Wellicht wat laat @wolkje1994 maar als het echt al helemaal open is dan idd miconazol kopen. Anti schimmel creme. Maar gewoon voortaan: maïzena
hier drukke dag gehad. Alsnog gefeliciteerd @S2909 hopelijk leuke dag gehad. Hier weer mega druk. Over 1,5 midweekje naar zee.
Ahh ja! Nou ik stond mee te huilen hoor, ging door merg en been bij haar. En ik zat ‘ja meisje moet even, Oo wat stom van mama’ goede tips thanks ! Ga ik doen! zalf is al om huis ja . Apotheker en huisarts zeiden dus dat je het beter bij zalf kan houden ipv iets van poedervorm. Om bovenstaande redenen. Maar lees dat t geregeld juist wel helpt, dus onthoud t zeker
Als ik weet dat O tanden poep heeft (welke tanden hahaha) dan gebruik ik het gerust als het ietwat rood is. Maar echt open wonden niet. Dan anti schimmel creme
hier een hele toffe planeten mobiel besteld voor op O zijn kamertje. Solar systeme van AUTHENTIC MODELS (zo heet het merkje). Zo gaaf. Echt 150 x 135 cm ofzo. Ik was op zoek naar echt een goed vullend decoratie item voor op zn kamer. Benieuwd wanneer die binnen komt.
Hier ineens een gekke avond. Mijn man kwam thuis me Mex (onze Franse Bulldog die altijd mee naar de zaak gaat) en vanaf 15.00 was ze niet helemaal zichzelf meer. Veel liggen en bijna niet willen staan. Ik heb het even aangekeken maar zag al heel snel dat ze echt niet oké was. Het was voornamelijk iets aan de achterkant. Trilde helemaal en zakte direct door had pootjes. Dus de spoedlijn gebeld. Konden om half 10 komen. Mijn man ging nog even naar het huis, hij belt me vrij snel dat er eerder een plekje vrij is gekomen, of ik alvast Mex haar tuigje wil om doen enz. Ik doe dat en wil haar voorzichtig optillen; gillen, piepen echt door merg en been. Tegelijkertijd plast ze alles onder en spartelt extreem, net of ze een soort aanval had. Ik schrok me echt dood, dat geluid ging door merg en been. Ik wil haar weer voorzichtig neer leggen en toen werd ze helemaal slap. Op dat moment kwam met mijn man binnen. Die heeft haar opgetild en is direct naar het dierenziekenhuis gereden wat godzijdank echt vijf minuten van ons huis zit. Quin ook huilen door het harde gegil en gepiep van Mex. Inmiddels weten we nog niet wat het is. Ze denken misschien een baarmoederontsteking maar ze is gesteriliseerd.. Dus dan komt dat niet echt veel voor. Of een hele heftige blaasontsteking. Tja of iets anders maar het is nog onduidelijk. Ze zijn nu bezig met een echo maken van al haar organen. Ik hoop ZO dat het niets engs is. Arm arm arm beestje. Vanochtend was er nog niets aan de hand en dan nu zo snel ineens zo ziek. Sorry voor de lange ego post! Maar ik zit hier nu alleen thuis te wachtte.
Oh wat erg! En zo in spanning zitten wachten ook. Hopelijk hoor je snel meer. Baarmoederontsteking kan volgens mij wel vrij snel gaan. Als dat het is komen ze daar nu wel achter. Ik duim voor jullie dat het meevalt en jullie erachter komen wat het is en wat eraan te doen is !!
Ja Ik heb ook echt nog een uur na staan trillen. Dat geluid van dat beestje. Ze zijn er inmiddels nu al bijna 3 uur.
Neeee voor het laatst een uur geleden en reageert nu niet. Toen was de update dat ze een echo gingen maken en haar verdoofd hadden. Ik zit nu ook echt super emo allemaal filmpjes van haar te kijken. Echt onze eerste ‘kind’. (Ik huil ook altijd als ze naar mijn schoonouders gaat als we op vakantie gaan) Kijk haar nou. Wil haar nu echt knuffelen. Bekijk bijlage 662774
Jeetje meid sterkte dat is echt heel naar en vooral dat je nu niks weet ook nog. Hopelijk is het niet iets ernstigs.
ohhhh meid! Wat naar zeg, natuurlijk voelt ook zij als jullie kindje! Hoop dat het goed te behandelen is en je snel wat hoort !