Zo alles wel wat meegelezen, maar veel te druk gehad om te reageren. Wel een heel erg leuk weekend Beterschap voor alle zieke kindjes ! @Muisje458 wat vervelend van je nacht, misschien ook omdat ze niet helemaal fit is ? Hier slaapt L nu vijf nachten door. Alleen ze is iedere keer een half uur eerder wakker, gewoon iedere ochtend een half uur. Mag per direct stoppen, anders is t morgen half vijf
@Muisje458 sorey heel slaperig je bericht gelezen, zie dat ze moeite heeft met ademen. Je kan altijd even laten checken bij de arts ?
Het was hier ook geen schitterende nacht. Ik voel hem gloeien door zijn slaapzak en pyjama heen. Ik ga straks ook maar even bellen naar de huisarts. Alhoewel ik vermoed dat die zal zeggen dat we het even aanzien. Net nog nurofen gegeven dus ik hoop dat hij nog eventjes slaapt.
Vandaag extra dagje thuis school heeft study dag, maar wel lekkere druk weekend met verjaardag van de jongste
@Muisje458 zou toch uit voorzorg even contact opnemen, zeker als ze moeite heeft met ademen. Hier tot een uur of 2 vannacht drama gehad met L. Hij had een temp van 39.9. Zijn zomerslaapzak en alleen een romper aangetrokken. Na nog een paracetemol en wat drinken is hij gelukkig gaan slapen tot 8uur. Vanmorgen was zijn temp weer 37.0 en een heerlijk vrolijk mannetje. Ik blijf vandaag thuis met 2 kinderen en als het zo blijft dan gaan ze morgen weer maar school/opvang. Morgenochtend mag ik mij gaan testen en dan hoop ik dat ik vrijdag weer mag werken (als ze een beetje opschieten met testen). Ik voel mijzelf alweer beter als gisteren gelukkig, ik klink alleen wel beroerder volgens mijn man
Beterschap voor de zieke kindjes en ouders! Hier lekker mijn vrije dag. Er hangt was buiten nog van gisteren.. en ik zit lekker op de bank even te ZP’en terwijl A slaapt. Hij is de afgelopen 2 dagen weer wat vroeger aan het wakker worden. Hoop dat het niet steeds vroeger wordt zoals bij jou @wolkje1994 . Vanochtend had man m om 5.00 al gehoord. Ik om 5.30. Steeds kletsen en even stil. Toen ik hem er om 6.15 bijna uit zou halen was het ineens weer stil tot 7.00, haha. Nog een leuke mededeling op de maandag; Man en ik besloten afgelopen weekend ac weg te laten.. kwam ik er daarna achter dat dat volgens de app de dag van mijn ovulatie was ik heb geen idee of dat precies klopt want volgens mij gaat de app uit van een iets kortere cyclus dan dat ik heb. Maar toch. We zullen het zien over een week of twee! Ik weet niet of we er vanaf nu ook echt vol voor gaan, daar nog even over hebben. Was in ieder geval erg leuk, haha.
@RoseMurphy wat leuk! Hoe oud is A nu? Wij hebben besloten om er voor te gaan rond de zomer van 2021. Dan zijn we als het goed is vol in de verbouwing van het nieuwe huis, gaan we er van uit dat L goed slaapt en is ze dan 1,5 jaar. Mocht het snel raak zijn dan is het gat niet te groot. Maargoed het moet ons gegund zijn natuurlijk en goed voelen op dat moment.
Bijna 9 maanden ja vind het ook erg leuk. Geen haast oid. Voor A duurde het een paar maanden, op 1 of andere manier denk ik niet dat het nu meteen raak is maar je weet het nooit. Leuk dat jullie ook ongeveer weten wanneer je gaat beginnen !
