Net terug van de huisarts. De dubbele oorontsteking is nog aanwezig maar zijn luchtwegen klonken wel al zuiverder. Morgen zou hij zeker koortsvrij moeten zijn. Nu perdolan gegeven en zometeen zijn bed in.
Mijn vriend is net weer terug naar 1,5 week Frankrijk. Hij doet zeker meer zijn best, dus dat is fijn! Hopelijk houdt hij het vol. Vaak is het maar van korte duur.
Dames, mag hij vanaf nu gewone melk uit een pak? Of moet je dat langzaam mengen met iets om te laten wennen? Hij krijgt alleen nog borstvoeding wat melk betreft.
Wij zijn net terug van de hap, 40 min hier vandaan Omdat ze koorts had (39 vanochtend) verplicht naar de corona poli in het zkh, ondanks dat we wisten dat het van de oorontsteking kwam. Maar goed, we hebben antibiotica gekregen. Hopen dat het snel werkt
Mag ik heeeeel even m'n frustratie hier laten? We hebben onze box te koop gezet. Via Facebook en marktplaats. Er zijn tot nu toe 3 (!!) Mensen geweest die me hebben gevraagd of ik voor de vraag prijs de box ook zou willen komen brengen Een ervan woonde zelfs een uur bij ons vandaan! Ik ben toch potverdorie geen Bol.com?! Als je geen vervoer hebt, dan regel je toch familie/vrienden? Ga je in elk geval niet vragen of de verkoper het kan brengen... Ik snap het echt niet. Ja, dit zit echt enormmmm in mijn irritatie zone merk ik
Vandaag alweer 6 jaar getrouwd en zojuist met E onze trouwalbums beken. Hilarisch sommige foto's . Paar in de groepsapp van de collega's gezet, zijn de meeste niet blij mee lees de baas met een paar drankjes op de foto . Ik heb weer chantage materiaal
Hier weinig nieuws. Kom er zojuist achter dat er nog een hele was buiten staat. Vergeten naar binnen te halen. Die gaat nu vannacht natuurlijk heel vochtig worden. Ach, morgen wordt t weer mooi weer. Ik laat m lekker staan hahahaha
Hier veel wakker vannacht met onze R. Hij heeft 39gr koorts en is zielig. Verder geen symptomen, dus zal wel weer een virusje zijn. Hopelijk niet weer een oorontsteking zoals vorige maand het ging net beter, ook met eten! Nou we zien wel. Dat wakker zijn is slecht voor mijn bankrekening - ik heb net echt op drie verschillende plekken een berg kleding gekocht was ook al wel echt lang nodig