♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    De staafmixer had ie hier onlangs ook in handen, schrok me rot. Dacht alles wat scherp en gevaarlijk was uit de lades te hebben gehaald (alle kastjes momenteel rommelig hierdoor) maar die had ik over het hoofd gezien.

hier wordt er niet geklommen maar wat ook super leuk is is op alles staan, dus beker op de grond gooien en erop staan (= keihard onderuit gaan), maar ook dekseltjes van plastic bekertjes (waarin klei hoort) etc. Pff echr zooo gevaarlijk.
    @Muisje458 zo die groeit bijna de curve uit. Fijn dat dat wel goed gaat.
    @Magnolia29 heel benieuwd hoe het gesprek gaat. Daarom wil ik dingen die spannend zijn altijd zo vrkeg mogelijk op de dag zodat ik niet de hele dag zit te zenuwen.

@jvsd92 hoe is het nu? En uitslag urine al bekend?

er was trouwens een nieuweling, paar paginas terug maar ben even de naam kwijt. Ben je er nog?

S2909, Muisje458 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Net als de anderen; vooral alles wat geen speelgoed is, is fantastisch :D

En het speelgoed van z'n zus. Haar nieuwe Anna en Elsa jurk, haar poppen en barbies, achter de poppenbuggy lopen :rolleyes:

Nee zonder gekheid, de grootste lol heeft hij met het speelkeukentje van de Ikea. Dat is precies op de goede hoogte voor hem om bij te staan en te 'koken'. Alles uit de dozen halen, met pannen tegen elkaar aan slaan. Hij vindt 't geweldig. Kleine Masterchef :D

Mya, Poolvos, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah ja! Ik ben denk ik dan te voorzichtig met ‘normale’ spullen en focus teveel op het echte speelgoed hah. Zal straks is kijken als hij wakker is. Q is 9 maanden, staan kan hij nog niet. :D

4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nog niet! Om half 2 hebben we een afspraak dus horen dan meer. (Hoop ik) Dus nog even afwachtte.

Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    De roze loopwagen die van zijn zus is geweest :roflmao:. Verder alles wat van zijn zus. Maar heb nu ook een schoenendoos staan met blokken er in. Hij vind het geweldig om die doos open te doen en de blokken er uit te halen. Bekijk bijlage 662926

Mya, Magnolia29, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Haha, ja, dat laatste is heel herkenbaar. Ze snapt nu hoe ze onder bank door moet kruipen, maar onder de salontafel zit ze steeds vast. Ze neemt dan ook echt de allersmalste route. Pas lag ze onder het vrijstaande gasfornuis, vast. En maar blijven proberen :D

Mya, S2909 en Muisje458 vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Succes zo bij de dierenarts. Ik hoop gewoon dat er een mega duidelijk blaasontsteking uit komt.

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier gaat L ook overal heen wat niet kan. Hot item is nu ook op overal overheen te klimmen ipv er even om heen. Zorgt voor taferelen... ik hou ervan.

Speelgoed.., ik vind het drama. Geen idee wat ik vragen moet, L is bijna 1 jaar en iedereen vraagt dus super lief ‘wat wilt ze hebben’?

9. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Echt he. Hier het enige dat ze momenteel wilt is kwajongensstreken uithangen. Speelgoed ligt hier enkel ter decoratie.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Meneer heeft zojuist ontdekt dat de laatjes open kunnen:(. Voorlopig geen rust meer gok ik. Hij zat net al met zijn vingers er tussen :rolleyes: Bekijk bijlage 662927

Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E kreeg toen houtenpuzzel, zoef zoef dingen, loopfiets, dingen voor in het badje buiten, babyzwembadje. Wat ik mij zo kan herinneren. En anders kleding vragen, ze snappen nu toch nog niks van speelgoed en kleding is altijd handig

wolkje1994 vindt dit leuk.
  12. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier een ondernemende dame die het hele huis door kruipt/klimt. Qua speelgoed vind ze dingen die geluid maken nog het leukst. Rammelaar met belletjes, dat soort dingen. Knuffels en poppen vindt ze ook interessant.
    Ik vind het het ook lastig om voor haar cadeautjes te verzinnen. Zelf hebben we een wobbel board klaarliggen voor haar verjaardag (van mp, damn wat zijn die dingen duur).