En L heeft weer koorts 38.4. E en ik hebben beide verhoging . L ligt lekker te slapen en E en ik hangen lekker op de bank en kijken frozen 2. E heeft net even heerlijk buiten gespeeld, was toch niemand in de speeltuin en met dit weer moeten we het er nog even van nemen, zag einde van de week weer regen en maar 13gr hier. @jvsd92 hoe gaat het met Mex? Weet je al wanneer je een afspraak heb met de orthopeed?
Spannend @RoseMurphy! Wij hebben altijd geroepen dat we meer kinderen willen. Vraag me alleen af wat een goede moment is om voor een derde te gaan. Tussen mijn twee dochters zit precies 2 jaar. Willen we de derde er vlot achteraan (mocht het allemaal lukken uiteraard)? Of willen we wat meer tijd ertussen laten? Eerst dacht ik wat meer tijd ertussen, zodat de dames iets zelfstandiger zijn. Nu denk ik, hoe eerder die derde er is, hoe eerder we van de luiers en slapeloze nachten af zijn (en ik vind het ook wel leuk als er niet superveel leeftijdsverschil is). Onlangs schreef ik dat het tussen mij en mijn vriend niet helemaal lekker liep. (Hij werd ook door mijn zus en zwager aangesproken over dat hij veel weg is.) Het lijkt erop dat hij echt is wakker geschud. Helpt veel meer mee en houdt meer rekening met mij. Thank God!
Ohh leuk @RoseMurphy, wat een leuke beslissing. Ik hoop dat het jullie gegund is (iedereen natuurlijk). Hier mega druk met werk zo voor de vakantie. Ik denk dat ik woensdag maar een dag naar kantoor ga ofzo. Anders krijg ik het echt niet af. Verder zit ik nu ff buiten te genieten van het prachtige weer.
Dat is fijn, houden zo haha. Het perfecte moment is er nooit volgens mij. Er zijn altijd wel bezwaren. En wie weet duurt het dit keer wel wst langer (of juist niet). Gewoon weg doen die ac zou ik zeggen wel alleen als het natuurlijk goed zit tussen jullie er het geen financiële moeilijkheden brengt!
Klopt! Ik heb een spiraaltje en in november krijg ik weer een uitstrijkje (moet helaas elk jaar totdat ik geen afwijkende cellen meer heb). Misschien dat ik het spiraaltje dan gelijk kan laten verwijderen. Dan kunnen we eventueel eerst nog condooms gebruiken. We lijken tot nu toe erg vruchtbaar, het is bij ons 3 keer gelijk raak geweest (1 miskraam), maar dat kan deze vierde keer natuurlijk anders zijn. Vanavond maar eens een goed gesprek moet mijn vriend voeren, haha. (En het moet idd goed blijven gaan tussen ons)
@Katin87 Wat fijn dat het beter gaat nu. Houden zo hihi en super leuk dat je er ook over nadenkt, ben benieuwd hoe je vriend erin staat. @Nina Sanders Ik denk ook dat het perfecte moment niet echt bestaat. Alhoewel, ik heb het al eens eerder gezegd maar voor @Katin87 zou het wel geniaal zijn als t oktober 2021 wordt haha (als jullie er daarvoor voor willen gaan haha)
Zou ook nog graag kindje er bij willen vriend twijfelt steeds wel gezellig gehad deze eerst periode nu 32 dagen wordt wel spannend Heb wel al 3 dagen kramp gevoel dat ik ongesteld moet worden maar zet niet door Voorheen onregelmatig tussen de 24 en 35 dagen dus als woensdag nog niet ben ff test kopen Zou wat zijn 1e ronde 1 keer sex gelijk zwanger Andere kindjes pas ronde 6 13 en 5
Yes! Morgenmiddag gaan we voor een ct scan, onder narcose. Daaropvolgend direct het consult met plan van aanpak. De kosten werden al even doorgenomen bij het maken van de afspraak; €1100,-
Wat leuk en spannend @RoseMurphy @Angelmom1 Jeetje @jvsd92 wat een geld he nondeju. Maja het is voor een goed doel dat dan weer wel