn echt vreselijk nu N naar school gaat.. V wil steeds rond 14u slapen, om 14.15 moet ik N ophalen en ben rond 14.30 thuis. Eigenlijk net te laat Chagrijnig dat hij dan is in de buggy of op de fiets
Irritant he. Hier is het nu ook zoeken naar welke tijd het beste is. Vandaag sliep ze van 9 tot 11, dan red ze het echt niet tot 15.00 uur (dan ben ik terug van school). Dus lag ze er 13.00 weer in. Gelukkig was de oudste thuis, dus kon hij oppassen, en kon ze tot 15.00 slapen. Maar dan is tot 18.30 wakker blijven ook weer te lang. Tijd dat ze 1 dutje gaat doen, veel makkelijker
Ah ja heb ook even gezocht. Ik vind hem alleen maar bij buitenlandse sites. Er is ook een panda versie zag ik. https://www.mumzworld.com/en/playgro-squeek-bunny-squeaker Edit; geen idee of ze verzenden naar BE. Maar als ik hem in het Engels zoek op Google kom ik wel wat buitenlandse sites tegen.
Een deel van de bestelling heb ik al binnen. Ik ben de kamer van O echt aan kant aan het maken. Ik voel dringende opruim woede. Ik ben blij met de herindeling. Er komt de maanlamp en ik heb een planeten mobiel op het oog. De muren worden nog geverfd. Wanneer exact weet ik niet, maar ik wil mijn man niet pushen. Die is net klaar met de tuin en hij heeft al telkens het gevoel dat ik m klusjes geef hahaha.. Bekijk bijlage 662344 Dan komt hier echt het peuterbed. Het hemeltje moet uiteraard verhangen worden, ook hier komt verf (donkere kleuren!) en het fantastische bed. En de giraffe er natuurlijk naast. Want ja, die gaat elke avond mee slapen. Op de grond. Naast O. Met dekentje en kussen. Wat een leven he. Die giraf toch. Het lijkt nu allemaal nergens op maar in mijn hoofd is het perfect en ZO mooi! Bekijk bijlage 662345
Herkenbaar, hier is E om half 3 uit en meneer slaapt dan nog heerlijk te slapen. Mijn voordeel nu is dat mijn man nog thuis werkt en 1 dag in de week naar kantoor mag. Hij gaat nu op woensdag naar kantoor. Kan ik mijn ding doen in huis en E is dan om half 1 uit en dan is L altijd wakker. Op donderdag kan ik L lekker laten liggen en de babyfoon dumpen bij mijn man om deze rede mag mijn man nog wel even thuis werken maar stiekem geniet ik wel als ik lekker alleen ben
Nee die hebben wij niet. Kan je niet eventueel een oproepje op marktplaats Facebook zetten. Zie dat hier in de omgeving wel vaker gebeuren
@Muisje458 ohhh wat vervelend zeg! Inderdaad wat miekje zegt, misschien is dat een idee? @Nina Sanders heel mooi! Nu al Hier lig ik helemaal kapot op de bank. Ik ben voor mijn zwangerschap al aan de mirena begonnen, dit omdat mijn menstruaties erg extreem zijn qua bloedverlies. Ik had gehoopt dat dit na drie jaar mirena of zwanger zijn, wel over zou zijn. Drie weken terug spiraal verwijderd en nu eerste menstruatie. Echt niet normaal... zal jullie de details besparen. Lig in ieder geval helemaal slap op de bank. ***zooi
@Muisje458 wat ontzettend balen! Heb je iets aan hun comtactgegevens? Zou ze mailen of bellen, uitleggen hoe en wat en hopelijk hebben ze dan verkoopadressen of een oplossing.
@Muisje458 ik heb voor je op marktplaats gekeken in Nederland. Dit is het enigste wat ik kan vinden. Een knuffel uit de geschenkset. Misschien kan en een berichtje sturen of ze ook toevallig ‘jou speeltje’ heeft ? https://link.marktplaats.nl/m1595651271?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ja gebruik al heel veel, ik leef bijna op de supplementen. Maar heb een afspraak gemaakt bij de homeopaat. Heeft me al vaker met dingen geholpen. Op acupunctuur reageerde ik te heftig. Wel een teken dat het zeker helpt. Mensen die het zweverig vinden kan ik goed tegen spreken
Ik vond het zweverig maar toen ik direct geen last meer had van maagzuur tijdens de zwangerschap (hoefde zelfs fors minder omeprazol te gebruiken) geloof ik er wel in. Hopelijk helpt het ook om een beetje een normale cyclus te krijgen. Ik ben random bloedverlies echt kotsbeu