Mya vindt dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Noooou. We hebben pijnstillers en een kuur meegekregen voor een blaasontsteking. Maaaar, die was niet overduidelijk in haar urine te zien, er waren wat ontstekingswaarde maar niet zoveel dat het overduidelijk een blaasontsteking is op dit moment. De klachten die ze heeft wijze er wel het meeste op.

Nu zijn er twee optie; of de waarde zijn al gezakt omdat ze twee keer een injectie heeft gehad met ab de laatste 48 uur. Of; er is iets anders aan de hand maar dan hebben ze geen idee en moet ze overnieuw voor een echo, scan enz.

Nu dus even aankijken hoe het gaat met de kuur. Opzich is ze wel vrolijk enz. maar nu werken de injecties van gisteren nog. Straks rond avond eten de andere pillen geven en dan gaan we het meemaken!

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Sterkte @jvsd92 je kunt niet meer dan afwachten.
    @Magnolia29 hoe ging het?

Hier is het wat stil van mijn kant. We hadden vanochtend even een koffiemoment met mijn moeder en haar vriend (die is jarig vandaag). Daarna naar huis, druk met werk. Ik ben bezig met een project met een contractwaarde van meer dan 1mio dus deze klant is heel belangrijk. Heen en weer gemail / bel / app. Nu is mijn man net vertrokken voor een werketentje en ben ik samen met de kleine gappies. Ook gezellig maar baby O vindt het momenteel wat lastig zichzelf te vermaken.

Verder morgen nog een aantal afspraken (m.b.t. die klant die we willen binnen halen) en de kindjes gaan een extra dag opvang. En dan is het alweer vrijdag. Vanavond is me-time met wijn en series (oeps, het is donderdag).

Verder nieuwe sneakers gescoord voor baby O.

En deze heb ik ook op het oog en wil ik ook bestellen stiekem..
    Maar: hij heeft het niet nodig. Wat denken jullie?
    @Siepie85 en @jvsd92 verboden te antwoorden ;)

Mya, Kirzy, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Ik zou voor beide gaan :thumup:

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha eerste sowieso besteld. 2e vind ik tof voor in de winter, maar nog niet de gehele collectie is binnen. Misschien wacht ik nog heel even. O heeft exact dezelfde schoenen gehad (nu te klein) en zien er hetzelfde uit.. die kan ik natuurlijk ook nog een keer recyclen voor baby O..

18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik ben aangenomen :D *feestemoticon*
    Wel nog een slag om de arm omdat ik graag gedetacheerd wil worden en niet per se meer wil werken. Maandag een gesprek met mijn huidige directeur om het te vertellen, daarna met onze personeelsman van de organisatie en dan kunnen beide organisaties samen kijken hoe ze het gaan regelen :thumup: Ga er vanuit dat het geen probleem is.

De 2 ochtenden zijn flexibel, dus ik mag aangeven wanneer ik wat wil doen. Heel fijn! Dit weekend maar eens even brainstormen over mogelijkheden, opvang/oppas enz.
    En zo trots dat ik voor mezelf ben opgekomen; mijn voorgangster kreeg voor 4 u betaald, gaf dan 3.5 u les en moest de rest (voorbereiden, contact ouders/leerkrachten enz) in een half uur doen :rolleyes:o_O Ik heb gezegd dat ik max 3 u les wil geven en dan nog een uur wil hebben voor de rest. Gingen ze meteen mee akkoord :cool:. Dat dekt de lading nog lang niet, maar goed. Das een ander verhaal :roflmao:

Katin87, RoseMurphy, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    van harte meid! goed gedaan!

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Ik solliciteerde vorig jaar zwanger en wilde ook de garantie dat ik 2 dagen per week thuis kon werken (moet je ons nu eens zien) en dat ik gewoon betaald werd als een senior (en dus niet opnieuw moest beginnen omdat ik nieuw in het bedrijf ben). Niemand deed moeilijk. Gefeliciteerd hoor!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina